Ooooh. Alleen als 't droog is.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is van mijn huis naar het plaatselijke pompstation een HELE mooie wandeling.. en daar kun je een rocks kaart krijgen.
Deze keer sla ik over.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je voet hoeft niet gelikt te worden?
ik heb tegenwooridg een paraplu.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh. Alleen als 't droog is.
Congratsquote:Op woensdag 5 september 2007 18:21 schreef Bob. het volgende:
Een goede avond.
Ik kan weer lopen, hoezee!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb tegenwooridg een paraplu.
(ik vind de opmerking van mn broer na die wandeling btw nog steeds meestelrijk.. "ze had zeker een wit shrt aan?")
nummer 2 meld zich!!! hij is mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, punt 1 is dat het een Renault 11 is....
En dat is dus weer typisch zo'n auto waarvan er hoogstens 10 mensne in NEderland zijn die hem tof
vinden... En ik ben 1 van die 10....
[afbeelding]
Wat dat betreft mooiste regenbui ooit. Nou ja, een na mooiste. Buitensex in de regen wa sook ok.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Naja ik trok gewoon meteen al m'n kleren uit toen we thuis waren, dus dan doet zo'n wit shirt er ook al niet veel meer toe.
Ik moet elke keer aan je denken als ik m'n sudoku niet opgelost krijg.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Oeh! mag k m kopen? Wat is het bouwjaar van die collegaekaart? En wat is het verbruik? Heeft ie een verse APK?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ook mijn collegekaart binnen.
Wat is dat ding lelijk zeg![]()
Ik heb wel oudere versies in de aanbieding, maar deze moet ik helaas zelf nog gebruiken tot augustusquote:Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh! mag k m kopen? Wat is het bouwjaar van die collegaekaart? En wat is het verbruik? Heeft ie een verse APK?
eerst een proefrit.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb wel oudere versies in de aanbieding, maar deze moet ik helaas zelf nog gebruiken tot augustus![]()
Doe voor de oudere versies maar een bod![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |