Ik sluit me bij VoreG aan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
1. Luigi Bruins (Feyenoord - Willem II) 1-0
2. Luis Suárez (Ajax - FC Groningen) 1-0
3. Grétnar Steinsson (AZ - Excelsior) 2-0
Er kunnen gekke dingen gebeurenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:41 schreef Rumille het volgende:
Ik gok er eigenlijk op dat Bruins, Suarez en Steinsson in de eindronde komen. Gekke gedachte?
Ik lift mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
1. Luigi Bruins (Feyenoord - Willem II) 1-0
3. Grétnar Steinsson (AZ - Excelsior) 2-0
Oops, dank je wel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is trouwens Grétar Ray.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef Jnk18 het volgende:
1. Jeanvion Yulu-Matondo (VVV-Venlo - Roda JC) 3-2
3. Grétar Steinsson (AZ - Excelsior) 2-0
Hij stemt dan trouwens wel anders dan met z'n 'kloon'. Als die er is natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Foxriver, heb jij nou een aparte usernaam aangemaakt voor dit topic om zo dubbel te stemmen? No offence, gewoon nieuwschierig.
Yup, toch wel verdacht. Eerste post ooit in dit topic. Usernaam is trouwens al in februari aangemaakt zag ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij stemt dan trouwens wel anders dan met z'n 'kloon'. Als die er is natuurlijk![]()
Dan moet jij het wel zijn, aangezien jij als enige op de hoogte was van je eigen ideequote:Op woensdag 5 september 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, toch wel verdacht. Eerste post ooit in dit topic. Usernaam is trouwens al in februari aangemaakt zag ik.
Toch raar.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moet jij het wel zijn, aangezien jij als enige op de hoogte was van je eigen idee
Of hij stemt eerst met de kloon en dan pas met de regulierequote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij stemt dan trouwens wel anders dan met z'n 'kloon'. Als die er is natuurlijk![]()
Laten we daar dan maar vanuit gaan. zul je net zien dat het de laatste en beslissende stem wasquote:Op woensdag 5 september 2007 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan ook gewoon toeval zijn tuurlijk.
Als er nu niemand stemt heeft Foxriver de beslissende stem gehad tussen plek drie en vierquote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
zul je net zien dat het de laatste en beslissende stem was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |