Ach ja. Dat is voetbal, en bij Ajax is dat nog net een tikkeltje erger. Het ene moment loopt men de polonaise en het volgende moment is de zondvloed nabij. Overtrokken, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt hilarisch, hoe men overal over Ajax praat: alsof ze gedregadeerd zijn!Goed, ze hebben de CL misgelopen, dat is teleurstellend. Maar een 2-2 tegen Groningen in een slechte wedstrijd is nou ook weer niet zó bizar. Zulke wedstrijden zitten er elk seizoen wel tussen. Die massahysterie van een kwakkelend Ajax (wat niet eens kwakkelt), is echt te bizar voor woorden. Zeg ik als Feyenoorder. Kom op zeg, de eerste twee wedstrijden werd het nog 8-1 en 4-1.

quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ok sorry wist het niet dat je dat zei![]()

Het gaat niet alleen om dit seizoen. Vorig jaar haalden we ook geen Champions League en was het UEFA Cup verhaal droevig. De competitie was een drama, dat we op het laatst nog mee mochten doen ligt meer aan het falen van PSV en AZ dan aan de kwaliteiten van Ajax. Dit seizoen wéér geen Champions League en goede resultaten tegen de Graafschap en Heerveen (zonder Alves, dat staat gelijk aan niveau-tje NEC) wegen daar niet tegenop. Tuurlijk is het een beetje zwart kijken, maar ik verwacht gewoon meer van Ajax. En ik weet ook zeker dat ze meer kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt hilarisch, hoe men overal over Ajax praat: alsof ze gedregadeerd zijn!Goed, ze hebben de CL misgelopen, dat is teleurstellend. Maar een 2-2 tegen Groningen in een slechte wedstrijd is nou ook weer niet zó bizar. Zulke wedstrijden zitten er elk seizoen wel tussen. Die massahysterie van een kwakkelend Ajax (wat niet eens kwakkelt), is echt te bizar voor woorden. Zeg ik als Feyenoorder. Kom op zeg, de eerste twee wedstrijden werd het nog 8-1 en 4-1.

Maar geen enkele voetballer is heilig je mag er best kritisch naar kijken. Als Stam zo'n wedsrijd had gespeeld als bv Colin was t hem snel vergeven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef BonJovi het volgende:
Omdat het gewoon bullshit is, tuurlijk kan hij wel eens een fout maken. HIj is ook maar een mens elke speler maakt wel eens een fout zelfs Kaka, Ronaldinho enzo. Maar om dat zo te zeggen hoe je dat deed vind ik niet respectvol. Van Urby ben ik het wel met je eens.

En die waren zwaaar geflatteerd. Het voetbal is dit nieuwe seizoen nog geen een keer denderend geweest hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:
Kom op zeg, de eerste twee wedstrijden werd het nog 8-1 en 4-1.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Wat kan Boakye niet wat Colin of Ogararu wel kan. Wat kan Schilder niet wat Delorge wel kan. Waarom krijgt Martina niet gewoon de kans achter Bakircioglu. Dat is denk ik de eerste stap. Misschien ga je er in principe kwalitatief niet op vooruit, maar de drempel om een buitenlandse speler aan te schaffen moet gewoon veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:54 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat Ajax eerst moet zorgen dat ze een constante selectie hebben die lang bij elkaar gehouden wordt en kwalitatief goed is. Inkopen alleen als ze een meerwaarde zouden kunnen hebben. Verder geef je zo je eigen jeugd de kans om te groeien. We geven wel af op Urby maar die jongen hoort daar niet te staan die hoort nog te leren en blij te zijn als ie speelminuten mee mag pakken normaal gesproken.

Boeiend, het was wel 8-1 en 4-1. Wees nou eens gewoon blij met zulke overwinningen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:07 schreef Nashje het volgende:
En die waren zwaaar geflatteerd. Het voetbal is dit nieuwe seizoen nog geen een keer denderend geweest hoor.

Nogal logisch he. Stam speelt altijd sterk, zit er zo'n wedstrijd tussen; kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar geen enkele voetballer is heilig je mag er best kritisch naar kijken. Als Stam zo'n wedsrijd had gespeeld als bv Colin was t hem snel vergeven.
En ja ik ben ook fan van Stam.

Zeg ik ergens dat ik niet blij ben met zo'n uitslagen? Frusti. De ballen vlogen er die wedstrijden in. Kans was goal. Was tegen Slavia toch wel anders. 8 kansen en we stonden nog op 0 treffers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Boeiend, het was wel 8-1 en 4-1. Wees nou eens gewoon blij met zulke overwinningen.

Dan speelt hij dus niet sterk in zo'n wedstrijd. Dus speelt hij ook niet altijd sterk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nogal logisch he. Stam speelt altijd sterk, zit er zo'n wedstrijd tussen; kan gebeuren.

Edit: één treffer. Suárez. Of je moet aan de thuiswedstrijd refereren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik niet blij ben met zo'n uitslagen? Frusti. De ballen vlogen er die wedstrijden in. Kans was goal. Was tegen Slavia toch wel anders. 8 kansen en we stonden nog op 0 treffers.

Totaal 16 kansen 1 goal ofzo dan? Over 2 wedstrijden gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Edit: één treffer. Suárez. Of je moet aan de thuiswedstrijd refereren.

je geeft te veel goals weg. 3 goals in 2 wedstrijden... dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Totaal 16 kansen 1 goal ofzo dan? Over 2 wedstrijden gezien.

In de leer bij Edgar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:29 schreef mliez het volgende:
http://www.ajax.nl/upload(...)-quiz_suarez_664.jpg
Waar is zijn scheenbeschermer![]()

Dat ook nog eens ja. Eredivisie ook al 4 tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
je geeft te veel goals weg. 3 goals in 2 wedstrijden... dat kan gewoon niet.

Inderdaad, hij zal GVD zijn scheen- en kuitbeen breken, ben je hem een jaar kwijt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:29 schreef mliez het volgende:

Dat daar niet op gecontroleerd wordt. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:29 schreef mliez het volgende:

Terwijl je het niet op Steek kan schuiven. Die jongen presteert erg goed de laatste wedstrijden. Pluspuntje dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja. Eredivisie ook al 4 tegen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |