Hij stond toevallig bij ons in de buurt in de Purple.quote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
Voel ik hier een connectie tussen Sethje en Scope?
quote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef JortK het volgende:
Ff heel wat anders, maar welke track is dit waar dit inzit:
Here comes the remix! The wrong, the right, it's gone, aight? Tataatataatatatataaa
quote:Op maandag 10 september 2007 12:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
G-Town Madness & The Viper - Here comes the remix (D-Block & S-Te-Fan rmx)
Hij komt eind oktober op het label van The Viper. Nog lang wachten dus. Duurt zowiezo lang met deze plaat want hij werd september 2006 al op euphoria gedraaid meen ik.quote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vette plaat trouwens, komt ook nog uit volgens de site van D & S
Ik kan hier vanaf me stage niet op mijn partyflock maar ik meen dat ze zeiden "eind augustus". Maar het gaat niet helemaal lekker met Straigt On/Next Chapter dus ik denk dat hij verlaat is, of misschien wel helemaal niet doorgaat ( niet bij SO/NC in elk geval).quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En Ride WIth Us? Enig idee wanneer die komt?
Straight on gaat slechtquote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik kan hier vanaf me stage niet op mijn partyflock maar ik meen dat ze zeiden "eind augustus". Maar het gaat niet helemaal lekker met Straigt On/Next Chapter dus ik denk dat hij verlaat is, of misschien wel helemaal niet doorgaat ( niet bij SO/NC in elk geval).
Luna sinds kort ook niet meer, dus denk dat die ook wel binnenkort met een eigen label komt... Maja niet voor 1 of ander maar de echt sterke releases op dat label zijn misschien ook op 1 hand te tellen. In ieder geval maximaal 2quote:Op maandag 10 september 2007 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Straight on gaat slecht
Luna en Pila zitten daar toch?
LeonH hoe zit dat eigenlijk met vrijkaarten voor je B-Day bashquote:Op maandag 10 september 2007 13:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Luna sinds kort ook niet meer, dus denk dat die ook wel binnenkort met een eigen label komt... Maja niet voor 1 of ander maar de echt sterke releases op dat label zijn misschien ook op 1 hand te tellen. In ieder geval maximaal 2.
De laatste paar releases vond ik persoonlijk sowieso wat minder
Zo'n vette releases hebben ze niet gehad hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Straight on gaat slecht
Luna en Pila zitten daar toch?
Dat is idd het enige wat enigzins loopt maar het is mijns inziens een kwestie van tijd dat iemand anders die releases overneemt.quote:Op maandag 10 september 2007 13:44 schreef LeonH het volgende:
En dan heb ik het over straight on! Next Chapter zijn tot nu toe alleen maar heerlijke platen uitgekomen en als ik zie wat de toekomst evt. brengt zal dat ook zo mooi blijven![]()
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entreequote:Op maandag 10 september 2007 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
LeonH hoe zit dat eigenlijk met vrijkaarten voor je B-Day bash
quote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entree
Waar en wanneer ?quote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entree
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.htmlquote:
Vet dat je een feestje organiseerd, maar dat noem je toch geen Stampuhquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.html
Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef 16meter het volgende:
"Kiss the sound that pounds your senseeees"
Tja de naam heb ik zelf ook niet uitgekozen, ben niet de organisator.. Dat is B2control en die organiseren dat wekelijks daar. Aangezien ik daar met grote regelmaat draai had ik aan hun gevraagd of het mogelijk was om m'n b-day daar te houden, met wat dj's die ik dan weer heel goed ken enzo (helaas te weinig budget om 1 grote naam er tussen te zetten).quote:Op maandag 10 september 2007 16:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vet dat je een feestje organiseerd, maar dat noem je toch geen Stampuhvrijwillig zeg maar...
haha
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef 16meter het volgende:
"Kiss the sound that pounds your senseeees"
"'cause you know it' s hardstyle baby"
"in my houuuuuse... in my hoouuuuse in my hou ou ou etc.."
welke platen zijn dat?
Thanks.quote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
2. d-block & s-te-fan - Ride With Us
3. tja... of Tuneboy (?) - Housenation (isaac 2007 mix toch?) of Automatic DJ'z - Mad Lay nr. 3
de Promo CDR gaat al wel rond op foraquote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom kan ik trouwens nergens de vinyl van Headhunterz - forever az one vinden? Is die nog niet uit ofzo?
* nattermann is nieuw in de nieuwsgroepenwereld
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
3. tja... of Tuneboy (?) - Housenation (isaac 2007 mix toch?) of Automatic DJ'z - Mad Lay nr. 3
hij is lekker, maar je moet hem niet al te vaak achter elkaar horenquote:Op maandag 10 september 2007 18:00 schreef 16meter het volgende:
Mag ik nog even melden dat Crump van de Noisecontrollers een geweldige track is.(spuit 11, ja)
Dat is geen goede outro toch? Beetje aan geknipt meen ikquote:Op maandag 10 september 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de Promo CDR gaat al wel rond op fora![]()
[..]
ik hoor zo geen stukken herhaald worden...quote:Op maandag 10 september 2007 19:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is geen goede outro toch? Beetje aan geknipt meen ik
Tuneboy - Housenation (isaac 2007 mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
2. d-block & s-te-fan - Ride With Us
helaas op mijn verjaardag wat ik dus bij Euphoria ga vierenquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.html
Waar blijft dat bier nou man hey?quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Dat is er dan meeer dan genoegquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Bar slecht zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Sethje het volgende:
www.headhunterz.nl - > set van q-base , wel slechte kwaliteit enzo
Ik wacht dan liever nog een week zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wees blij dat je al iets hebt na 2 dagen
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wacht dan liever nog een week zeg maar
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelfquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef LeonH het volgende:
vind de kwaliteit ook best wel te doen hoor!
Kan je wel zo lang wachten dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelf
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zettenquote:This is something I don't do very often...
Die mix van het thema van in Qontrolquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zetten
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feestenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Zo moeilijk kiezen inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feesten
Ikkequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een beledigingquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Ik wil niemand veroordelen maar Saaitek verkiezen boven RESET vind ik echt zooo onbegrijpelijk
Ik ook eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |