Misschien heeft ie er net 5 vingers in zijn anus gehad van Nada??quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:00 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Is dit een hint of probeert kneus dennis gewoon tot 5 te tellen...?
Anix heeft ook last van zijn poepertje.... dus hij kannix....quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke is weer goed bezig, beetje veel lawaai maken in de slaapkamer![]()
En Dennix en Nadia hoor je weer niet, lafbekken.
Dus even afwachten tot morgen hoe hij loopt..quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien heeft ie er net 5 vingers in zijn anus gehad van Nada??![]()
Illona heeft volgens mij nog wel iets leuks te melden. Het boek van nadia en dennix gaat vast alleen over de geweldige sex die ze hebben beleeft in de kooi en reppen ze vast op elke pagina hoe mooi ze wel niet zijn als mens, en hoe onbegrijpelijk het is dat een ander dat niet ziet. En zdngmw heeft het in het boek vast alleen maar over zdngmw, alsof ze al die maanden alleen in haar uppie in de villa heeft gezeten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
I think, therefore I am.
Wat heeft Illona te melden behalve "Jank, jank, ik moest wel mijn 10.000 betalen en de anderen niet" ?
Natasia is tenmiste een meesteres in het manipuleren van de hele zooi en het lijkt mij leuk om te lezen hoe ze het allemaal gedaan heeft en verder schijt heeft aan de advocaten van Talpa.
Maar wacht gerust op de memoires van Nadia en Dennis als je nog meer laffe slaapverwekkende lectuur verkiest boven de potentieel Nobelprijs winnende autobiografie van Natasia.
En dus???quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik al maanden geleden in de ogen van Huub.
Tenzij hij het gewend is, dan is er morgen Nix aan de handquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:04 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dus even afwachten tot morgen hoe hij loopt..
Dat de rollen nu even omgedraaid zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:05 schreef agter het volgende:
En dus???
wat wil je hier mee zeggen dan?
oog om oog...?quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat de rollen nu even omgedraaid zijn.
Neuh, het lijkt er meer op dat Huub het voorbeeld heeft gegeven.quote:
Je moet niet naar de ogen kijken maar naar het gedrag en waar iemand toe in staat is. Ik heb bij Huub nog geen nsb gedrag gezien maar bij een aantal anderen wel. Ik heb Huub niet (en nee ik ben geen Huubfan) zich met een stel anderen zien storten op een ander. De rest heb ik wel mogen aanschouwen als een roedel wilde beesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik al maanden geleden in de ogen van Huub.
Heb ik even gemist...Hadden ze witte pakken aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
What the fuck, wie waren die twee in de keuken ????
Het ging over SS-ers, niet over NSB-ers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:15 schreef koppiesoep het volgende:
Je moet niet naar de ogen kijken maar naar het gedrag en waar iemand toe in staat is. Ik heb bij Huub nog geen nsb gedrag gezien maar bij een aantal anderen wel. Ik heb Huub (en nee ik ben geen Huubfan) zich met een stel anderen zien storten op een ander. De rest heb ik wel mogen aanschouwen als een roedel wilde beesten.![]()
Productie-medewerkers. Ze komen wel vaker, staan bekend onder de naam 'de kabouters'. Ruimen de keuken op en halen de grootste troep weg als het te veel is voor Palma c.s.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
What the fuck, wie waren die twee in de keuken ????
Dat is een jpg, lampie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:17 schreef Lady-night het volgende:
Als ik dit filmpje zie....komen er toch wat haatgevoelens naar boven....maar ik relativeer...het is een spel...
http://i15.tinypic.com/4vpodop.jpg
Nee, geen witte pakken. Waren een jongen en een meisjes, zal wel vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Heb ik even gemist...Hadden ze witte pakken aan?![]()
Het is geen spel meer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:17 schreef Lady-night het volgende:
Als ik dit filmpje zie....komen er toch wat haatgevoelens naar boven....maar ik relativeer...het is een spel...
http://i15.tinypic.com/4vpodop.jpg
Okay, dacht ik ook inmiddels, bedankt. Wel leuk, omdat deze gasten tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Productie-medewerkers. Ze komen wel vaker, staan bekend onder de naam 'de kabouters'. Ruimen de keuken op en halen de grootste troep weg als het te veel is voor Palma c.s.
ach ericquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging over SS-ers, niet over NSB-ers.
En idd, zijn gedrag t.o.v. Eric was stuitend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |