Sinds jij naar de Filippijnen bent is het alleen maar harder bergafwaarts gegaan met FC Den Haagquote:Op donderdag 6 september 2007 20:56 schreef Chen het volgende:
Beetje stillig hier..
Gefeliciteerd! Topic in K&W ook?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:03 schreef phileine het volgende:
We hebben ze!
[afbeelding]
na 15 maanden zwerven eindelijk een huis!
Lijkt me niet zo gek, als Tsjechie een kwartiertje eerder zelf aftrapt. Wat moet een bar dan met Nederland - Bulgarije? Als ze al iets anders laten zien zal het dan toch wel Italie - Frankrijk zijn dunkt me.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog steeds geen sports bar in Praag gevonden die NL-BG uitzend. Beetje jammer.
Da's meer een vrouwending denk ik, de barman lief aankijken en een tip geven.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef phileine het volgende:
kun je niet een barman lief aankijken en een extra grote tip geven zodat ie even schakelt?
Sowieso worden de wedstrijden van Engelse landen (zelfs het nietige Noord-Ierland) en Tsjechie en Slowakije met voorrang uitgezonden en verder ploegen in de poule van Tsjechie. Italie-Frankrijk natuurlijk en Polen.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek, als Tsjechie een kwartiertje eerder zelf aftrapt. Wat moet een bar dan met Nederland - Bulgarije? Als ze al iets anders laten zien zal het dan toch wel Italie - Frankrijk zijn dunkt me.
Je hebt een schotel nodig man, kun je lekker vanuit je eigen stekkie kijken.
nee, geen sliced bread, mar dat lag gewoon aan de bakker die ik had....,sowieso kennen ze niet van die snijmachines zoals wij die kennen.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:57 schreef Chen het volgende:Je kan geen brood vinden in Engeland?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, geen sliced bread, mar dat lag gewoon aan de bakker die ik had....,sowieso kennen ze niet van die snijmachines zoals wij die kennen.
ben er nu een week en nog steeds geen regen, dus het kan niet meer kapot alquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Grumps... Niet klagen over je nieuwe thuisland he
Wacht maarquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ben er nu een week en nog steeds geen regen, dus het kan niet meer kapot al
vanaf komende zondag in mijn echte huis waar ik terechtkom..de kamer waar ik nu zit is best wel rot, maar nog maar 2 dagenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wacht maar... Maar bevalt het verder??
Ik ken hetquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vanaf komende zondag in mijn echte huis waar ik terechtkom..de kamer waar ik nu zit is best wel rot, maar nog maar 2 dagen. Het werk wat ik moet doen is van een stuk hoger niveau dan in Nederland, merk echt dat dat nederlandse mastersysteem zo slecht is als je maar denken kan. Gelukkig kan ik het grotendeels wel volgen en kunnen ze hier echt goed uitleggen, dus ik leer hier nu al in 3 dagen meer dan in nederland in een maand
. Dat bevalt me wel, alhoewel niks doen ook wel leuk is natuurlijk
![]()
Voor de rest, vrij lastig om mensen te leren kennen hier
Ja man, die gasten kunnen er echt niks vanquote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sinds jij naar de Filippijnen bent is het alleen maar harder bergafwaarts gegaan met FC Den Haag![]()
Ik kreeg dat Sainsburys brood maar moeilijk weg...quote:
en dat gesneden brood is dan ook weer veel te dikquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik kreeg dat Sainsburys brood maar moeilijk weg...
Net als wonderbread
Ah, klagen over brood (was ook 1 van mijn eerste klachten)...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en dat gesneden brood is dan ook weer veel te dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |