Tip: Als je niet geconfronteerd wil worden met allerlei grappige beesten, niet in de suburbs gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
Over huizen gesproken, hebben jij of Popo nog tips voor het kopen van een huis? Ook al is jullie markt waarschijnlijk anders.
Hm, goed punt, het huis waar we voor willen gaan is wel een "buitengebied" ja. Maar er wonen niet echt veel rare beesten hier, skunks, squirrels en porcupines hebben we nu toch al "last" van, dat wordt vast niet veel erger.quote:Op maandag 3 september 2007 21:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Tip: Als je niet geconfronteerd wil worden met allerlei grappige beesten, niet in de suburbs gaan.
Ik vind het best leuk, we zijn uiteraard in 'hun' leefgebied komen wonen. Maar echte tips heb ik niet, dit was m'n eerste huis ooit en zijn met de makelaar gegaan die heel m'n vrouw's familie onderdak heeft bezorgt.
Eigenlijk niet. Heb nog geen huis gekocht. De enige tip die ik heb is dat je nooit een "adjustable rate" mortgage moet nemen.... althans, de meeste forclosures die nu in California plaatsvinden zijn adjustable rate mortgages geweest. Dan begin je dus met een lage rente, die steeds hoger wordt, en na een jaar of 5 kun je ineens met hoge mortgage payments zitten. Je neemt dan eigenlijk de gok dat je huis in die 5 jaar veel meer waard wordt zodat je het dan kunt verkopen, en dan misschien met de "winst" die je hebt een grotere downpayment kunt neerleggen voor je volgende huis. Alleen zou ik momenteel die gok niet willen nemen, de piek was er in 2006, en momenteel staat de mortgageindustrie op instorten.quote:Op maandag 3 september 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
Over huizen gesproken, hebben jij of Popo nog tips voor het kopen van een huis? Ook al is jullie markt waarschijnlijk anders.
Je ken zo een dierentuin beginnen.quote:Op maandag 3 september 2007 21:36 schreef popolon het volgende:
En gisteren a;weer een fooking vleermuis in m'n huis.
quote:Op maandag 3 september 2007 21:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je ken zo een dierentuin beginnen.
Vorige week stond er een leuk stukje in Il Mattino, krant van Napoli en omgeving, over de ongerustheid binnen de club voor zwarte kaarten als straks de grote wedstrijden gaan komen tegen Juve, Milan, Roma etc. voor ongetwijfeld een uitverkocht huis.
Sinds die rellen vorig jaar is de boel een stuk strenger geworden (altijd ID bij je hebebn, tickets op naam etc.)
Speelde Napoli 2 weken terug thuis voor de Coppa Italia tegen Pisa, na afloop uiteraard controle van de administratie. Bleken er allerlei tickets "verkocht" te zijn op naam van o.a. Bruce Willis, Bill & Hillary Clinton, Halle Berry etc.
Tis humor en triest tegelijk, net zoals Napoli als stad haat/liefde is.
Bats zijn zeer nuttig, daarom hebben we ook geen last van muggen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
Fijn dat je niet meteen met gif gaat strooien of zo
En dat leidde niet tot een demonstratie van de NRA?quote:Op maandag 3 september 2007 22:08 schreef popolon het volgende:
En ze hebben sinds kort bescherming van de staat Michigan, je mag ze niet zomaar doden.
Vleermuizen zijn coolquote:Op maandag 3 september 2007 22:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Bats zijn zeer nuttig, daarom hebben we ook geen last van muggen.
En ze hebben sinds kort bescherming van de staat Michigan, je mag ze niet zomaar doden.
Maar sinds ik twee aanvaringen heb gehad heb ik me even ingelezen in deze interessante zoogdieren. De enige zoogdieren die vliegen.
Waarschijnlijk de 'small brown bat' maar ik weet 't niet zeker. Ik weet wel dat het een jonkie was, heel klein, en die raken de weg nog wel eens kwijt in het begin. Vandaar dat 'ie natuurlijk mij op komt zoeken.quote:Op maandag 3 september 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vleermuizen zijn coolBen wel eens op vleermuizentocht geweest in Nederland. Weet je toevallig ook wat voor soort het is?
quote:
Ik moet ineens denken aan een aflevering van The Officequote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef popolon het volgende:
Ik vind ze buiten helemaal te gek, binnen is het wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |