Hallo m'n blonde thee-engel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:18 schreef Mayfair het volgende:
Waar heb je het over, Y?
Jij kent hem?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:22 schreef remlof het volgende:
Ow die kutuser...
Erwin Eindhoven Nederland!quote:
Rimpelmeisjequote:
Mannen met petjes hebben nooit humor,quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erwin Eindhoven Nederland!
met pet! Zonder humor overigens...
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou hij hier weer gaan zeuren waarom er op zijn topics wel een slotje komt en op die van Yv niet?
hé !quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen met petjes hebben nooit humor,
Petjes zijn ook een soort compensatiequote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen met petjes hebben nooit humor,
nou ja, alleen dat ventje van de pindakaas reclame toen, ooit.
Of gewoon ouwe graftak.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Nou, goed. "Hallo deernige plooifreule.".
Dank je! Dat PMS-godin begon te vervelen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Nou, goed. "Hallo deernige plooifreule.".
En zeeeeeeeeeeeeeker niet van die prutpetjes die wij vroeger bij een pot jam kregen en die we wegflikkerden en die nu als uiterst hip ende zo worden beschouwd.quote:
Gaan we nog een keer walsen, meisje? Het is zo lang geléé.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je! Dat PMS-godin begon te vervelen!
Heb je een klein pikkie dan?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zeeeeeeeeeeeeeker niet van die prutpetjes die wij vroeger bij een pot jam kregen en die we wegflikkerden en die nu als uiterst hip ende zo worden beschouwd.
Petten zijn voor het plebs, b-d. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarmee wil ik zeggen dat ik de enigste ben met humor én pet.
De rest niet![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:31 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Petten zijn voor het plebs, b-d. Wen er maar aan.
Sommige mensen (engelen) hebben geniaal (blond, krullend) haar van zichzelf, b-d.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]. Ik draag liever mijn pet dan dat ik mijn kapseltje met gel bewerk en meneer mooiboy probeer te zijn.
Ik heb donkere krullen telt dat ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:33 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Sommige mensen (engelen) hebben geniaal (blond, krullend) haar van zichzelf, b-d.
Niet een vraag met een vraag beantwoorden, kutnewbie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat ik een oma onaantrekkelijk vind?![]()
Neen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb donkere krullen telt dat ook?
Geregistreerd op: vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:46quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Niet een vraag met een vraag beantwoorden, kutnewbie.
Jij bent ontzèttend newbie, newbie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ben een kut newbie?![]()
Jij komt uit Friesland toevallig?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:43 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Jij bent ontzèttend newbie, newbie.
Hoe kom je daaaaar nou weer bij?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland toevallig?
Ik gooi het op een intelligentievermoeden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaar nou weer bij?
Zo jong en onbezonnen. Aandoenlijk, werkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Niet niet inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef Blight het volgende:
ErwinHnogwat? Dat is toch zo'n user waar niemand rouwig om zou zijn mocht hij opeens uitglijden over de zeep en (niet niet) dodelijk ten val komen?
Oeps. Typfoutje. Maar och, dat stukje tussen haakjes mag sowieso best overgeslagen worden bij het lezen van die zin.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet niet inderdaad.
Daar zouden we niet niet niet rouwig om zijn
Nee, egotrippin was wél grappig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Is Erwin de nieuwe EgoTrippin?
Blonde Halfgod, laat mij je vereren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef Mayfair het volgende:
Joog.
Gaat u vooral uw gang. Toe maar. Hup.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Blonde Halfgod, laat mij je vereren.
De komende 13 dagen zal ik in de ochtend een zuigeling offeren in jouw naam. Zo zal het geschieden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Gaat u vooral uw gang. Toe maar. Hup.
In beginsel schiep godgeleerdheid het hemelvuur en het aardgas.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
De komende 13 dagen zal ik in de ochtend een zuigeling offeren in jouw naam. Zo zal het geschieden.
Even achter een linkje geplaatst.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:31 schreef PretKroket het volgende:
[afbeelding]Waarschuwing, niet voor mensen met een zwakke maag[afbeelding]
De heer in kwestie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |