Zoals ik al zei....ik pak wel weer inquote:
wauw, die vind ik heel erg mooi/leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:08 schreef Schanulleke het volgende:
Portret is nou niet echt een 'onderwerp' waar ik zelf warm voor loop maar onlangs op vakantie heb ik deze gemaakt waar ik toch wel tevreden over was.
[afbeelding]
Wie zegt dat ik geen echt model ben?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:34 schreef PdeHoog het volgende:Het is geen zelfportrettenmaand he
Je moet gewoon echt een model fotograferen
![]()
![]()
Maar hij is wel ontzettend vet
Denk idd ook al te weten wie er wint deze maandquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei....ik pak wel weer in
De onderste foto vind ik erg mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Archiefjes, maar nog wel van dit jaar, dus toen wist ik al dat deze westrijd eraan kwam
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja...bij mij wordt dat wat problematischquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vertik het om archief materiaal te gebruiken voor de wedstrijd.![]()
Ik maak liever nieuwe, daar heb ik meer eer aan te behalen.![]()
Zijn ook gewoon ijzersterke platenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Archiefjes kan ik ook produceren hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook gewoon even experimenteren. Wordt hoogstwaarschijnlijk wel vrouwelijk schoon bij mij. Op een of andere manier heeft dat mijn voorkeurquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vertik het om archief materiaal te gebruiken voor de wedstrijd.![]()
Ik maak liever nieuwe, daar heb ik meer eer aan te behalen.![]()
zenks.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon ijzersterke platen. Maar dan die zonder getekende tattoo nog het beste...
[..]
Ik ga ook gewoon even experimenteren. Wordt hoogstwaarschijnlijk wel vrouwelijk schoon bij mij. Op een of andere manier heeft dat mijn voorkeur.
Die vind ik nog veel toffer eigenlijkquote:
Haal jij even mijn opties weg of zoquote:
Hoe heet (is) die tweede?quote:
Ik vind die tattoo erg gaaf gedaan zo, past helemaal in de plaat. Super!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Archiefjes kan ik ook produceren hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
die onderstequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien doe ik deze maand ook eens mee![]()
De eerste twee vind ik heel erg donker, en de laatste iets te plasticquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:51 schreef loehoes het volgende:
Van afgelopen weekend, dat lijkt me wel recent. Hmm... Twijfel!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dank jequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind die tattoo erg gaaf gedaan zo, past helemaal in de plaat. Super!
die liggende met al dat haar eromheen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:51 schreef loehoes het volgende:
*Eensch isquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
De eerste twee vind ik heel erg donker, en de laatste iets te plastic
maar de derde vink errug leuk
Als ik het me goed herinner niet mer de vorm van de neus. Maar wat ik denk dat het is dat het scheef lijkt is dat het licht nét niet helemaal van voren komt, dus een kant een grotere schaduw heeft. Misschien valt dat nog recht te soepen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:35 schreef freud het volgende:
Je hebt iets met je neus geshopped he?
Doen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
Misschien doe ik deze maand ook eens mee![]()
Ik vind ze allemaal mooi, alleen #2 wat minder. #1 vind ik erg gaaf, alleen wel wat donker. Misschien kun je nog wat met het contrast en de levels spelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:51 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er zelf ook nog niet geheel tevreden overquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal mooi, alleen #2 wat minder. #1 vind ik erg gaaf, alleen wel wat donker. Misschien kun je nog wat met het contrast en de levels spelen
2 en 3 vind ik erg mooi, 1 is te donker en 4 doet me niet echt iets.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:51 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze doen me niet veel. 2 tweede vind ik iig meer aansprekend dan de 1equote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef D.W het volgende:
[..]
2 en 3 vind ik erg mooi, 1 is te donker en 4 doet me niet echt iets.
iemand misschien nog tips oid voor mijn foto's?
Deze ga ik niet inzenden hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef HMaster-II het volgende:Nu raken mijn resources op qua modellen
Nu moet ik wel met iets beters aan komen![]()
De eerstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |