....en bedankt he!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Ticootje het volgende:
BE en DeLiedje, dikkerts!!
Ik crop hem er normaal ook even af, maar nu staat ie er wel op!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, en ik nog wel zo zorgvuldig mijn kont van die foto afknippen.
Maar ik blijf het toch proberen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik crop hem er normaal ook even af, maar nu staat ie er wel op!![]()
Ontkennen heeft geen zin
Ik vind het een hele mooie buikband ookquote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef DeLiedje het volgende:
Mooi BE!
Echt leuk he, zo'n buikband? Die ga ik vast nog missen straks!
Ben benieuwd of die van ons ook zo'n knapperd isquote:Op woensdag 26 september 2007 18:40 schreef MeNicole het volgende:
Mijna je hebt precies zo'n buikje als ik had. Zit vast ook net zo'n mooi kindje in als die van mij![]()
Mensen vroegen toen ik op het laats liep ook vaak waar ik die kleine dan toch droeg![]()
Als ik nu foto's van mezelf zie dan vind ik wle dat ik een aardige toeter had![]()
Dank jequote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Nijna, dat is zeker een mooi buikje!!! Wat bescheiden zeg! Hoeft er ook niet zoveel terug te plooien...
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal wat beniger en strakker was, maar dat voelde de VK niet. Het voelde voor haar gewoon als een gezonde zwangerschap. Toch voel ik de schopjes harder en duidelijker maar ook alsof het een bijna voldragen zwangerschap is en de baby bijna geen ruimte meer heeft. Gelukkig kan hij nog volop draaien. Er bleek afgelopen woensdag ook nog wel wat vruchtwater te zijn, de gyn. had het wel minder gezien bij vergelijkbare gevallen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:51 schreef Jelief het volgende:
Mooi Tan! zie of voel je zelf verschil met de anderen? (puur fysiek dan hè)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |