Weet je waarom die cd Today is Tommorow heet? Omdat ze elke fucking dag hetzelfde doen, ik blijf erbij het is een schande voor elke dj die een vette show neerzet, showtek is ALTIJD MAAR DAN OOK ALTIJD hetzelfde, zelfde nummers, zelfde volgorde geen show, helemala geen inhoudt, niets. Ze produceren af en toe een aardig nummer maar daar blijft het bij. Als je ze 1 keer in het jaar ziet zijn ze leuk, maar als je in de zomer festivals afreist en je ziet ze dan 4,5 keer achter elkaar PRECIES hetzelfde doen heb je bij mij ieder respect verloren, je wilt je als dj toch altijd verbeteren, met nieuwe dingen bezig zijn, het publiek kennis laten maken met nieuwe shit, alles wat ik nu noem doet Saaitek NIET!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Hij is echt een held, veel nieuwe nrs. onbekende shit. Op Defqon supervette set en was op Q_Base ook 1 van de jongens die eruit sprong dat ik begrepen heb. Op decibel is zijn nieuwe nr Killer Beat ook vaak gedraaid, echt vet "its a killer killer beat so get out of my way"quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:51 schreef CrustyClown het volgende:
Dutch Master (nog nooit gezien)
ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstjequote:Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef MrDice het volgende:
Oh leuke sig trouwens Sethje, kan niet wachten om D-Block & S-Te-Fan na Dominator en Decibel te zien draaien bij Illegal Vibes Outdoor. Ook twee van die helden.
* MrDice pakt zijn teddiebeer en kruipt in de hoekquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstje![]()
quote:De laatste jaren draaien we eigenlijk alleen onze eigen dingen. We hebben echt wel respect voor andere producers hoor. Maar we willen gewoon net iets anders doen.
Als je naar U2 gaat hoor je ook geen nummers van Madonna, toch? Het klinkt misschien raar maar die kant willen we opgaan. Als we optreden horen mensen onze muziek. Dat klopt ook beter in het plaatje.
quote:Ik ben echt geen scratch-DJ nummer één. Als je dan Pavo ziet ofzo, da’s gewoon ziek wat hij kan. Maar dat is onze kracht niet.Wij maken onze eigen muziek, wij draaien onze eigen shit en op de dansvloer gaat het los. We kunnen draaien, we kunnen live. Dat andere DJ’s het anders doen, prima. Maar wij willen echt groot worden met ons eigen ding.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Mixtechniek van die gozers is prima heur!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Maar is dat niet overal een beetje het probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Agree...!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Maar is dat niet overal een beetje het probleem.
Je kunt het schuiven op de DJ. Zany, showtek, headhunterz, d-block & S-te-fan, wie dan ook. Ik denk dat zelf Pat B in zijn vroegere tijd wel vaak ongeveer dezelfde shit draaide.
Je kunt het een DJ toch ook niet kwalijk nemen dat jij vaak dezelfde nummers draait, zoals al eerder aangehaald, het promoten van zijn eigen label of 'vrienden' of misschien omdat die nummers dan zo goed in de smaak vallen.
Hoe vaak heb ik op DefQon Her Voice wel niet gehoord??
Maar goed, ik ben niet zoveel zin om erg veel argumenten aan te gaan halen om een punt te bewijzen.
Het punt waar ik naartoe wilde is dat we te maken hebben met een luxe probleem. Als je idd elke week naar een feestje toe gaat dan zul je vaak dezelfde DJ's aantreffen en die zullen veel dezelfde nummers draaien als de week ervoor (never change a winning team?). En als de DJ dan ineens een andere set draait dan is het verkeerd, niet goed of wat dan ook.
*Crusty denkt gelijk aan het optreden van Zany tijdens hardhouse generation december 06... wat een aanfluiting was dat.
Kortom we zijn verwend, we kunnen iedere week wel een of 2 keer naar een van onze favoriete artiesten kijken en dan kan het idd gebeuren dat er veel hetzelfde gedraaid zal worden.
*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
Hij is zowiezo van die nieuwe generatie die onbekende producers een kans geven..dat zie je wel op die feesten als NRG en 24, zwaar veel nieuwe onbekende shit en eidereen uit ze plaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:
*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
nicequote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Noisecontrollers ook onderdeel van Fusion dus?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden. Zany draait overigens wel wat nieuwe dingen als RIde With us en crump bijv maar ook alleen ter promotie van zn eigen label of een andere reden wat in de toekomst wel duidelijk zal worden
Ja..ik ga geen feesten in mn agenda zette waar ik nie heen gaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:08 schreef 16meter het volgende:
En je gaat naar al die feestjes?
Verschil moet er wezen, zal ik maar zeggen...
Denk dat ik het niet eens meer zo bijzonder zou vinden als ik zooo veel feesten afging.![]()
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
Wie nietquote:
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
Scantraxx_Remixxed_-_Stampuhh__Cocaine_Bizznizz__Remixes_-Vinyl-2007
Ja maar ik loop altijd hopeloos achter jongensquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoor![]()
Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.
Hopelijk komt 4 Elements deze week nog
Te ver weg en teveel jumpquote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html
Eindelijk hardstyle in Bozzini, met een redelijke line-up, D-Block & S-te-Fan!
Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoor![]()
Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.
Welke track is dat?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Those who can't dance blame it on the music
Mooie titel voor de volgende topic
Here we go again.....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:
En wat vindt iedereen van de nieuwe DR (Donkey Rollers - Chopper/Atrocity)
Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
Strike Againquote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe headhunterz vet zeker weten.. nieuwe donkey rollers wel leuk maar niet heel bijzonder, al ga ik er zeker gewoon op los:Y
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ikquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:
En wat vindt iedereen van de nieuwe DR (Donkey Rollers - Chopper/Atrocity)
Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
kloptquote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ik
Die We Are possesed is ook dol jonge in de set van HH..![]()
heyyy daar ga ik ook heen! Ook eigenlijk als hoofdreden dat DB & STF komen hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html
Eindelijk hardstyle in Bozzini, met een redelijke line-up, D-Block & S-te-Fan!
Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
eensquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
toen ik buitenkwam bij 24, stond A-lusion ook buiten met kameraad van hem, zijn uiteindelijk met ons mee teruggereden, 1 auto is ff via Nijmegen gegaan ofzoquote:
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??quote:Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja staat op de showtek defqon cd als 1ste nr.. de Cd is verkrijgbaar bij de betere downloadsites
ARTIST..[ a-lusionquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef JortK het volgende:
a-lusion_-_the_4_elementz-(scsp015)-vinyl-2007-hb
ja je hebt gelijk ik was weer eens te snelquote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |