abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933257
Vorige topic was vol, hier verder
pi_52933813
@sluitster van het vorige topic.

Tijdschriftenjournalistiek? Is dat tegenwoordig een aparate richting, of is dat gewoon geschreven journalistiek?
pi_52937654
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik het topic sloot!

En ja, je kan hier in Zwolle in het derde jaar kiezen voor tijdschrift journalistiek Je hebt ook nog 'gewone' geschreven journalistiek. Meer nieuws gericht e.d
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:13:39 #4
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52938653
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
pi_52957440
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
pi_52957600
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
Welke opleiding dan?

Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
pi_52957611
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef xuanery het volgende:
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
Het gaat nou in 10 termijnen ipv 4 oid.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:42:52 #8
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52957921
aha, dat verklaart het. dus iedere maand, basically? dat is wel een beter systeem voor mij, haha - ik ga mijn collegegeld om de maand per ongeluk uit aan 'andere' dingen (A)
pi_52962728
Postte ik laatst nog dit...
quote:
Vandaag hoop gelul aangehoord over een nieuw roostersysteem waar ze al vanaf het voorjaar mee bezig zijn om het in te voeren. Lukte allemaal niet zo, veel problemen etc. Bij de andere schools kon het terug gedraaid worden, behalve bij ons want daar waren ze het eerst begonnen. Nu is het dus nog niet op orde, HOPELIJK hebben ze vrijdag roosters voor ons maandag beginnen met lessen natuurlijk.. nouja geen rooster = geen les
Maar na een beetje op portaal rondgeneusd te hebben krijg ik het idee dat dit niet helemaal waar is. Als ik het zo bekijk lijkt het er sterk op dat het wel degelijk overal ingevoerd is. Zouden ze nou gewoon bewust hebben ziten liegen?

Nouja er is nu iig een rooster verschenen, maar er missen nog wel vakken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_52964223
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Welke opleiding dan?

Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
Social Work...
Waar de dingen slecht geregeld zijn, je overal zelf achteraan moet gaan, 10x moet mailen voor je duidelijkheid hebt en 4 weken op een cijfer moet wachten, in de augustusherkansing week...... zodat je niet weet of je het gehaald hebt( als het van het bedrijfsbureau afhangt dan, want ik had de docent zelf maar van ellende benaderd)
stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
pi_52964853
Sticky. Centraal.

[ Bericht 54% gewijzigd door crossover op 05-09-2007 23:12:47 ]
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52964986
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef nikkie1985 het volgende:

[..]

stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
!

Zoiets had ik ook, ik verwachte al gezeik met het vinden van een plek. Was voor 1 dag in de week, had zo het idee dat instellingen dat niet graag hebben. Dus ik me ingeschreven voor de matching (dat leek me veiliger dan zelf zoeken), ingedeeld bij een instelling waar ik en 1 andere student dan konden solliciteren. Word ik opgebeld, conclusie van dat gesprek, ze bieden alleen 1 jaarstage plek aan, en voor dit soort stages dus niks. Wat ze Windesheim ook al meerdere malen verteld hadden. En toen ik de docent hierover mailde kreeg ik wel een reactie, maar dat ging alleen over het verder solliciteren en geen woord over wat er gebeurd was. Hun fout wilden ze natuurlijk niet toegeven

Ondertussen heb ik 4 afwijzingen binnen en over een maand moet ik een plek hebben
Maar 1 troost, driekwart van de 2e jaars heeft nog geen plek
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_52965906
Zo ging het bij mij in het 1e jaar, ik deed verkort,
Ik werd ook gematcht.... ging helemaal fout etc, was geen plek voor 1 dag in de week en dan een procject.....
uiteindelijk had ik in het 2e gedeelte van het jaar eindelijk een plek, en niet in het 1e gedeelte, waardoor ik eigenlijk een dubbele stage zou moeten lopen.
maar ik wist toch al dat ik na mijn P weg zou zijn daar, dus niet gedaan.
pi_52970359
heb ik eindelijk mn nieuwe rooster, issie vierkant ( alle dagen van half tien tot half 6)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_52984533
k ook :S
  woensdag 19 september 2007 @ 23:18:53 #16
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53425996
kwil weer trug naar windesheim die stage bevalt me helemaal niet:P
Ik heb altijd gelijk...
pi_53426062
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef jstylo het volgende:
kwil weer trug naar windesheim die stage bevalt me helemaal niet:P
Wat doe je dan?
pi_53427830
Commerciele Economie, 3e jr
Ik heb altijd gelijk...
pi_53430374
lollig winkeltje in c
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_53453533
welke ?:P
Ik heb altijd gelijk...
pi_53468484
Windesheim

Morgen gelukkig eindbeoordeling afstudeerstage, nu nog zo'n ontiegelijk lelijk beroepsprofiel inelkaar zetten en m'n portifolio bijwerken. Mijn god, wat een trieste onzin

Lelijke laatste loodjes..
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:06:08 #23
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53470168
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
pi_53470617
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha

Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc

Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
pi_53475312
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha

Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc

Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')