abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:49:41 #201
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53098163
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:

[..]

Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging
Weet je waarom die cd Today is Tommorow heet? Omdat ze elke fucking dag hetzelfde doen, ik blijf erbij het is een schande voor elke dj die een vette show neerzet, showtek is ALTIJD MAAR DAN OOK ALTIJD hetzelfde, zelfde nummers, zelfde volgorde geen show, helemala geen inhoudt, niets. Ze produceren af en toe een aardig nummer maar daar blijft het bij. Als je ze 1 keer in het jaar ziet zijn ze leuk, maar als je in de zomer festivals afreist en je ziet ze dan 4,5 keer achter elkaar PRECIES hetzelfde doen heb je bij mij ieder respect verloren, je wilt je als dj toch altijd verbeteren, met nieuwe dingen bezig zijn, het publiek kennis laten maken met nieuwe shit, alles wat ik nu noem doet Saaitek NIET!

Verder kan vrij weinig tegen zany én HH én D&S én NC op mijns inziens, zeker als je ziet hoe vernieuwend die gasten bezig zijn. maar als je geen nieuwe shit wilt horen en voor de 1000e keer fts en cococococcaine moederneuker dan ben je bij de gebroeders jansen aan het juiste adres natuurlijk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53098199
Ach Sethje is gewoon beetje teleurgesteld omdat hij 3x achter elkaar beetje hetzelfde setje heeft gehoord van Showtek.. Maar ik ga er iig wel heen. Veel dichterbij de deur, en er draaien gelukkig ook anderen zoals.
Technoboy
Donkey's (mogen van mij wel wat minder optreden)
Duro
Dutch Master (nog nooit gezien)
Miss wat oldskool van gizmo?
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:56:51 #203
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53098247
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:51 schreef CrustyClown het volgende:
Dutch Master (nog nooit gezien)
Hij is echt een held, veel nieuwe nrs. onbekende shit. Op Defqon supervette set en was op Q_Base ook 1 van de jongens die eruit sprong dat ik begrepen heb. Op decibel is zijn nieuwe nr Killer Beat ook vaak gedraaid, echt vet "its a killer killer beat so get out of my way"

EN dat van saaitek heeft niks met teleurstelling te maken ik vind dat gewoon minachting van je eigen publiek en dan kun je wat mij betreft doodvallen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:04:29 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_53098397
Showtek geeft zelf dan ook eerlijk toe dat ze geen traditionele dj's zijn. Zoals een Zany of een Prophet zullen ze niet draaien. Ik heb ze nu gehoord op Black en Decibel, wat ik toch wel erg verschillend vond. Ja ze draaien veel eigen nummers, maar dat is ook hun handelsmerk.

Ik zou ze ook niet 10+ keer per jaar hoeven zien denk ik, maar daarom vind ik ze nog niet saai, beetje respectloos. Ze doen hun ding, en dat is anders dan de gevestigde orde. Ja die andere lineup is beter wat betreft naam. Maar ook dat zijn artiesten die ik dit jaar vaak heb gezien (niet dat ik ze niet vaker wil zien!), dus op zich is het afsluitende optreden van de tour van showtek helemaal zo gek nog niet... Best het overwegen waard en dat het een heerlijk feestje gaat worden weet ik wel zeker .

Oh leuke sig trouwens Sethje, kan niet wachten om D-Block & S-Te-Fan na Dominator en Decibel te zien draaien bij Illegal Vibes Outdoor. Ook twee van die helden .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:09:52 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53098487
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef MrDice het volgende:
Oh leuke sig trouwens Sethje, kan niet wachten om D-Block & S-Te-Fan na Dominator en Decibel te zien draaien bij Illegal Vibes Outdoor. Ook twee van die helden .
ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstje
Mijn party reviews
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:15:45 #206
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_53098606
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef Sethje het volgende:

[..]

ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstje
* MrDice pakt zijn teddiebeer en kruipt in de hoek

Waarom moet je nou dat trauma naar bovenhalen... Ik was er niet

Maar lees anders eens hun interview op Q-dance.nl. Magazine en dan zoeken op showtek... Ik vond het wel leuk om te lezen. En ze remixen er behoorlijk op los hoor. Vind de nieuwe FTS versie best strak en was op Decibel heerlijk om aan te horen.

uit het interview:
quote:
De laatste jaren draaien we eigenlijk alleen onze eigen dingen. We hebben echt wel respect voor andere producers hoor. Maar we willen gewoon net iets anders doen.
Als je naar U2 gaat hoor je ook geen nummers van Madonna, toch? Het klinkt misschien raar maar die kant willen we opgaan. Als we optreden horen mensen onze muziek. Dat klopt ook beter in het plaatje.
quote:
Ik ben echt geen scratch-DJ nummer één. Als je dan Pavo ziet ofzo, da’s gewoon ziek wat hij kan. Maar dat is onze kracht niet.Wij maken onze eigen muziek, wij draaien onze eigen shit en op de dansvloer gaat het los. We kunnen draaien, we kunnen live. Dat andere DJ’s het anders doen, prima. Maar wij willen echt groot worden met ons eigen ding.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:20:43 #207
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53098708
De hard mix is idd beter jammer dat het nummer zo word uitgemolken ( evenals nothing else matters etctera)
Mijn party reviews
pi_53098987
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:35:35 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53099028
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Kan ik me helemaal in vinden. Zany draait overigens wel wat nieuwe dingen als RIde With us en crump bijv maar ook alleen ter promotie van zn eigen label of een andere reden wat in de toekomst wel duidelijk zal worden
Mijn party reviews
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:04:08 #210
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_53099721
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:

[..]

Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging
Mixtechniek van die gozers is prima heur!
Maar als je constant maar een zelfde set blijft draaien week in week uit met bijna alleen maar eigen nummers en weinig variatie....
Kan het nog begrijpen als je 2/3 keer moet draaien in een weekend maar niet iedere week hoor... Ga dan een halve dag niet in de studio hangen en lekker plaatjes luisteren....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_53101146
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar is dat niet overal een beetje het probleem.
Je kunt het schuiven op de DJ. Zany, showtek, headhunterz, d-block & S-te-fan, wie dan ook. Ik denk dat zelf Pat B in zijn vroegere tijd wel vaak ongeveer dezelfde shit draaide.
Je kunt het een DJ toch ook niet kwalijk nemen dat jij vaak dezelfde nummers draait, zoals al eerder aangehaald, het promoten van zijn eigen label of 'vrienden' of misschien omdat die nummers dan zo goed in de smaak vallen.
Hoe vaak heb ik op DefQon Her Voice wel niet gehoord??

Maar goed, ik ben niet zoveel zin om erg veel argumenten aan te gaan halen om een punt te bewijzen.
Het punt waar ik naartoe wilde is dat we te maken hebben met een luxe probleem. Als je idd elke week naar een feestje toe gaat dan zul je vaak dezelfde DJ's aantreffen en die zullen veel dezelfde nummers draaien als de week ervoor (never change a winning team?). En als de DJ dan ineens een andere set draait dan is het verkeerd, niet goed of wat dan ook.
*Crusty denkt gelijk aan het optreden van Zany tijdens hardhouse generation december 06... wat een aanfluiting was dat.

Kortom we zijn verwend, we kunnen iedere week wel een of 2 keer naar een van onze favoriete artiesten kijken en dan kan het idd gebeuren dat er veel hetzelfde gedraaid zal worden.

*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:22:58 #212
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_53101495
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Maar is dat niet overal een beetje het probleem.
Je kunt het schuiven op de DJ. Zany, showtek, headhunterz, d-block & S-te-fan, wie dan ook. Ik denk dat zelf Pat B in zijn vroegere tijd wel vaak ongeveer dezelfde shit draaide.
Je kunt het een DJ toch ook niet kwalijk nemen dat jij vaak dezelfde nummers draait, zoals al eerder aangehaald, het promoten van zijn eigen label of 'vrienden' of misschien omdat die nummers dan zo goed in de smaak vallen.
Hoe vaak heb ik op DefQon Her Voice wel niet gehoord??

Maar goed, ik ben niet zoveel zin om erg veel argumenten aan te gaan halen om een punt te bewijzen.
Het punt waar ik naartoe wilde is dat we te maken hebben met een luxe probleem. Als je idd elke week naar een feestje toe gaat dan zul je vaak dezelfde DJ's aantreffen en die zullen veel dezelfde nummers draaien als de week ervoor (never change a winning team?). En als de DJ dan ineens een andere set draait dan is het verkeerd, niet goed of wat dan ook.
*Crusty denkt gelijk aan het optreden van Zany tijdens hardhouse generation december 06... wat een aanfluiting was dat.

Kortom we zijn verwend, we kunnen iedere week wel een of 2 keer naar een van onze favoriete artiesten kijken en dan kan het idd gebeuren dat er veel hetzelfde gedraaid zal worden.

*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
Agree...!!

Bovendien kan ik de donkey rollers niet genoeg live horen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:32:33 #213
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53101773
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:

Hij is zowiezo van die nieuwe generatie die onbekende producers een kans geven..dat zie je wel op die feesten als NRG en 24, zwaar veel nieuwe onbekende shit en eidereen uit ze plaat

Op mijn stage kon ik die set van HH niet luisteren maar wtf..dit is wel erg vet hoor echt geweldig
Mijn party reviews
pi_53102478
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
nice
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:35:24 #215
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_53103116
Tatact
Tatanka
Technoboy
Wild Motherfuckers
Zenith

http://partyflock.nl/party/102324:Xxlerator.html

deze vind ik ook zeker vet klinken

maar mijn agenda op partyflock barst uit zijn voegen, ik kan neit naar alles en dat vind ik toch wle jammer want er is zoveel, maar zou ik dat wel doen dan zou ik iedere week kunnen Stampen zo'n beetje maar wel zonder veel DJ's echt vaak tegen te komen dan..het zijn afwisselende line ups

Agenda:
X-Qlusive · Zany 29 september 2007
Xxlerator 6 oktober 2007
Showtek - today is tomorrow 20 oktober 2007
Thrillogy · Three Superstar DJ's - One Event 27 oktober 2007
Icon · DJ Activator 3 november 2007
Euphoria · Serious excitement marked by extraordinary happiness 10 november 2007
Qlimax · 2007 17 november 2007
Thunderdome 1 december 2007
E-Fect · The Saga Continues 22 december 2007
Twisted
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_53103441
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal in vinden. Zany draait overigens wel wat nieuwe dingen als RIde With us en crump bijv maar ook alleen ter promotie van zn eigen label of een andere reden wat in de toekomst wel duidelijk zal worden
Noisecontrollers ook onderdeel van Fusion dus?
De meest vernieuwende sound van het moment.

Scantraxx (+ sublabels) en Fusion zijn toch wel DE labels van dit moment. Showtek moet zich net ff wat beter profileren, ben het wel een beetje met het Saaitek verhaal eens (qua performance), maar je doet ze iets tekort. Ze hebben weldegelijk goede producties neergezet en zijn niet voor niets zover gekomen.

The Dutch Master zegt mij erg weinig (niet echt opgelet toen hij draaide) maar om die naam alleen al vind ik 'm wat lomp.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:53:41 #217
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:13:29 #218
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53103856
Mansion 14 september 2007
Euphoria · Serious Excitement Marked By Extraordinary Happiness 22 september 2007
3 Years Explosive car tuning 12 oktober 2007
Reset 20 oktober 2007
Thrillogy · Three Superstar DJ's - One Event 27 oktober 2007
Hardstyle NRG · We control the new scene 2 november 2007
Club Salvation - 3 november 2007
Euphoria · Serious excitement marked by extraordinary happiness 10 november 2007
Qlimax · 2007 17 november 2007
T-Town Madness 8 december 2007
Twisted 19 januari 2008

pff geld gaat echt te hard nu
Mijn party reviews
pi_53105201
En je gaat naar al die feestjes?

Verschil moet er wezen, zal ik maar zeggen...
Denk dat ik het niet eens meer zo bijzonder zou vinden als ik zooo veel feesten afging.
pi_53105402
Maar die Showtek-tour is toch ter promotie van hun CD, waarop eigen producties staan. Wat is het verschil met een popartiest die concerten geeft en veelal ook dezelfde volgorde hanteren enzo? Ik snap het best wel. Natuurlijk is het voor een DJ makkelijker om een andere volgorde te doen, maar ik snap het probleem niet.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:23:32 #221
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53105648
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:08 schreef 16meter het volgende:
En je gaat naar al die feestjes?

Verschil moet er wezen, zal ik maar zeggen...
Denk dat ik het niet eens meer zo bijzonder zou vinden als ik zooo veel feesten afging.
Ja..ik ga geen feesten in mn agenda zette waar ik nie heen ga
Mijn party reviews
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:58:25 #222
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_53106706
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_53107434
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
Same here
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:07:15 #224
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_53108940
quote:
Same here
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 12 september 2007 @ 08:59:46 #225
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53114154
quote:
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Same here
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef mstx het volgende:

[..]

Same here
Wie niet
  woensdag 12 september 2007 @ 09:03:21 #226
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53114225
Elk feest wat ik erin zet ben ik wel voornemens te gaan eigenlijk
Mijn party reviews
  woensdag 12 september 2007 @ 12:07:11 #227
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 12 september 2007 @ 12:19:41 #228
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53118334
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
Scantraxx_Remixxed_-_Stampuhh__Cocaine_Bizznizz__Remixes_-Vinyl-2007

Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoor
Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.

Hopelijk komt 4 Elements deze week nog
Mijn party reviews
  woensdag 12 september 2007 @ 12:29:00 #229
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53118541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:

[..]

Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.

Ja maar ik loop altijd hopeloos achter jongens

Daarom krijg ik nog steeds kippenvel als 10.000 mand Nothing Else Matters loopt mee te zingen van top tot teen, en de rest dat nummer al spuugzat is
  woensdag 12 september 2007 @ 12:45:09 #230
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_53118816
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html

Eindelijk hardstyle in Bozzini, met een redelijke line-up, D-Block & S-te-Fan!

Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
Tics van je petten.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:00:34 #231
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 12 september 2007 @ 13:21:20 #232
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53119570
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html

Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
Te ver weg en teveel jump
pi_53120022
quote:

[..]

pi_53120331
Those who can't dance blame it on the music

Mooie titel voor de volgende topic

[ Bericht 4% gewijzigd door Boy_Snakeye op 12-09-2007 13:56:16 ]
pi_53120875
En wat vindt iedereen van de nieuwe DR (Donkey Rollers - Chopper/Atrocity)

Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
  woensdag 12 september 2007 @ 14:15:41 #236
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53121013
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Those who can't dance blame it on the music

Mooie titel voor de volgende topic
Welke track is dat?
pi_53121177
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:

Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
Here we go again.....

Chopper is aardig, Atroshity is kut. Kut vocal kut break, melodie klinkt nergens naar. Nuff said
pi_53121194
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:15 schreef JortK het volgende:

[..]

Welke track is dat?
1e nummer uit de set van de headhunterz
  woensdag 12 september 2007 @ 14:43:46 #239
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_53121781
nieuwe headhunterz vet zeker weten.. nieuwe donkey rollers wel leuk maar niet heel bijzonder, al ga ik er zeker gewoon op los:Y
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
  woensdag 12 september 2007 @ 15:00:18 #240
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53122233
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe headhunterz vet zeker weten.. nieuwe donkey rollers wel leuk maar niet heel bijzonder, al ga ik er zeker gewoon op los:Y
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
Strike Again
  woensdag 12 september 2007 @ 15:06:20 #241
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53122410
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:

Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ik

Die We Are possesed is ook dol jonge in de set van HH..
Mijn party reviews
  woensdag 12 september 2007 @ 15:17:11 #242
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53122682
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:

[..]

Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ik

Die We Are possesed is ook dol jonge in de set van HH..
klopt
  woensdag 12 september 2007 @ 16:03:27 #243
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_53123722
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:

heyyy daar ga ik ook heen! Ook eigenlijk als hoofdreden dat DB & STF komen hoor!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_53125254
Heeft iemand ooit dat nummer Waltmart van Walt ergens gevonden?
  woensdag 12 september 2007 @ 17:32:42 #245
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_53125855
ja staat op de showtek defqon cd als 1ste nr.. de Cd is verkrijgbaar bij de betere downloadsites
pi_53128099
quote:
eens
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[afbeelding]
toen ik buitenkwam bij 24, stond A-lusion ook buiten met kameraad van hem, zijn uiteindelijk met ons mee teruggereden, 1 auto is ff via Nijmegen gegaan ofzo had hij ook white label van 4 Elementz bij zich, om eventueel te draaien, maar er werd hem aangeraden om met CD te doen, dus dat had hij dan ook maar gedaan... en wij al zeuren dat ze wel meemochten in de auto, in ruil voor de vinyl
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
met jou kan ik praten afsluiter van Leep & Jones (en ook van Zany) @ DefQon.1 2007
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja staat op de showtek defqon cd als 1ste nr.. de Cd is verkrijgbaar bij de betere downloadsites
dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 september 2007 @ 20:02:07 #247
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_53129689
quote:

[..]
ARTIST..[ a-lusion
TITLE...[ the 4 elementz
GENRE...[ techno
SOURCE..[ vinyl
ENCODER.[ LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
TRACKS..[ 02
LENGTH..[ 12:49 min
SIZE....[ 18,8 MB
QUALITY.[ VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo
DATE....[ sep-12-2007

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 12 september 2007 @ 20:07:49 #248
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53130398
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef JortK het volgende:
a-lusion_-_the_4_elementz-(scsp015)-vinyl-2007-hb

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 september 2007 @ 20:46:51 #250
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_53131051
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:

dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??
ja je hebt gelijk ik was weer eens te snel

De donkeys sloten op Qlimax ook af met immeasurably en hij staat ook op die dvd kippenvel telkens weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')