abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52941735
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Op die brug vlak voor het nieuwe gemeentehuis staan geen auto's stil, dat kan ik je garanderen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:24:07 #77
97111 ukga
Siewosie baas
pi_52942235
Ik heb vierdagen vast gezeten toen ik met mijn ar15 aan het schieten was
Wat blijkt, agenten schieten zelf ook
pi_52943055
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Verder snap ik de ophef niet van geenstijl bijv.
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Dus op dat moment doen zij niks wat niet mag!
Niet-handsfree bellen valt namelijk onder het RVV.
Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52943411
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,
Nee, niet standaard.
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:22:56 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52943484
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Verder snap ik de ophef niet van geenstijl bijv.
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Dus op dat moment doen zij niks wat niet mag!
Niet-handsfree bellen valt namelijk onder het RVV.
Yep.. maar het komt zo dom over na al die ophef over hun extra acties tegen niet-handsfree bellen.
Dat ze alles mogen is wel bekend.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52943520
Ehm, ik geloof niet dat agenten die al vele ontheffingen krijgen niet ontheven worden van het verplichte handsfree bellen. Maar ah, wie bekeurd een agent nou? Hooguit krijgt ie een berisping maar dan moet men wel weten hoe de agent heet en nog beter een foto hebben als bewijs want het woord van een agent telt zwaarder dan die van de burger.
pi_52947136
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Nee, niet standaard.
Jammer, want met een kleine investering (zoals Koos Spee altijd zo treffend zegt) kan dit soort akkefietjes in de toekomst voorkomen worden.
pi_52953135
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Een beetje meer en als het ook een kopje thee mag zijn, kan ik best eens langs komen als ik voor mijn werk in Maastricht moet zijn.
Koffie / Thee... het mag zelfs bier zijn als je dat wilt!! Laat maar weten als je in de buurt bent.. :D
Only The Strongest Survive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')