Heel de VI word bepaald door de voetballers clubs en trainers zoals je hoorde. Alles moet worden nagelezen en overal worden stukken uitgehaaldquote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie accepteren dat Dirk Scheringa de inhoud van VI bepaaltIk schrok me kapot.
Als het Michael van Praag was geweest zat iedereen hier grof te typen. Ik vind het stuitend.
Welcome to this world!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
VI is idd niet meer te vergelijken met zeg 20 30 jaar gelden. Toen kwamen ze op vopor de spelers en was er altijd wel een verhaal dat jhe hebt moeten gelzen. Ik lees als erste tegenwoordig de rubriek vanDerksen en per toeval de rest.
Schandalig natuurlijk. Hij kan dan wel een paar ton extra verdienen met dat blaadje van hem maar het blad wordt met de jaren steeds slechter en slechter. Kost hem toch abbonees. Mij is ie zeker kwijt als abbonee. Heb het blad in Juni opgezegd. Waar ik vroeger het blad nog intensief las is dat de laatste jaren steeds minder geworden. Kwaliteit is gewoon enorm achteruit gehold. Het is gewoon een ordinaire zakkenvuller en de naam Johan Derksen is gewoon een merk geworden waar hij naar handelt. Hoogste bieder is de laatste jaren Scheringa geworden en dus speelt AZ het beste voetbal en is / wordt dé topclub van NL. Wie biedt er meer ?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie accepteren dat Dirk Scheringa de inhoud van VI bepaaltIk schrok me kapot.
Als het Michael van Praag was geweest zat iedereen hier grof te typen. Ik vind het stuitend.
bij die onderste lijkt ie wel erg op Ma Flodderquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef Veerboot het volgende:
Die oude foto's waren wel priceless trouwens![]()
[afbeelding]
Denk je nou echt dat hij daarom AZ als kampioenskandidaat ziet. hij is ook zo vaak negatief over AZ ( denk aan van Gaal elke week afzeiken)quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Kan wijl zijn maar hang dan niet de onafhankelike journalist uit. Hij schrijft niks negatieds over scheringa. Dus verbaast het me niks dat ie voor het tweede jaar op rij AZ als belangrijkste kampioenskandidaat ziet. Er zijn grenzen.
Dat is de enige bladzijde waar hij niet zijn oren moet laten hangen naar de wensen van de commercie. Dat hij rond uitkomt voor de commercie die zijn blad beheerst, heeft iets tragisch. Een man met principes begint zelf een kritisch blad, waarin tegen alle heilige huisjes geschopt wordt. Zo principieel is Derksen niet. Paul Onkenhout heeft gelijk: VI is een Donald Duck. En Derksen is dus de baas van dat blaadje.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
VI is idd niet meer te vergelijken met zeg 20 30 jaar gelden. Toen kwamen ze op vopor de spelers en was er altijd wel een verhaal dat jhe hebt moeten gelzen. Ik lees als erste tegenwoordig de rubriek vanDerksen en per toeval de rest.
Ik had nooit gedacht dat TerrorRobbie het zou opnemen voor Johan Derksen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong jij trekt het weer tot het extreme door.... Omdat er nu toevallig 1x in de zoveel jaar een dusdanig incident is waaruit is gebleken dat het misschien beter is om voor het geld te kiezen dan voor de journalistiek. Maar het is natuurlijk niet zo dat Derksen elk weekend met Scheringa belt om de inhoud en vormgeving van de nieuwe VI te bespreken, zoals jij het doet voorkomen.
Zoals al eerder gezegd is het zeker niet alleen Scheringa, maar ook bedrijven achter Ajax PSV Feijenoord e.d. die een dusdanig financieel aandeel hebben in de VI. En er dus min of meer voor zorgen dat een dergelijk blad kan bestaan. Het is dus niet meer dan logisch dat ze deze bedrijven/clubs niet zomaar tegen de schenen willen trappen. Dit gebeurt overigens bij elk blad, of het nou de playboy is of de Libelle...
En dit was natuurlijk 20 jaar geleden ook al zo, maar inmiddels gaat het om veel meer geld en veel meer belangen. Zowel voor de bedrijven als de clubs als voor de spelers en hun zaakwaarnemers...
Ze kunnen bij wijze van spreken alleen eerlijke interviews krijgen met voetballers als Elroy Boonstoppel van Kozakken Boys, bij de echte grote voetballers als Kaka en Kuyt zitten er zoveel 'belangbeschermers' en 'media-trainers' rond om heen dat zo'n eenheidsworst bij interviews onvermijdelijk is. En het moet over voetbal gaan en anders zorgt de persvoorlichter er wel voor dat de interview voorbij is. En dan kom je vanzelfsprekend weer terug op de gebruikelijke vragen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
Derksen roept al jaren dat de lezers krijgen wat ze willen. Hield ie een lezers enquette kwamen voetbal en Formule -1 als eerste. Kreeg je dus een jaar lang de favoriete auto van een voetballer te zien. Een echte programmamaker maakt een blad naar ziijn zijn en voorkeureen. Hij doet het andersom. Ik mis niks als ik de VI niet lees. Ik pik er een paar onderwerpen uit. Vroeger was de VI Links liberaal. Moest je alles lezen. We zijn nu verbaasd dat Derksen een muziekliefhebber is. Ik wist dat al.
Zou graag lezen van Rijkaard of Ron Jansz wat hun muziekvoorkeur is. Waarom Gullit liever een film kijkt dan een CL-wedstrijd. Koevermans heeft Gymnasium. Daag hem dan uit in een leuk gesprek.
Het is allemaal eenheidsworst. Stereotypen die langskomen.
Hard Gras en Johan doen het beter. Natuurlijk kan een blead zoals de VI niet op die manier werken. Maar neem er eens dingen uit over. Er staat nu maar één column in, dat is die van Derksen zelf.
Meer columns zou al een hele verbetering zijn. Verder staat er per week maar één wedstrijdverslag. Waarom niet van alle wedstrijden ?
Ik ben al 30 jaar lid. Derksen heeft het niveau niet verbeterd. Ik las hem vroeger van voor naar achteren. Word nu op fok soms geattendeerd op een interview. Dat lees ik dan. De rest is middelmaat.
Hoezo niet, Derksen en ik zijn twee handen op 1 buik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat TerrorRobbie het zou opnemen voor Johan Derksen.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Staat het op uitzendinggemist.nl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |