Coolquote:
Dat nieuws heeft mij al bereikt in Finland...quote:Op maandag 17 september 2007 13:31 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)likopterongeluk.html
must obeyquote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef Dance-Commander het volgende:
Kloon-revival week!
tof!quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nou zeg, vanmiddag krijg ik [eindelijk de sleutel!!
Ik denk het niet als het het volgende weekend is (die van 28 sept) dan ben kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef Cynic het volgende:
hoihoi!
gaan er nog mensen naar Salacious Gods in Winschoten trouwens aan het einde van deze maand?
hehe dat word dat een kleine verbouwingquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als de "verbouwing" klaar is. ik denk over 2 á 3 weekjes.
dat is het welquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk het niet als het het volgende weekend is (die van 28 sept) dan ben kan ik sowieso niet.
dan kan ik dus niet dan zit ik in een huisje met de familyquote:
Maar dat is ook leuk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kan ik dus niet dan zit ik in een huisje met de family
Ze heeft natuurlijk ook niet echt iets spannends gekregen om voor te lezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe slaapverwekkend kan iemand de troonrede voorlezen zeg..
"Het gaat heel goed met ons land, en kinderen niet te veel zuipen en lief zijn voor elkaar "quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk ook niet echt iets spannends gekregen om voor te lezen![]()
Ja, die waren weer geniaal. Ik hoop dat die mensen meer verstand van politiek hebben dan van hoedjes...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:05 schreef Nouk het volgende:
Vanavond wel ff kijken naar het nieuws, benieuwd naar de creaties van dit jaar..
Staan allemaal interessante dingen in voor SP-ers...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe slaapverwekkend kan iemand de troonrede voorlezen zeg..
Koffie?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
zo, hebben we voor de komende weken onze politiekdiscussie weer gehad (links tuig! nee jij dan!) dus dan kunnen we nu weer over relevante dingen praten.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:33 schreef Cynic het volgende:
Vind ik allemaal goede suggesties!
Het voorzichtige zonnetje dat hier door het raam schijnt? (ik hou je wel op de hoogte BB)
net als winterdepressiesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Cynic het volgende:
ach, zonlicht wordt schromelijk overschat hoor
Dat is waar. Als er voor 2 april maar een elfstedentocht is, ik heb een weddenschap lopenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
September is sowieso te vroeg voor een winterdepressie
Die is er waarschijnlijk sowieso wel, misschien alternatief, maar hij is er welquote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is waar. Als er voor 2 april maar een elfstedentocht is, ik heb een weddenschap lopen
2 april 2034 mag ik hopen?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is waar. Als er voor 2 april maar een elfstedentocht is, ik heb een weddenschap lopen
nee 2008 en een echte nederlandse elfstedentoch, dat moet toch bijna wel met al die global warming, het kan bijna niet anders. Ik ben dus zeker van mijn zaak vandaar ook de weddenschapquote:
dat dusquote:Op woensdag 19 september 2007 17:46 schreef Nouk het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrr.
voorzetramenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:49 schreef Nouk het volgende:
Koud, niet normaal. Lekker dat enkel glas.
C, had ik al gezegd dat ik je aardig vindquote:Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig heb je zo'n warme persoonlijkheid
ik zie tegenwoordig steeds meer mensen in joggingbroek in de bus/trein zitten in utrecht. Dus ik denk dat dat hip aan het worden isquote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef Nouk het volgende:
Ik zit altijd al in m'n joggingoutfit thuis hoor, dus met 'is niet hip' hou ik geen rekening. Zwans weet toch niet wat wel en niet hip is.
nee maar het type mens dat het draagt en de manier waarop, inclusief alle hippe accessoires. De juiste tasjes, ipodjes, telefoontjes, blingdingetjes. Ik denk dat het zoiets overgewaaidsd is vanuit de hip-hop cultuur ofzo, het zijn van die types dames waarvan je denkt dat ze naar een dansles gaan ofzo ( fig 1. ). Ik blijf het een merkwaardig gezicht vinden joggingbroek en volledig in de make-upquote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef Cynic het volgende:
Als het in Utrecht is dan moet het wel hip zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |