als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:32 schreef Sender_ het volgende:
TVP
Wanneer wordt er eigenlijk is bekend wanneer Qlimax is.
wel nette CDquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
Nee laat het dat alsjeblieft niet zijn! Dat is het weekend dat we waarschijnlijk een familie-uitje plannen naar Disney. En dat zal een moeilijk weekend zijn voor deze hardstylende-disney-fielquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
Oke! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoor
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
he die ga ik even kopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
ff op de site van q-dance kijken... beperkte oplage en van de FRS begreep ik al dat het wel eens heel lastig kan worden in de winkels... Is trouwens de cd die bij de dvd van Defqon 1 zit. 2 tientjes voor zoveel bruut geweldquote:
set van luna, welke/waar?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
Klopt... maar die van Deepack is ookquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
www.q-dance.nl kun je ze terug luisteren. musicInControl heeft ze wel...quote:
Bring that shitquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grensquote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bring that shit(als ik die op q-base hoor ben ik niet te houden)
Echt,luna gaat lekker![]()
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"quote:Op woensdag 5 september 2007 14:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grens![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"
Ik ga echt nog een keer een mix maken van oude nummers.
Ik voel een Fok! Poll / topic aankomenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |