Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jarenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef Aurelianus het volgende:
Maar als je hem eenmaal tegenkomt ben je wel aardig voor hem, he. Ik ken jouw soort, veel te bang om een dartpijl in het oog te krijgen van patsers als Co Stompé.
Het lijkt er op dat je aan het bazelen bent.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jaren![]()
Valt mee, mensen hebben blijkbaar nooit dienstplicht gehad, dat valt me op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je aan het bazelen bent.
Welk een retoriek.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jaren![]()
Misschien als er wat van die 'net-niet-kunners' aan de macht komen en de maatschappij ineen stort, en dat we dan uit de puinhopen iets fatsoenlijks kunnen trekken. Dan zou het wel een voordeel zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
De maatschappij heeft meer mensen nodig als Co Stompe. Vind ik dan.
Een netniecratie. Mooi richtpunt. Of leven we er al in?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Misschien als er wat van die 'net-niet-kunners' aan de macht komen en de maatschappij ineen stort, en dat we dan uit de puinhopen iets fatsoenlijks kunnen trekken. Dan zou het wel een voordeel zijn.
Weet Egypte alles vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
De maatschappij heeft meer mensen nodig als Co Stompe. Vind ik dan.
Ja. De man die ons land bestuurt gelooft in fabeltjes, dat vind ik al eng.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een netniecratie. Mooi richtpunt. Of leven we er al in?
Boerennnnnnnquote:Op dinsdag 4 september 2007 06:50 schreef Dibble het volgende:
Joduuuuuuuuuuuuh
Da's niet erg, lust ik toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 06:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar ik heb geen slagroom meer![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:45 schreef bravo het volgende:
Mensen die darts een sport vinden moeten preventief geruimd worden...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef karr-1 het volgende:
Kan iemand die man gewoon uit zijn lijden verlossen of zo.
en darts is geen sport, het is gewoon een kroegspelletje. Ik snap al die opwinding er omheen niet.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:45 schreef bravo het volgende:
Mensen die darts een sport vinden moeten preventief geruimd worden...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef karr-1 het volgende:
en darts is geen sport, het is gewoon een kroegspelletje. Ik snap al die opwinding er omheen niet.
Geweldig!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:31 schreef Lyzio het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6shkR42E610
Heerlijk
Van welk rioleringsbedrijf komt hijquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co Stompe.
Ronald Scholten is de man:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Van welk rioleringsbedrijf komt hij![]()
Wát een charisma, wat een uitstralingquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co Stompe.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Bwahahahahahaha uit welke inrichting is die josti ontsnapt....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wát een charisma, wat een uitstraling.
Halen ze al die darters uit een of ander gesticht of zo? Ze zien er vrijwel allemaal hetzelfde uit in mijn ogen.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wát een charisma, wat een uitstraling.
Embassy? Maken ze nu ook al onderscheid in darters? Sinds wanneer is een ordinair kroegspelletje verheven tot sport? krijgen we binnenkort ook de wereldkampioenschappen klaverjassen op tv?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Darten is ok ... MITS embassy ... de rest is klote .. maar co stompe heeft idd overal reclame .. zelfs op zn fucking kraag.
Precies een goede foto van die lul, die hoort tussen je benen te hangen en niet los rond te lopenquote:
hahha kutkneusquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Co Stompe.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Al een jaartje of 30 ofzo hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Embassy? Maken ze nu ook al onderscheid in darters? Sinds wanneer is een ordinair kroegspelletje verheven tot sport? krijgen we binnenkort ook de wereldkampioenschappen klaverjassen op tv?
Nou ik ken ook een oud keeper uit belgie die ook nog steeds reclame op zijn kraag heeft. Zelfs in zijn real life soap als hij gewoon televisie zit te kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Darten is ok ... MITS embassy ... de rest is klote .. maar co stompe heeft idd overal reclame .. zelfs op zn fucking kraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |