Ik ben nog niet Noorwegen geweest, misschien moet ik dat deze zomervakantie eens gaan bekijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:07 schreef Fogel het volgende:
Inderdaad, en wil je terug naar Zweden, of liever naar een beschaafder land de volgende keer?
Mini popo wordt verwacht rond 12 maart.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Gaoxing het volgende:
Of je komt hier gezellig buurtenVandaag lekker geen aircon aan, maar woensdag was het rond de 36 graden.
En het is het warme seizoen nog niet eens
Hoe gaat het bij jullie met de komende gezinsuitbreiding popolon? Wanneer wordt minipopo verwacht?
Nee, dat geklieder doe we liever in het ziekenhuis.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef Gaoxing het volgende:
Oe, dat is al snel popolon! En, gaat je vrouw voor een traditioneel Nederlanse home-birth?
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, dat geklieder doe we liever in het ziekenhuis.
Eerst vond er een samensmelting plaats natuurlijk...quote:Op maandag 28 januari 2008 18:35 schreef Bendoverp het volgende:
Of een aantal delingen.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:23 schreef popolon het volgende:Dan kun je je borst natmaken in de zomer.
Rustig aan Goaxing.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:14 schreef Gaoxing het volgende:
Ja, het is een beetje te gek, de laatste tijd he?
Oh ja, sorry, ik had m'n haar losquote:
Ik ben niet gegaanquote:Op zondag 3 februari 2008 09:56 schreef Fogel het volgende:
Markt, zelfs in miniformaat (denk aan een zaterdagmarkt in een dorp met 20.000 inwoners) vind ik al eng. Gelukkig doen ze niet aan dat soort gezeik hier (misschien 1 keer per jaar een straat afzetten voor marktkraampjes).
Ik ga nog af en toe naar de markt in mijn woonplaats... Even een loempia halen en de verkoper doet altijd een trucje doen.. Als is 9 van de 10 keer dezelfde en stroopwafels halenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Markten zijn altijd zo vroeg, vind ik...
Tuuurlijk mag je hier nog wel komen!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga nog af en toe naar de markt in mijn woonplaats... Even een loempia halen en de verkoper doet altijd een trucje doen.. Als is 9 van de 10 keer dezelfde en stroopwafels halen
* PieterBas is gewoon weer terug in Nederland, mag hier dus eigenlijk niet meer komen
Ik ook niet... welk trucje? Is het de loempiaboer die een truc met stroopwafels doet? Stroopwafel met zoet-pittige sausquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik snap alleen je zin niet helemaal....
We zullen er waarschijnlijk nooit achterkomen....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook niet... welk trucje? Is het de loempiaboer die een truc met stroopwafels doet? Stroopwafel met zoet-pittige saus
Niet echt meer, hij is er al. Alles is goed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Zeg, Popo, hoe gaat het thuis? Stijgt de spanning al?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:24 schreef popolon het volgende:
Nee gek, ik ben er net.
Dame en babykind liggen lekker in het ziekenhuis bij te komen en ik zit aan de wijn thuis, ze smaakten nog nooit zo goed.
Nee, ik bedoelde dat ik je nét vanavond die vraag stelde, toen het blijkbaar aan het gebeuren was.quote:
Ohhh, gelijk even lurken!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:09 schreef popolon het volgende:
Die krijg je maanden van te voren vaak. Wel handig, zijn allemaal dingen die je zelf niet meer hoeft te kopen.
Foto van de kleine kerel in fobo.
Fijn dat alles zo perfect verlopen is. Dat is een goed begin.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef popolon het volgende:
De zorg was zonder meer uitstekend, grote kamers, alles er op en er aan. Goed personeel etc.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:15 schreef Fogel het volgende:
Koppie thee voor bora-bora! Je bent wel erg vroeg op voor jouw doen he
quote:Is dit een nieuw postrecord voor deze SC?
Toepasselijk, in KAA!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:37 schreef z80 het volgende:
Ik heb hier nog een kaas plankje staan.
iemand een stukje kaas?
Zometeen moet je misschien zelfs een paar posts weghalen wegens bagger ofzoquote:
Vertel...quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:32 schreef popolon het volgende:
Ik heb een foodsteamer gekocht, damn, da's fijn eten maken zeg.
quote:
Eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Maar wat maak je er dan mee?
It's Amaaaaaaaaaaazing Mike!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:59 schreef popolon het volgende:
[..]
$29.95 op Amazon
Wat ze zeggen is waar, het smaakt beter, is makkelijk en het is nog leuk om naar te kijken ook al die stoom.
Dat idee krijg ik ook...quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook...
Ik zou het best willen, hoor. We vreten nu vooral paprika en boontjes/erwtjes uit blik voor groente. Af en toe courgette of verse boontjes of zo zou wel lekker zijn. Of zo. Ze hebben ook kleinere, zie ik (zelfde prijs, maar we hebben maar een klein keukentje)
Kun je er ook pasta in maken?
Dan krijgt het één waarschijnlijk de lucht van de ander, lijkt me...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:35 schreef wonderer het volgende:
Mmmm.
Kan ik voor mezelf zalm stomen en voor hem kip tegelijk? Of is dat dan weer niet handig?
Ga het eens even voor me uitzoeken danquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef popolon het volgende:
Of ik dat weet.Heb dat ding net een dag.
Ja potverdimme zeg, er staan 103 reviews daar. Good luck.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga het eens even voor me uitzoeken dan
Waarzo? Op Fok! of bij jou thuis??quote:Op zondag 6 april 2008 00:29 schreef popolon het volgende:
GEKKENHUIS !
Oja?quote:Op zondag 6 april 2008 00:20 schreef popolon het volgende:
't Zit in het bloed. Nederlanders zijn egocentrisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |