Daar was ik iedereen mooi te snelquote:Op maandag 3 september 2007 22:59 schreef PhifeDawg het volgende:
Laat ik de rest maar alvast voor zijn.
Ze is een stukkie zwarter dan Samuel L. hoorquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef cerreur het volgende:
Is dat die neger? En ik zeg bij voorbaat al neger ipv negerin want ze lijkt op Samuel L. Jackson. Maar dan een naakte molrat-versie.
Jah met een hoekijzer! Terug naar Afrika! En neem die kleine rotblaag en die miljonair van je mee! Maar laat zijn geld hier!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef GambinoT het volgende:
Ik had echt zin om haar gebit in stukken te slaan!
Ja VIEZE GORE KUT HOER!
quote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alle negers terug naar marokko!
Ghé! Ben t niet vaak eens met een jood... Maar deze keer! VRIEND!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een RALLE SMERIGE KUTTEEF is het ook
Ik heb veel rare mensen op tv gezien, maar DIT????
WAT EEN LELIJKE ARROGANTE VERLEPTE RATTENKOP heeft zij![]()
![]()
Volgens mij breken de buren 's avonds bij haar in om de gordijnen dicht te doen, WAT EEN GRAFKOP en WAT EEN TYFUSBITCH is dat![]()
![]()
Ja voor deze MISLUKTE MAGNETRONMAALTIJDKOP moeten we voetbal maar effe laten voor wat het isquote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ghé! Ben t niet vaak eens met een jood... Maar deze keer! VRIEND!
LALALALAAAAALLALALAAAAAALALALAAA!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja voor deze MISLUKTE MAGNETRONMAALTIJDKOP moeten we voetbal maar effe laten voor wat het is
En er is 2 weken toch geen clubvoetbal
Zo is hetquote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LALALALAAAAALLALALAAAAAALALALAAA!!!!
Tis net t nederlands elftal he!
Natasia verbroederd!!
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij breken de buren 's avonds bij haar in om de gordijnen dicht te doen, WAT EEN GRAFKOP en WAT EEN TYFUSBITCH is dat![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo is het
Maar jezus man, wat heb ik gigantisch zin om dat wijf helemaal in elkaar te slaan, echt helemaal total loss. En kom niet aan met 'vrouwen mag je niet slaan', als je dat een vrouw noemt, heb ik een tros bakstenen in de boom hangen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:29 schreef DaantjeF het volgende:
Vraag me af waarom deze mensen op bovenstaande afbeelding altijd hun gezicht bedekken...
KKK, niet grappig.![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
die gasten zijn eigenlijk snorkels....
Jeetje, en dat allemaal over een personage...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een RALLE SMERIGE KUTTEEF is het ook
Ik heb veel rare mensen op tv gezien, maar DIT????
WAT EEN LELIJKE ARROGANTE VERLEPTE RATTENKOP heeft zij![]()
![]()
![]()
Door Fok! denk ik de hele tijd aan kankerkachel als ik KKK zie..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef MetalSonic het volgende:
vieze tering negering, ranzig wijf ik zag haar ook gisteren en meteen ff gebeld met wat vrienden van me, morgen komen ze
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
beetje iemand in z'n ballen trappen pfff![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef DaantjeF het volgende:
Over ratten... Ik heb die Natasia is die 3 weken dat ik keek nooit iemand zien "backstabben" dat vind ik wel belangrijk in het leven; oprechtheid.
Personage? Dit is zij echt!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Jeetje, en dat allemaal over een personage...
Wat vind je van Ludo uit gtst?
Dan zou je haar 's nachts niet meer zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef GambinoT het volgende:
Ik had echt zin om haar gebit in stukken te slaan!
Ja VIEZE GORE KUT HOER!
BOKITA!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef Carnaval het volgende:
bokito ziet er nog beter uit dan die natasia![]()
Roef is koningquote:Op woensdag 5 september 2007 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb haar af en toe voorbij zien komen tijdens de spaarzame keren dat ik DGK keek. Sneu en jammer allemaal. Maar verdwijnt vanzelf uit beeld, net als types als Herman, Roef en Marian e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |