Neuh... maar gezien we door die geweldige Nachtzuster Talitha avatars wel weer een OP hebben zou je de OP's na kunnen lezenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Heb ik nog wat gemist, is het nodig dat ik ALLE SC's door ga lezen offe zeggen jullie van lamaar, of geven jullie een kleine update!!!!!Ben nogal lui aangelegd namelijk!!!!
![]()
Oh my god!!! Wat een degelijk kapsel!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is iemand zo vriendelijk geweest om even een camshot te trekken
[afbeelding]
Jan Smitquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Overmorgen kom ik naar Nederland met mijn degelijke kapselquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god!!! Wat een degelijk kapsel!!![]()
Enne vertel over die meet!
Je vergeet er gemakshalve weer ff bij te vertellen dat we vannacht bedacht hadden dat in de Efteling te doen hèquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overmorgen kom ik naar Nederland met mijn degelijke kapsel![]()
Tijd voor een DGK SC MEET dus.![]()
Ik bied me aan voor de opvang van de kinderen en de honden-uitlaat-service...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet er gemakshalve weer ff bij te vertellen dat we vannacht bedacht hadden dat in de Efteling te doen hè![]()
Dat jij nou een hekel hebt aan de Efteling is een gevalletje 'jammer dan'![]()
STAIRWAY UTRECHTquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet er gemakshalve weer ff bij te vertellen dat we vannacht bedacht hadden dat in de Efteling te doen hè![]()
Dat jij nou een hekel hebt aan de Efteling is een gevalletje 'jammer dan'![]()
Jij wilt gewoon de hele dag in het sprookjesbos lopen natuurlijk.... durf je niet in Monsieur Cannibale??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor de opvang van de kinderen en de honden-uitlaat-service...![]()
Je kan dat liedje toch ook ergens anders onder monteren?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar blijft m'n FOK!/DGK/SC Monsieur Cannibale YouTube filmpje dan?![]()
Whahahahhaha ja... Lobasca op de bar terwijl jij de slagroom van haar buik likt??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan dat liedje toch ook ergens anders onder monteren?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon de hele dag in het sprookjesbos lopen natuurlijk.... durf je niet in Monsieur Cannibale??
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahahhaha ja... Lobasca op de bar terwijl jij de slagroom van haar buik likt??
Lijkt me heerlijk toepasselijk
Hij is leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Voornachtzuster![]()
![]()
( beetje kleuterschool kwaliteit)
Goodmorning![]()
Geen idee hoe het eerder was, maar voor Links 2 3 4 komt het aardig in de buurtquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Lang en warrig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen idee hoe het eerder was,
Ah zijn ze weer aan het locken geslagen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand die streamlockknop van de fucking kutredactie ff saboteren??
En als men dan toch bezig is... doe ff wat aan die server van FOK! die kennelijk dorst heeft
Uiteraard, volgens mij flikkeren ze er iedere keer dat een redacteur naar het toilet moet een streamlock op de streams (kennelijk kunnen de overgebleven redactieleden dan niet beslissen of er gelockt moet worden)quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah zijn ze weer aan het locken geslagen?![]()
En FOK! is idd een klein beetje traag, mss dat een blikje red bull zin heeft?
Ach, de COS is dan wel op zijn leukst vind ik zelf!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, volgens mij flikkeren ze er iedere keer dat een redacteur naar het toilet moet een streamlock op de streams (kennelijk kunnen de overgebleven redactieleden dan niet beslissen of er gelockt moet worden)
Ik heb iig al een kopje koffie genomenquote:Ik weet niet wat die server wil maar hij loopt nou zo vaak te zeuren dat je ff wat te drinken moet gaan halen dat je er wel vanuit kunt gaan dat het de bedoeling is dat je voor hem ook wat meeneemt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |