Het is dan 7 maar ook 25+. Het moet hem dus gewoon zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is absoluut de Martin Verkerk die wij kennen niet. Als je goed kijkt, zie je de speelsterke HE7 staan. Dus categorie 7,
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:27 schreef erkel het volgende:![]()
Maar aan de bar heeft ie Johan helemaal ingemaakt naar alle waarschijnlijkheid.
Lijkt me sterk met zijn ranking. Al verdient hij natuurlijk een wildcard.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:01 schreef tennisboy het volgende:
Hier las ik dat MAritn Verkerk wou meedoen aan de kwalificaties van de Australian Open, ik heb er niet verder mee gehoord, en als die meedeet zou het ook ergens anders op hebben gestaan.
Dus Martin Verkerk doet zeker niet mee aan de Australian open?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag hem een kerel aftrekken achter het station geloof ik..
Keek ie zo:quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Het was toevallig niet andersomquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Dan denk ik eerder zichzelf op een foto van zichzelfquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het was toevallig niet andersom?
[ afbeelding ]
Een bedenkelijk niveau... dat lijkt me juist on topic.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef okee6 het volgende:
Dit topic zakt wel af naar een bedenkelijk niveau... on topic
quote:Martin Verkerk vindt het onterecht dat hij wordt uitgemaakt voor een verwende sporter die alleen oog heeft voor zijn eigen problemen. "Het raakt me dat blijkbaar wordt gedacht dat ik blind ben voor het leed in de wereld."
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Eigenlijk zag hij er wel robuust uit, met lang haar en een paar kilootjes teveel.
[ afbeelding ]
Die paar kilootjes waren gewoon zo gepland omdat hij op die manier nog meer kracht kan leggen in zijn service. Meer gewicht is meer snelheid.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vector_SLD het volgende:
Eigenlijk zag hij er wel robuust uit, met lang haar en een paar kilootjes teveel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef wimderon het volgende:
Whahaha, hier het legendarische fragment met die-reactie van
Martin
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
Hij zat zwaar aan de dope toenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef wimderon het volgende:
Whahaha, hier het legendarische fragment met die-reactie van
Martin
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yaSy_aQ8Z-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |