Denk eraan anders mag je geen foto`s meer van me makenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef freud het volgende:
Ik vind dat Maneki ook wel overdrijft hoor met haar buik![]()
Dank je, en v.w.b. 'winnen' als ik foto's zie van de eerste twee zwangerschappen en de laatste drie dan zit daar zoveel verschil in! Ik ben nu nog dikker dan bij de eerste twee op het laatst.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:30 schreef TearSong het volgende:
Tan: je "wint" het van mij hoor qua grootteMooie buik!
Ja hoor, valt réuze mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:05 schreef Tan het volgende:
Met het blauwe hemdje lijk ik echt heel dik, maar helemaal bloot vind ik de buik wel meevallen.
Kruisjebuikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
20weken+2dagen
Met veel dank aan Freud
[ afbeelding ]
Wat een mooie fotoquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef sjak het volgende:
Nou daar ga ik dan...mijn buik(je) 13+5.
[ afbeelding ]
Wat een mooie buik BE. En ik las dat je nog maar een paar dagen hoeft te werken, tjeetje het gaat echt ineens heel snelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Pruk, ik had je helemaal gemist. Mooi hoor!
Afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Nu net, omdat Snoopy zo lief is.
[ afbeelding ]
Je houdt geen tiet over man!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Pruk, ik had je helemaal gemist. Mooi hoor!
Afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Nu net, omdat Snoopy zo lief is.
[ afbeelding ]
bh-loos lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Viev!
Pruk, die boopies van mij waren al niet groot, dus dat zal nooit imposant worden.
Ik doe het dan ook nog steeds, tot groot afgrijzen van sommige mensen, bh-loos.![]()
Nee, schuurt niet. Althans, je bedoelt mijn tepels gok ik? Die zijn al jarenlang aan schuren gewend.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:10 schreef Tan het volgende:
BHloos? Gaat dat niet heel erg schuren danOf draag je wel een strak hemdje?
Aan de ene kant ben ik het wel zat dat ze in babywinkels vragen of mijn aankopen een kadootje zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Leuk al die buiken weer. En KIM die van jouw is echt schattig klein bol. Vind je dat niet rot om te horen? Ik wilde bij mijn eerste zwangerschap dat mijn buik groter was dan in werkelijkheid, want iedereen zij altijd dat ie zo klein was. En dat wilde ik juist niet.
Ik heb al een aantal foto's genomen de afgelopen dagen, maar kan ze niet uploaden. Vista support mijn oude software niet, dus moet ik zoeken naar een nieuwe driverGa ik van de week weleens doen als ik zin heb.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf al bijna niet meer.
20 weken en 5 dagen.
[ afbeelding ]
de mevrouw van prenatal vroeg gisteren toen ik van die lade-stoppers ging kopen zelfs of het een kadootje wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het wel zat dat ze in babywinkels vragen of mijn aankopen een kadootje zijn.
Op deze foto absoluut niet nee, daarom vind ik hem zo leukquote:Op zondag 4 november 2007 14:34 schreef Tan het volgende:
@Pruk, zo bescheiden is 'ie niet toch?
Yep, maar dat is mijn schuldquote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef bixister het volgende:
heb je daar nou een slabbetje om, pruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |