Ik ben ook niet echt ver gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Netjes hoor.... Ik kwam niet verder dan: Val dood...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Netjes hoor.... Ik kwam niet verder dan: Val dood...
Mag jij de frikandellen bakken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik, als FEBO werknemer, nog wat bij kan sturen![]()
![]()
Een goed punt, dat is een extra factor die bij dit geknoei gaat meewegenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef mspoez het volgende:
Nu worden de CP's weggegeven => H&Lfans smsen niet meer => H&L zakken in popupoll.
Elementaire wiskunde.
Er zal altijd iemand van de 5 op de bank terecht komen die mag het dan tegen Huub of Lieek of beide opnemen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ah, OK
Niettemin, zullen fans van Huub en Lieke niet meer massaal voor contactpunten sms-en.
Daarom is het waarschijnlijker dat de volgende sms-ronde om iets belangrijkers gaat. Exits bijvoorbeeld.
Je kunt op je klompen aanvoelen dat Huub en Lieke zowiezo op de bank worden gezet.
JIj post hier geloof ik alleen maar om andere FOKkers te irriteren he?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
Ik vindt Dennis met de minuut cooler worden ! Hij blijkt dus ook keurig
zijn vrouwtje te beschermen daar waar nodig is !
Wederom......een ECHTE vent dus !
Laat hij eerst maar eens op het matje komen bij de febo en uitleggen waarom hij een tijd geleden al zo driftig kon smijten met al die cp's.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef blomst het volgende:
Als brian cp's extra heeft gehad, zul je zien dat hij ook nog bezoek voor Amanda gaat uitnodigen.
Die grijns.quote:
Zegt ie ja!Net zoals alles..alleen het uitvoeren van zijn woorden komen er niet uit!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
Je bent een volhoudertje.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:03 schreef dgk_fan het volgende:
Misschien heeft de Smaakpolitie nog tijd....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Verdomme, zet ik m'n internetradio uit omdat ik weer hoorde dat stream 3 en 4 het weer deden, is er weer een streamlock.
Nog even en ik bel de politie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |