Zoals ik al zei....ik pak wel weer inquote:
wauw, die vind ik heel erg mooi/leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:08 schreef Schanulleke het volgende:
Portret is nou niet echt een 'onderwerp' waar ik zelf warm voor loop maar onlangs op vakantie heb ik deze gemaakt waar ik toch wel tevreden over was.
[afbeelding]
Wie zegt dat ik geen echt model ben?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:34 schreef PdeHoog het volgende:Het is geen zelfportrettenmaand he
Je moet gewoon echt een model fotograferen
![]()
![]()
Maar hij is wel ontzettend vet
Denk idd ook al te weten wie er wint deze maandquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei....ik pak wel weer in
De onderste foto vind ik erg mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Archiefjes, maar nog wel van dit jaar, dus toen wist ik al dat deze westrijd eraan kwam
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja...bij mij wordt dat wat problematischquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vertik het om archief materiaal te gebruiken voor de wedstrijd.![]()
Ik maak liever nieuwe, daar heb ik meer eer aan te behalen.![]()
Zijn ook gewoon ijzersterke platenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Archiefjes kan ik ook produceren hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook gewoon even experimenteren. Wordt hoogstwaarschijnlijk wel vrouwelijk schoon bij mij. Op een of andere manier heeft dat mijn voorkeurquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vertik het om archief materiaal te gebruiken voor de wedstrijd.![]()
Ik maak liever nieuwe, daar heb ik meer eer aan te behalen.![]()
zenks.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon ijzersterke platen. Maar dan die zonder getekende tattoo nog het beste...
[..]
Ik ga ook gewoon even experimenteren. Wordt hoogstwaarschijnlijk wel vrouwelijk schoon bij mij. Op een of andere manier heeft dat mijn voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |