Waar blijft dat bier nou man hey?quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Dat is er dan meeer dan genoegquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Bar slecht zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Sethje het volgende:
www.headhunterz.nl - > set van q-base , wel slechte kwaliteit enzo
Ik wacht dan liever nog een week zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wees blij dat je al iets hebt na 2 dagen
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wacht dan liever nog een week zeg maar
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelfquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef LeonH het volgende:
vind de kwaliteit ook best wel te doen hoor!
Kan je wel zo lang wachten dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelf
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zettenquote:This is something I don't do very often...
Die mix van het thema van in Qontrolquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zetten
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feestenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Zo moeilijk kiezen inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feesten
Ikkequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een beledigingquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Ik wil niemand veroordelen maar Saaitek verkiezen boven RESET vind ik echt zooo onbegrijpelijk
Ik ook eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |