Hmm, nee. Mijn auto is toch net iets mooierquote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Je rijdt in zo'n auto en denkt er een mooi wijf in een mercedes mee te versieren?
Och, ik reed 140. Dan zal het mij aan mijn reet roesten of iemand even moet remmen.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef OldJeller het volgende:
Saxo is een zielig ding op vier wielen.
Weet je zeker dat je er zo tussen kon en reden zij niet wat harder waardoor de Mercedes moest afremmen?
Zo ja; ken je superieur.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:05 schreef Dibble het volgende:
was het een duitser?
Dus? Je hoort in je spiegels te kijken als je weet dat je een voertuig gaat naderen die je binnen bepaalde tijd gaat inhalen, zodat je kan zien wie er aankomen en hun snelheid kan inschatten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Och, ik reed 140. Dan zal het mij aan mijn reet roesten of iemand even moet remmen.
Als zij een beetje oplet en kan anticiperen zou ze in de gaten hebben dat ik in moet halen en zou ze een beetje fatsoen hebben. Heeft ze dat niet? PECH!! Dan dwing ik fatsoen af
Helpt ook niet, als de ander te laat remt en in jou knalt ben jij in fout, zomaar zonder reden remmen op de snelweg mag niet. Als een ander daardoor niet kan remmen kan hij een boete krijgen omdat zijn afstand tot de voorligger te kort was, maar jij zal opdraaien voor het ongeluk aangezien jij een maneuvre uithaalde op dat moment (zwaar remmen zonder reden valt daaronder)quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
Middelvingers helpen niet, als iemand zo'n actie maakt als je hard aankomt snijd ik hem af en geef hem een remproef; daar merken ze wél wat van.
Tja, ik heb geen cruise control en de A6 is niet 3 baans.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef Athmozz het volgende:
140 en rechts gaan rijden, zet je dan gewoon op het middenvak of je mag vrachtwagens in blijven halen... verder is het zéér irritant als je geen automatische cruisecontrol hebt, dan moet je nl zelf remmen & je cruise weer activeren omdat iemand vindt dat een ander maar moet anticiperen.
Ik zet me met die snelheid standaard links, en ik ga wel ff uit de weg als iemand wil passeren (wat vrij weinig gebeurt)
Heb je mijn OP gelezen? Staat daar in dat ik in mijn spiegels keek en dat ik zat plek zag tussen een SAAB en een Mercedes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus? Je hoort in je spiegels te kijken als je weet dat je een voertuig gaat naderen die je binnen bepaalde tijd gaat inhalen, zodat je kan zien wie er aankomen en hun snelheid kan inschatten.
Helaas kan of wil (want daar lijkt het vaak op, ze gebruiken de spiegels niet o.i.d.) het gros van de Nederlandse bestuurders dit niet en dondert gewoon zijn auto naar links. Ze kunnen niet rijden.
Als je gewoon tijdig in de spiegels had gekeken toen je de vrachtwagen zag, zag je wie er aan kwam en kon je naar links en hoefde jij niet te remmen als je op iemand van links zou wachten (omdat je pas op het laatste moment naar links gaat/ in je spiegels kijkt), of de andere persoon waar je hem voor gooit.
Ach, jongen toch. Tijd dat je wat rustiger wordt en een ander wat ruimte gunt.quote:Je zegt wel dat het je aan je reet roest, maar als ze inderdaad stukken harden reden ben jij hier het kutwijf die z'n stuk schroot als een amateur er gewoon voorzette.
Middelvingers helpen niet, als iemand zo'n actie maakt als je hard aankomt snijd ik hem af en geef hem een remproef; daar merken ze wél wat van.
Heb jij al een rijbewijs met je 21 jaartjes jong?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:13 schreef Tique3 het volgende:
Als JIJ een beetje op zou letten en anticiperen dan zou zij niets om te schelden hebben!
JIJ bent degene die van rijstrook verwisseld en daarom IEDEREEN voor MOET laten gaan!
Jij bent zeker ook zo'n josti die zijn auto+caravan later in het buitenland voor een auto zet die je met 50 km/h verschil inhaalt.
Ik kijk onder het rijden heel veel in mijn spiegels en ik kan je altijd vertellen wat er achter mij rijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:15 schreef Athmozz het volgende:
achja, je hebt zoveel mensen die voor vanalles en nog wat zagen... Laatst nog iemand gehad die met me meereed & als we toe waren was het direct aan iedereen zeggen dat ik niet kon schakelen, veel te hoog in mijn toeren ging en heel die bazaar. FF naar de auto teruggegaan & hem getoond dat het een automaat was![]()
dat mens zal ook gewoon willen neuten hebben, tenzij je de snelheid verkeerd ingeschat had ofzo (kan altijd dat ze met 180 oid aankomt)
Neem je regeltjes nog eens door:quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:13 schreef Tique3 het volgende:
edit: Als er een ongeval geweest zou zijn dan zou jij de hoofdschuldige zijn dat snap je toch wel he?
- Jullie reden allebei te hard (te hard is te hard, hoeveel maakt namelijk niet uit)
- Jij werd ingehaald en verleende geen voorrang.
Vertel dat aan iemand die net z'n rijbewijs heeft zonder rijervaring.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Helpt ook niet, als de ander te laat remt en in jou knalt ben jij in fout, zomaar zonder reden remmen op de snelweg mag niet. Als een ander daardoor niet kan remmen kan hij een boete krijgen omdat zijn afstand tot de voorligger te kort was, maar jij zal opdraaien voor het ongeluk aangezien jij een maneuvre uithaalde op dat moment (zwaar remmen zonder reden valt daaronder)
Gelezen, daarom zei ik tijdig, want dat had je waarschijnlijk niet gedaan en daarom 'moest' jij je auto naar de linkerbaan brengen, omdat je anders moest remmen. Dus had je te laat in je spiegels gekeken waardoor je in zo'n situatie belandde.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb je mijn OP gelezen? Staat daar in dat ik in mijn spiegels keek en dat ik zat plek zag tussen een SAAB en een Mercedes?
Oke!
Nee, mensen moeten leren rijden.quote:[..]
Ach, jongen toch. Tijd dat je wat rustiger wordt en een ander wat ruimte gunt.
Triest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |