wat echt spelen op expertquote:
D'r zit een zogenaamde "achievement" in GH2, die heet "start a real band already" en die krijg je als je GH2 op expert uitspeelt.quote:
goed spul?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En nu valt m'n rechterspeaker steeds uit, gelukkig is het slechts kabelbreuk.
humorquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
D'r zit een zogenaamde "achievement" in GH2, die heet "start a real band already" en die krijg je als je GH2 op expert uitspeelt.
Ik was wel van plan m'n frontspeakers binnenkort te upgraden, maar die versterker moet eig nog wel even mee. iig tot DTS-HD apparatuur algemeen verkrijgbaar is.quote:
voor films of muziek, ik vind dat wel grappig, er zijn op oink tegenwoordig mensen die vinyl rippen op een formaat van ongeveer 1Gb per cd ik geloof 96kHz ipv 44kHz (wat algemeen is voor wav en flac bestanden) ik vraag me dan altijd af of die mensen zo ontzettende goede geluidskaarten hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik was wel van plan m'n speakers binnenkort te upgraden, maar die versterker moet eig nog wel even mee. iig tot DTS-HD apparatuur algemeen verkrijgbaar is.
hakketeequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:47 schreef Troel het volgende:
WopWop!
Als je trouwens gewoon een geluidskaart met digital-out hebt, dus alles digitaal aan je versterker aanlevert, dan maakt de kwaliteit van je geluidskaart (oftewel DAC's bedoel je denk ik) niet bijzonder veel uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor films of muziek, ik vind dat wel grappig, er zijn op oink tegenwoordig mensen die vinyl rippen op een formaat van ongeveer 1Gb per cd ik geloof 96kHz ipv 44kHz (wat algemeen is voor wav en flac bestanden) ik vraag me dan altijd af of die mensen zo ontzettende goede geluidskaarten hebben
oink begint steeds meer flac based te worden, de meeste dingen zijn er op flac al voor dat het er op mp3 isquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Films en spellen voornamelijk, muziek luister ik voornamelijk via m'n hoofd-telefoon als ik achter m'n computer zit. En dat zijn toch vaak (matige) mp3'tjes.
op oink hebben ze het er altijd over dat er nogal wat verschil in kwaliteit van DACs zit, maar daar heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Als je trouwens gewoon een geluidskaart met digital-out hebt, dus alles digitaal aan je versterker aanlevert, dan maakt de kwaliteit van je geluidskaart (oftewel DAC's bedoel je denk ik) niet bijzonder veel uit.
Zou je de rest willen edittenquote:
okay !quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou je de rest willen editten![]()
(Beetje huiverig enzo
)
aha op die manierquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
DAC's (digital/analog converters) zetten een digitaal signaal om in een analoog signaal, door dus je signaal digitaal van pc naar versterker te sturen (via coaxiaal of optische kabel bijvoorbeeld) gebruik je de DAC's van je versterker ipv die van je geluidskaart. In mijn geval kan ik het verschil wel horen.
neequote:
"block user" doet wonderen andersquote:
Nah, dan haalt ie me te vaak van de blocklist afquote:
"appear offline" danquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nah, dan haalt ie me te vaak van de blocklist af
Mwah, als ik echt wat te melden zou hebben, dan praat ik ook wel tegen offline mensen, maar als het gaat om wat chitchat, nah.quote:
Wel okay hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, als ik echt wat te melden zou hebben, dan praat ik ook wel tegen offline mensen, maar als het gaat om wat chitchat, nah.
Maar hoe ist het met Cynic?
natuurlijk wel, maar die is niet leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:grappig dat niemand de optie "msn gewoon niet aanstaan" bedenkt
ik heb tegenwoordig msn eruit gemeubeld omdat hij die standaard automatisch opstart en dat neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb hem nog wel ergens tussen programma's staan maar dan moet ik em opzoekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
natuurlijk wel, maar die is niet leuk.
beetje steukelen!![]()
En er zit gitaar inquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
De nieuwe lustmord bestaat uit 4 nummers van ~10min, zou hij ziek zijn dat is toch wel 7 keer korter dan gemiddeld
Daar kan je toch heel makkelijk voor kiezen? mijne doet het niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig msn eruit gemeubeld omdat hij die standaard automatisch opstart en dat neemt zoveel tijd in beslag. Ik heb hem nog wel ergens tussen programma's staan maar dan moet ik em opzoeken
zal hem tzt eens gaan luisterenquote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kan je toch heel makkelijk voor kiezen? mijne doet het niet in ieder geval
Ik kan hem wel even op de server gooien, hij is niet zo ambient dat is wel jammer eigenlijkquote:
dat was wel een beetje hun kracht inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even op de server gooien, hij is niet zo ambient dat is wel jammer eigenlijk
nouja niet ambient voor hun doen is nog altijd ambient vergeleken bij anderen al zit ik nu gewoon naar een gitaar solo te luisterenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat was wel een beetje hun kracht inderdaad
Van hunzelf? Of hebben ze misschien die gast van Tool gevraagd om eens wat terug te doen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja niet ambient voor hun doen is nog altijd ambient vergeleken bij anderen al zit ik nu gewoon naar een gitaar solo te luisterenwtf
Dat kan ook nog wel eens ja, ik weet het niet moet er nog wat over lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Van hunzelf? Of hebben ze misschien die gast van Tool gevraagd om eens wat terug te doen?
Zou wel een mooie incestueuze kruisbestuiving zijn in elk gevalquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kan ook nog wel eens ja, ik weet het niet moet er nog wat over lezen.
ah het is weer met die gast van the melvins (dan vind ik die melvins/lustmord - pigs of the roman empire release beter)quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kan ook nog wel eens ja, ik weet het niet moet er nog wat over lezen.
quote:With sound design & production by Lustmord and guitar & vocals by King Buzzo of the Melvins, Juggernaut unleashes four tracks¹ worth of menacing ambient tremors, boomeranged drones and ominous sonic moonscapes in swell after unsettling swell of creeping electronic deviance. Initially recorded for an art opening by hot-rod enthusiast / notorious tit man Chris "Coop" Cooper in August 2004, this version of the Juggernaut collaboration is a limited release and an updated version of the original recording
Ik heb alleen Place Where the Black Stars Hang van Lustmord eigenlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah het is weer met die gast van the melvins (dan vind ik die melvins/lustmord - pigs of the roman empire release beter)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb alleen Place Where the Black Stars Hang van Lustmord eigenlijk
ehm nee (moet ik heel erg zoeken), mail maar even als je wil, zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die melvins/lustmord plaat vind ik geweldig vooral het nummer the bloated pope. Ik gooi die cd ook wel even op de server (heb je je inlog enzo nog)
staat op je mail, zou je die black stars cd er op kunnen zettenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
ehm nee (moet ik heel erg zoeken), mail maar even als je wil, zou wel tof zijn![]()
dank je!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
staat op je mail, zou je die black stars cd er op kunnen zetten
tis echt heel makkelijk, ik gebruik het ook veel op mn werkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
dank je!
prima, ik zal het morgen eens gaan uitzoeken hoe dat gaat
"makkelijk"quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tis echt heel makkelijk, ik gebruik het ook veel op mn werk
hahaquote:
Nee eigenlijk spreek ik die nooit, 2 of 3 keer per jaar ofzo...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hahatrouwens heb jij richard nog gesproken of spreek je die niet zo vaak
ah okay, heb je een e-mail adres van em ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee eigenlijk spreek ik die nooit, 2 of 3 keer per jaar ofzo...![]()
Hm, die heb ik wel gehad maar ik weet niet of die nog steeds werkt. Ik zal eens zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah okay, heb je een e-mail adres van em ?
maar er is wel koffiequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
weltrusten allen morgen is het weer vroeg vroeg !
Neequote:
Dankuquote:
Jij ook. Zal zo eens luisteren.quote:
Ja het is gelukt, ja het duurt redelijk lang dat komt omdat mijn upload niet bijster snel is en die van jou waarschijnlijk ook niet. Dat is dus de limiterende factor, het zal dus nooit sneller gaan als 60kb/s. Theoretisch is dat al een half uur per 100mb en het zal in het echt gemiddeld iets lager liggen. Helemaal als er toevallig nog andere dingen liepen ofzo (zoals een torrent programma of gewoon internet)quote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij ook. Zal zo eens luisteren.
Is het gelukt trouwens?
Het duurt wel lang om dingen te up- en downloaden op die manier.
Ik zag de topics ja maar ik kijk het thuis nog wel een keerquote:Op donderdag 13 september 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
wow!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=17979243
en het vervolg
http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
jupquote:
Jep ik houd psychologische praatjes en vrolijk ze allemaal opquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Finland niet langer zelfmoordkampioen
zo het komen omdat weber er nu woont
Die hebben de rijen weer mooi geslotenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Volg je het nieuws over de VVD/Rita nog een beetje daar, Weber?
Als ze alleen al naar jou kop kijken worden ze vast al vrolijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep ik houd psychologische praatjes en vrolijk ze allemaal op
* SuperWeber voelt zich een goed mens nu
Als er een rita partij komt hoe gaat die heten dan ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja ze ligt uit de VVD... Da's nog altijd beter dan de dictatoriale leiding van Unser Jan...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ze ligt uit de VVD... Da's nog altijd beter dan de dictatoriale leiding van Unser Jan...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
![]()
Denk ook niet dat die leider van de VVD wil worden
Nee dat klopt, maar toen er een beetje heibel binnen zijn favoriete partij was heb ik hem niet gehoord, vandaar (alsnog) deze melding...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
![]()
Denk ook niet dat die leider van de VVD wil worden
Bedankt ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar toen er een beetje heibel binnen zijn favoriete partij was heb ik hem niet gehoord, vandaar (alsnog) deze melding...
Graag gedaan enzo...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 10:36 schreef Cynic het volgende:
post-koffie-post
In Finland is dit een pre-koffie-post...quote:
heel soms, geloof ik ook ruis heb ik al voorbij zien komenquote:Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Cynic het volgende:
Is PP al lang weer onder zijn oude account aan het posten trouwens?
Sinds gister.quote:Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Cynic het volgende:
Is PP al lang weer onder zijn oude account aan het posten trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |