VI is ook een kutblad, wat dat betreft geef ik hem gelijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:45 schreef tong80 het volgende:
Hij zegt altijd dat als ie geen hoofdredacteur zou zijn, hij zijn eigen blad niet zou lezen.
Ja... Ik denk dat ie het onderhand vervelend begint te vinden dat ie niet echt serieus wordt genomen buiten de voetbalwereld. Maar wie gaat er dan ook zo'n acteur serieus nemen? Het komt imo totaal geforceerd over als ie praat. Tel daarbij op z'n vaak nogal vreemde uitspraken en je hebt hebt al snel het idee met een neppe persoon van doen te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk dat zn ultieme droom een uitnodiging bij Zomergasten is.
hits?quote:
Klopt maar een beter Nederlands voetbal kun je niet vinden.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
VI is ook een kutblad, wat dat betreft geef ik hem gelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef satecl het volgende:
He goed dat ik dit lees. Dit ga ik zeker kijken
In ieder geval een indrukwekkend aantal.quote:
Ordnung muss sein.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
In ieder geval een indrukwekkend aantal.
En netjes geordend.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Interessante docu zeg.
Precies, nu werd het even duidelijk waarom hij altijd de DSB-profeet uithangtquote:Op woensdag 5 september 2007 23:26 schreef vw_caddy het volgende:
Daarom is ie dus een voorstander van AZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |