Oh hoiquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
En Renétje is druk FP-bericten te posten.
Exotische spin rukt op door klimaatverandering
Vallende peuter door tiener opgevangen
Dat doe je een kind normaalgesproken toch niet aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Sebasser het volgende:
Oh, na lezen blijkt dat de oppasser het kind omlaag heeft gegooit, dat is dan wel weer nieuws.
Idd, is meer iets om met collega's of randstedelingen te doen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doe je een kind normaalgesproken toch niet aan?
Ouders zijn in 99% van de gevallen NIET kut!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Renesite het volgende:
Tiefus dag
School was kut
Ouders zijn kut
Ik doe alles fout![]()
Ik doe niet normaal
Zij kunnen niets
Internet is fucked up![]()
Uitzendinggemist is verneukt![]()
Bahen slapen is ook stom
![]()
De volgende keer graag 1quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef Renesite het volgende:
Tiefus dag
School was kut
Ouders zijn kut
Ik doe alles fout![]()
Ik doe niet normaal
Zij kunnen niets
Internet is fucked up![]()
Uitzendinggemist is verneukt![]()
Bahen slapen is ook stom
![]()
Uitzondering bevestigd de regel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ouders zijn in 99% van de gevallen NIET kut!
Peterselieman!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De volgende keer graag 1per bericht
![]()
Leest wat makkelijker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont bij je ouders, en zit te internetten. Hieruit kanik al afleiden dat ze niet kut zijn. Tenzij je vanmorgen in de prostitutie hebt gewerkt om je kamerhuur en hun heroïneverslaving te betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel.
Ik ben gewoon opeens chagrijnig.
Zo, heerlijk om puber te zijn.
Ha!
Bedankt zegquote:
quote:Zoiets?Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Ik moet iets op marktplaats doen voor ze omdat hun er niet goed in zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij woont bij je ouders, en zit te internetten. Hieruit kanik al afleiden dat ze niet kut zijn. Tenzij je vanmorgen in de prostitutie hebt gewerkt om je kamerhuur en hun heroïneverslaving te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |