Welke opleiding dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
Het gaat nou in 10 termijnen ipv 4 oid.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef xuanery het volgende:
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
Maar na een beetje op portaal rondgeneusd te hebben krijg ik het idee dat dit niet helemaal waar is. Als ik het zo bekijk lijkt het er sterk op dat het wel degelijk overal ingevoerd is. Zouden ze nou gewoon bewust hebben ziten liegen?quote:Vandaag hoop gelul aangehoord over een nieuw roostersysteem waar ze al vanaf het voorjaar mee bezig zijn om het in te voeren. Lukte allemaal niet zo, veel problemen etc. Bij de andere schools kon het terug gedraaid worden, behalve bij ons want daar waren ze het eerst begonnen. Nu is het dus nog niet op orde, HOPELIJK hebben ze vrijdag roosters voor ons maandag beginnen met lessen natuurlijk.. nouja geen rooster = geen les
Social Work...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Welke opleiding dan?
Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
Wat doe je dan?quote:Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef jstylo het volgende:
kwil weer trug naar windesheimdie stage bevalt me helemaal niet:P
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., haquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Woffel het volgende:
[..]
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha![]()
![]()
Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc
Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |