Jep.. En zinloze reacties maken het alleen maar voller en overzichtelijker..quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:43 schreef Gewoonik het volgende:
Handig die grote foto's laad zo lekker snel.
Dordrecht. Werk in Rijswijk. Vriendin woont in Lisse.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:50 schreef simmu het volgende:
waar woon je?
Maar toch, als alles voor DIT weekend weg moet kan je maar beter er voor zorgen dat die foto's geladen kunnen worden voor DIT weekend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Jep.. En zinloze reacties maken het alleen maar voller en overzichtelijker..
Idd: Neem gewoon een goeie verbindingquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef JK1982 het volgende:
Zeikerdjes... ik heb hier geen problemen met die foto's hoor..
TS: had stiekem gehoopt dat je motor ook voor het weekend weg moest, maar helaas
Groot genoegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:22 schreef Lariekoek het volgende:
Hoe groot is dat bureau?
Mailen kan naar: [bstok] AT [waterfrontmedia] PUNT [nl]quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:26 schreef MikeGSM het volgende:
Wil ook graag meer weten over het buro, + fotos...
Maten, welke kleur...
Mogelijkheid tot bezorgen ???
Mike
archiefkast en loopapparaat vergeet jequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet om grappig te doen, maar wat voor "motor" heb je aangeschaft dan, dat je er een tafeltje een t-shirt en een paar kabeltjes aan de kant voor moet doen...??
En helaas niets naar mijn gading van wat je kwijt moet.
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef Curri het volgende:
[..]
archiefkast en loopapparaat vergeet je
Nee, volgens mij niet. Geloof dat ie wel uit elkaar kan..quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef simmu het volgende:
is dat loopding opvouwbaar?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
En nu weer ontopic graag. Niet gaan lopen zeiken over de laadsnelheid als je ook niet te beroerd bent om onzin te reageren. Dank.
quote:is dat loopding opvouwbaar?
oh, dan is het voor mij niet handig, want wij hebben ook een ruimteprobleem. net zelf verbouwd om dat op te lossen. ben al weg dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Geloof dat ie wel uit elkaar kan..
Jammer.. Succes met zoeken iig!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:37 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, dan is het voor mij niet handig, want wij hebben ook een ruimteprobleem. net zelf verbouwd om dat op te lossen. ben al weg dus
Voor 20,- excl verzending hebben we een deal. Hij is nog nieuw in plastig (alleen gepast)quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:15 schreef ricosuave het volgende:
10,- excl. verzendkosten geboden.AJAX Home Jersey Shirt (30 euro) (NIEUW - XXL)
Maar gelukkig vroeg ik jou niet om je mening, dus kun je beter je mond houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:16 schreef RubenSosa het volgende:
Zou dat ajax shirt niet eens willen, als je 30 euro bijbetaald....
20,- excl. verznding is vaste prijsquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:01 schreef ricosuave het volgende:
Maken we er 15,- ,dan hebben we een deal.
Haha, zal diegene leuk vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:25 schreef ricosuave het volgende:
zal er ff over denken , is bedoeld voor verjaardagskado voor iemand uit 010.
Enig idee wat de zerzendkosten zijn ?
Je bedoelt de HP? Daar heb ik al een bod van 45,- op ZONDER toner..quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Printertje 30 euro
laat me raden....je paste hem toen je dacht dat ajax kampioen van nederland was op de dag voor konningedag....(kan je lekker pronken)......en toen....toen was het verschil 1 doelpuntje......en toen heb je hem maar weer ingepakt... slim !quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:21 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Voor 20,- excl verzending hebben we een deal. Hij is nog nieuw in plastig (alleen gepast)
Nope, helaas voor jou.. Ik heb zelf gewoon een 'S'quote:Op woensdag 12 september 2007 21:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
laat me raden....je paste hem toen je dacht dat ajax kampioen van nederland was op de dag voor konningedag....(kan je lekker pronken)......en toen....toen was het verschil 1 doelpuntje......en toen heb je hem maar weer ingepakt... slim !![]()
Mil me even aub, dan stuur ik je de foto (van de HP neem ik aan?): [bstok] AT [waterfrontmedia] PUNT [nl]quote:Op maandag 17 september 2007 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heb je een foto van de printer?
"DIT weekend" kun je elke week als aankomend weekend interpreterenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gezien het betreffende weekend ruimschoots voorbij is, zullen de prijzen wel flink dalen?
Ik biedt ¤20,- voor de De Kuyper lichtbak![]()
Minder dan Boepz0rquote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
"DIT weekend" kun je elke week als aankomend weekend interpreteren
20,- voor de lichtbak is te weinig. Heb je onderhandelruimte?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef The_Goeiste het volgende:
Hij heeft niet gezegd welk weekend...... Het kan elk weekend zijn dat hij in zijn agenda heeft geprikt.
Thnx voor je mail! Je hebt al reactie :-)quote:Op woensdag 19 september 2007 17:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil je boekjes wel.
Alles digitale fotogravie bitte
Voor de goede orde: De USB kabel is al wegquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:01 schreef ChickenSpikey het volgende:
Apple USB kabel is zojuist toegezegd aan iemand
Zoals je wenstquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:50 schreef simmu het volgende:
doe es een "wat is er nog over" schopje dan
dus als ik dat kabeltje wil betaal ik voor verzenden ook 5 euroquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Haha, zal diegene leuk vinden
Voor de verzending reken ik 5,- ongeacht of het via pakket moet.
Dus voor 25,- incl hebbie een mooi 020 shirt!
ee, tuurlijk niet. Het kabeltje gaat gewoon via een envelop voor 1,76.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
dus als ik dat kabeltje wil betaal ik voor verzenden ook 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |