Op die brug vlak voor het nieuwe gemeentehuis staan geen auto's stil, dat kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Die politieauto staat gewoon stil. Dus wat zeur je nou?
Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Verder snap ik de ophef niet van geenstijl bijv.
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Dus op dat moment doen zij niks wat niet mag!
Niet-handsfree bellen valt namelijk onder het RVV.
Nee, niet standaard.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is een politieauto niet standaard uitgerust met een handsfree set? Dat weet jij vast wel,
Yep.. maar het komt zo dom over na al die ophef over hun extra acties tegen niet-handsfree bellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef kevin85 het volgende:
Verder snap ik de ophef niet van geenstijl bijv.
Want op het moment dat de politie bezig is met de uitvoering van hun politietaak hebben zij ontheffing van het RVV.
Dus op dat moment doen zij niks wat niet mag!
Niet-handsfree bellen valt namelijk onder het RVV.
Jammer, want met een kleine investering (zoals Koos Spee altijd zo treffend zegt) kan dit soort akkefietjes in de toekomst voorkomen worden.quote:
Koffie / Thee... het mag zelfs bier zijn als je dat wilt!! Laat maar weten als je in de buurt bent..quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Een beetje meer en als het ook een kopje thee mag zijn, kan ik best eens langs komen als ik voor mijn werk in Maastricht moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |