quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef Tumble het volgende:
[..]
waar oh waar is singstar ik begin het ergste te vrezen.
ik had zit me er zo op te verheugen, verjaardag met wat vrienden. flesje baco verder. singstar uit de kast.
Nariko ziet er best wel vet uit op die auto.quote:
quote:STAR OCEAN 4 DETAILS EMERGE
Suspiciously absent from Square-Enix's list is Star Ocean 4, the first screenshots of which were revealed in Famitsu this week. It looks to be very heavy sci-fi, with decadent spaceships and the sprawling vacuum of space represented in shiny 3D. Falling right in line with Square’s recent behavior regarding the title -- at the Square-Enix Party event in May, they staged a press conference merely to announce that they would be announcing the game before the end of the year -- the main characters are only visible in one artfully fuzzy screenshot, and even then, it's only their backs.
The biggest piece of news revealed is that the game will be exclusive to PlayStation 3.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben weer terug![]()
Wat heb ik allemaal gemist?
Behalve een nieuwe update en een shit load aan trailers en demo's
GT proloque![]()
heb trouwens een paar spellen te koop staan
Ninja Gaiden 40 euro
Formule 1 35 euro
Motorstorm 30 euro
pm of mail me deacon@casema.nl
kom op man gewoon de ( op de xbox A en Y ) dus zal op de ps3 wel X en driehoekje wezen , blijven rammen dan spring je naar je vijanden toe ( als ze binnen je bereik zijn ) en dan onthoofd je ze en zet je ook nog is achter de vijanden dus wordt je niet zo snel geraakt en dan draai je je snel om en spring je weer de andere kant op zo maai je heel snel een groep vijanden neer zonder geraakt te wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
neppe gamer![]()
![]()
![]()
heb ze uitgespeeld hoor , behalve ninja gaiden dan![]()
Hello Hard Boiledquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:34 schreef Fallen het volgende:
Veel te druk en chaotisch.
wow, wacht, nee inderdaad, ik ben een wandelende IMDB, ik heb alle films in de wereld gezien...quote:
Please let it be true...quote:Nieuwe PS3-exclusive van Team Ico op de TGS?
Op de PlayStation Forums vertelt een gebruiker dat er op de aankomende Tokyo Game Show een nieuwe PlayStation 3-exclusieve wordt aangekondigd. Deze titel zou van niemand minder zijn dan Team Ico, de makers van Shadow of the Colossus. Dit zou de gebruiker hebben vernomen van een bron binnen SCE.
De Tokyo Game Show zal op 20 september van start gaan in Japan. We houden jullie op de hoogte.
http://games.kikizo.com/media/killzone2_interview_sep07/01.jpgquote:
quote:Sony Defense Force: Lair Review
Forget the negative reviews you’ve been reading about Lair, this game is the real deal. Let me paint a picture for you, if I may be so bold… Picture controlling a dragon with the SIXAXIS motion controls along a beautiful backdrop fighting hundreds, no thousands of other enemies, pulling off combos (called Carnage), breathing fire on soldiers all while being taken through a very fleshed out, epic storyline and you have Factor 5’s best game yet: Lair. Let me also state that this game is not possible on any other system out right now as it makes full use of the Blu-ray player and the physics beast that is CELL. Free online leaderboards and the promise of Home compatibility round out this amazing package.
Lair is one of those odd games that comes out of nowhere and completely surprises you. It’s one of those rare gems that people will not appreciate at first, but grow to love over time. Make no mistake, Lair could very well be this generation’s “Mario 64″. With greater use of motion control than any Wii game and better graphics than any 360 game I think it’s safe to say we have a candidate for game of the year right here.
SDF Score: 10/10
Sony Defence Forcequote:
Welk spel was dan zo slaapverwekkend?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanochtend vond mijn moeder mij in de stoel waar ik altijd zit met het gamen op de PS3.
Was blijkbaar er in slaap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:37 schreef Kremers het volgende:
Gadver, die relnicht uit Portugal op de cover... Dat wordt een wit papiertje plakken...
Het grappige is dat Max Payne deels geïnspireerd is op John Woo filmsquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Stranglehold, ik vond het eerst wel erg een Max Payne-kopie en dat is het ook. Maar de Hong Kong stijl vind ik wel cool en ook het feit dat bijna alles kapot kan. Best een vermakelijk spel dus(Al heb ik de 360-demo gespeeld, geen idee of de ps3-demo hetzelfde is....)
Valt niemand het op dat C.Ronaldo wenkbrouwen zijn geëpileerd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schijnt hier om de cover van Duitsland te gaan...
Engeland:
[afbeelding]
Frankrijk:
[afbeelding]
Ja ziet het goed, een Ivoriaan
Het valt mij op dat jij naar een dude zijn wenkbrouwen kijktquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Valt niemand het op dat C.Ronaldo wenkbrouwen zijn geëpileerd?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij naar een dude zijn wenkbrouwen kijkt
Je kunt een nieuwe aanmaken, maar dan zijn wel je stats voor games weg.quote:Op zondag 9 september 2007 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Als internet naam gebruik ik Loz9 gewoon eigenlijk om een beetje te testen enzo.
Kan ik dat nog veranderen die gebruikersnaam ?
Ik geloof het niet he.
Draadloos / bedraad?quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef Frozen het volgende:
Het lukt nog steeds niet om connectie te maken met internet![]()
Het ip adres kan ie niet vinden ofzo. Hebben jullie bij het online gaan problemen gehad, of ging het juist allemaal vanzelf?
Wat voor internet vebinding heb je? Je provider? Heb je een router er tussen? Switch? Andere computers?quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Frozen het volgende:
Ik werk met draad. Die gaat de ps3 in, vervolgens laat ik m alles automatisch zoeken, maar dan kom ik bij de internet test aan, en geeft hij een time out bij het zoeken naar mijn ip adres. Ik heb al wat rond gezocht over deze melding: ik ben niet de enige die hiermee te maken heeft. Al heb ik ook nog geen goede oplossing ervoor gevonden.
Nice, hij is het zeker waard. Speel hem nog steeds vanaf de launch.quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die Resistance voor een zeer aantrekkelijke prijsje willen hebben: Klik
GOTY '08quote:Op zondag 9 september 2007 14:14 schreef DaggerNL het volgende:
WAT IS MGS4 VET!!!!
METEEN PS3 KOPEN ALS IE UIT IS
http://www.gametrailers.com/player/23950.html
Ok, ik ben een klein stapje verder. Als ik handmatig mijn ip adres instel, maakt hij wel contact.quote:Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat voor internet vebinding heb je? Je provider? Heb je een router er tussen? Switch? Andere computers?
80710102 - PS3 kan zich niet verbinden met de router d.m.v. huidige IP informatie. Probeer de router te herstarten.quote:
fout naamomzetting server" code 80710102. Ik gebruik geen router. Dan zal het wel de dns server zijn? In ieder geval geen internet contact dus.quote:Op zondag 9 september 2007 15:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
80710102 - PS3 kan zich niet verbinden met de router d.m.v. huidige IP informatie. Probeer de router te herstarten.
Of
80710102 - DNS Error. Er is geen DNS server beschikbaar.
Welke gamestats bedoel je? Want ik kan nergens een scorecard ofzo vinden die laat zien welke games ik uitgespeeld heb.quote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je kunt een nieuwe aanmaken, maar dan zijn wel je stats voor games weg.
De enige manier die ik zo weet is via internet een afbeelding opslaan, dan zie je het. (ik heb al heel lang 46 gb vrij)quote:Op zondag 9 september 2007 15:46 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel ruimte je nog vrij hebt op je harde schijf?
volgens mij is dat de enige mogelijkheid...quote:Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef DrDentz het volgende:
Je moet toch ergens een mooi overzicht kunnen krijgen van je gebruikte schijfruimte ofzo
Multikabel moet gewoon werken zonder speciale dingen te doen (heb het zelf ook). Maar je hebt geen router zeg je? Dan moet je eerst je modem resetten. Dus kabel in je ps3, de stekker uit je modem halen en na een minuut er weer in doen.quote:Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef Frozen het volgende:
[..]
fout naamomzetting server" code 80710102. Ik gebruik geen router. Dan zal het wel de dns server zijn? In ieder geval geen internet contact dus.![]()
Op internet stikt het van de vragen om deze code heen. Veel antwoorden, maar echt helpen doet het (nog) niet bij mij.
Ben nu de update ( 1.92 ) erop aan het zetten via usb. Misschien dat het helpt.
Zet er een router tussen en je bent van het gezeur afquote:Op zondag 9 september 2007 15:29 schreef Frozen het volgende:
[..]
fout naamomzetting server" code 80710102. Ik gebruik geen router. Dan zal het wel de dns server zijn? In ieder geval geen internet contact dus.![]()
Op internet stikt het van de vragen om deze code heen. Veel antwoorden, maar echt helpen doet het (nog) niet bij mij.
Ben nu de update ( 1.92 ) erop aan het zetten via usb. Misschien dat het helpt.
HS komt pas 21 septemberquote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef Kremers het volgende:
Deze week kom HS eindelijk uitNu maar hopen dat TNT een beetje snel is
Wij wonen niet in de Ukquote:Op zondag 9 september 2007 19:40 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet in de UKDaar komt hij volgende week al uit.
En? Ik heb toch niet gezegd dat hij deze week in NL uitkomt?quote:Op zondag 9 september 2007 19:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wij wonen niet in de Uk
Deze woensdag/donderdag wel Singstar en Warhawk, vette shit
hoe kan dat nouquote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GOTY '08![]()
Samen met LittleBigPlanet![]()
21 Septemberquote:Op zondag 9 september 2007 21:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer komt HS uit?
14 september UK en VS, 21 september rest van Europa.quote:Op zondag 9 september 2007 21:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wanneer komt HS uit?
MGS 4 = GOquote:Op zondag 9 september 2007 21:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, 2 games die goty zijn
This fall een beta, Q1/Q2 2008 release final version. Maar stilletjes lijkt het er op dat dit Q2 gaat wordenquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef Scarface2004 het volgende:
LBP nog geen vaste release datum?
Of release maand is ook goed
kan ik me ouwe ook gewoon uitwissen ?quote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je kunt een nieuwe aanmaken, maar dan zijn wel je stats voor games weg.
Nice.. Uncharted toch? Even wat meer info over zoeken.quote:Op zondag 9 september 2007 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kan ik me ouwe ook gewoon uitwissen ?
Systeeminstellingen -> Systeem informatie (kan ook anders heten)quote:Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef ryangozer het volgende:
[..]
volgens mij is dat de enige mogelijkheid...
Eens. Wat eens sfeer in die foto's zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |