Zoek een fatsoenlijke zender dan, Henk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat een kut top40 meuk.
Als Mika iets niet heeft is het een laag toontje.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Mika is een ongelofelijke droplul met gigantische kutmuziek, die zich volgens de heren en dames "kenners" moet kenmerken als een kruizing tussen Freddy Mercury en Scissor Sisters. LAAT ME GODVERDOMME NIET LACHEN! Freddy Mercury erbij noemen?! Zijn ze helemaal begodverdomd?! Bij zo'n broddelartiestje als Mika die het alleen goed doet vanwege zijn lage toontje.
Je geeft dus toe dat je homo bent?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Mika iets niet heeft is het een laag toontje.
Daarnaast lijkt zijn stem behoorlijk op die van Freddy Mercury.
En 'Relax take it easy' is een goed nummer.
Ik ben al Ajacied, dus dit kan er ook wel bijquote:Op woensdag 5 september 2007 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je homo bent?
Ik vind de rest van z'n nummers ook niks. Alleen dit nummer vind ik wel goed.quote:Heb Mika op Lowlands gezien en het was echt ongelooflijke bagger...
Je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef Rahl het volgende:
Mika
Geweldige kerel en geweldige muziek
quote:Op woensdag 5 september 2007 03:34 schreef Morwen het volgende:
Mika is leuk, eindelijk eens iets anders![]()
Ah. Je bent er zo'n éénquote:Op donderdag 6 september 2007 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn album was leuk totdat het op de radio gedraaid werd.
Wake up and smell the PI.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:00 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ah. Je bent er zo'n één
Zijn album was leuk tot het überhaupt gedraaid werd.
Je hebt ook geen radio?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:54 schreef Birra het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Geen tv kijken is toch nog ergens (!) goed voor.
hou het zo aub. voordat je oren zich van je oren af schamen voor de medemens.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar hebben we het over, YouTube linkje iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |