foutjequote:Op maandag 3 september 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
het is toch mountainbike's ?![]()
Sterker nog, het is mountainbikes.quote:Op maandag 3 september 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
het is toch mountainbike's ?![]()
iddquote:Op maandag 3 september 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
erger zijn die mensen die klappen na de landing van een vliegtuigook altijd nederlanders
3x raden wat ik morgenvroeg ga doenquote:Op maandag 3 september 2007 21:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
idd
Alsof je ook gaat klappen en juichen als de bakker je zijn brood aangeeft
dat heb ik een week lang gezegd, kapotgrappig al die boze gezichtenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
'wat is het koud hier! waar ik was was het 30 graden!'![]()
Was er dan gebleven![]()
Kapotgrappig? Is je grap stuk?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
dat heb ik een week lang gezegd, kapotgrappig al die boze gezichten
nee die zeggen: kanker fatoequote:Op dinsdag 4 september 2007 19:36 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Kapotgrappig? Is je grap stuk?
Of je bent een negert?
Doe het ff filmen danquote:Op maandag 3 september 2007 22:20 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
3x raden wat ik morgenvroeg ga doen![]()
en je vakantieplekje was limburg neem ik aan?quote:Op maandag 3 september 2007 18:19 schreef Ricard0j het volgende:
Eerste wat ik hoorde waren Limburgers, dan verlang je best weer naar je vakantieplekje
*handschud*quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:51 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
dat heb ik een week lang gezegd, kapotgrappig al die boze gezichten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |