BEeb-buik...quote:
Ticoo...quote:
DeLiedje...quote:
Ardenlyn....quote:
Tan....quote:
En hopelijk vele anderen!quote:
Dank je welquote:Op woensdag 5 september 2007 14:20 schreef DeLiedje het volgende:
Wat mooi Maneki! Mooie foto's heb je ook altijd!
Daar staan jullie dan met zijn viertjesquote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef DeLiedje het volgende:
Tadaaa!![]()
Nog een laatste keer (hopelijk!) de buik van Lishe, rechts in beeld...
Je hebt een heel mooi huisje hoor lieve baby2, maar kom maar gauw naar buiten
[afbeelding]
Mijn buikie dus links
quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:05 schreef pinkelmeisje het volgende:
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1189472499.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1189472611.jpg]afbeelding][/url]
volgens mij word het een 6 ling ofzo ik ben nu ongeveer 6 a 7 weken![]()
Is dat dan wel alleen baby?quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:05 schreef pinkelmeisje het volgende:
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:09 schreef lcicle het volgende:
Zeg Donna, je moet 'm niet inhouden he?
jah goed he!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:23 schreef Nijna het volgende:
Donna bescheiden hoor, maar ik zie echt al wel wat.
hahah ik denk vooral mijn darmen maar ik had wel nog een buikje hoor.quote:
ik miste hem ook maar nu valt jou buikje mee als je die nu weer ziet dan is het net alsof weer 30 weken zwanger ben van de kleine meid.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:11 schreef pinkelmeisje het volgende:
[..]
hahah ik denk vooral mijn darmen maar ik had wel nog een buikje hoor.
maar die hing slapecht raar want mijn buik is nu keihard.
echt top hoor!!!
ik miste mijn buik ook maar hij is nu al behoorlijk terug!!!
wie de mijne??quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Popples het volgende:
[..]
ik miste hem ook maar nu valt jou buikje mee als je die nu weer ziet dan is het net alsof weer 30 weken zwanger ben van de kleine meid.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef Popples het volgende:
[..]
ik miste hem ook maar nu valt jou buikje mee als je die nu weer ziet dan is het net alsof weer 30 weken zwanger ben van de kleine meid.![]()
Pinkelmeisje, ik heb dat ook hoor. Voor mijn gevoel al best een dikke buik terwijl ik nog maar 7 week en paar dgn ben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:05 schreef pinkelmeisje het volgende:
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1189472499.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1189472611.jpg]afbeelding][/url]
haha haar terug gepropt nee echt niet dat gaat nooit meer passen het is een reus gewordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je hebt der terug gedrukt!!!
![]()
(Laat es zien dat popje van poppletjes)
wel toevallig weer samen zwanger!!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Popples het volgende:
[..]
pinkelmeisje die van jou ziet er heel mooit uit. Die van mij is verschrikkelijk ziet er echt uit alsof ik 30weken was van de kleine meid. wij liepen in december ook ong. even ver op
![]()
ik moet echt zeggen dat alle buiken zo mooie babyhuisjes vind![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Webkim het volgende:
Trui is inderdaad van Etam. En mijn vader heeft vanavond een hele zware operatie gehad en die goddank overleefd. Van hieruit kan -ie alleen nog maar vóóruit dus daar gaan we voor.
quote:en flowerbox fotooooooooooo's
quote:flowerbox laat eens jou babyhuisje zien
hahaha dat heb ik ook altijd!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:29 schreef flowerbox het volgende:
[..]
[..]
Net geprobeerd om een leuke, mooie foto te mkn van mijn 'babyhuisje' maar na 15 foto's opgehouden. Mijn buik/bips is niet fotogeniek.
![]()
Dus helaas geen foto's
Wat is dat? Croppen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom denk je dat mijn kont er nooit op staat?Ik crop die er altijd netjes vanaf.
Ok ik ben overstagquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Grote konten zijn in!! Mensen nemen tegenwoordig een kontvergroting...
Eh... gewoon knippen. Dat je zo'n vierkantje trekt en dan alleen alles binnen dat vierkantje over houdt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:56 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat is dat? Croppen?En nog belangrijker hoe doe je dat
![]()
Gewoon gekrompen in de was..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Iksje het volgende:
Ja, ik had het ook niet verwacht, juist omdat ik zo veel was aangekomen. Dus het valt me echt wel mee!
Ik pas weer in een aantal gewone jeansbroeken, alleen zijn mijn shirtjes (om één of andere reden) plots korter geworden.
Dankje! Heb het van de zomer flink laten knippen (hing op mijn middel), nu hangt het halverweg mijn rug, maar ik heb mijn haar (bijna) mijn hele leven vrij lang ja. Kort staat me echt niet, daar was iedereen unaniem over eens toen ik dat een paar jaar terug eens had.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef Nijna het volgende:
Tan, mooi bolletje en wat heb je lang haar zeg (of je moet je hoofd helemaal voorover gebogen hebben, maar dan is het volgens mij nog steeds lang!).
7 kiloquote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Ticootje het volgende:
Tan, jouw buik is echt zoveel groter dan de mijne!!
Hoeveel ben jij al aangekomen?
Ach, met die bescheiden buik van jou zal dat vast reuze meevallenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:22 schreef Nijna het volgende:
Iksje moooooi, die eerste 2 foto's
en t ziet er netjes uit hoor 3 wkn na, ik hoop dat t hier ook een beetje op die manier gaat... we wachten af.
We zullen zien... Ik zal trouwens even kijken of manlief van het weekend nog weer eens een foto kan/wil maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ach, met die bescheiden buik van jou zal dat vast reuze meevallen![]()
ja we ikkequote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank jullie wel. Niemand dizzy van de print op de jurk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |