Oh, feli.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:28 schreef Dangel het volgende:
Faelivrin is jarig.
We hebben vanochtend reeds smssen uitgewisseldquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, feli.. Ga je iets met dat feit doen?
De bank kan pas videobeelden terug kijken als er een proces verbaal is. Zodoende. Ik maak er gewoon een principezaak vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
Aangifte doen om zo je geld mogelijk terug te krijgen?
De zin was gister plotseling verdwenen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:15 schreef VonHinten het volgende:
Iemand nog bij de opening van het academische jaar geweest?
B?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Grulez het volgende:
Pff dit wordt wel een lastig blok... met een grote l.
Welke vakken heb je dan allemaal?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Grulez het volgende:
Pff dit wordt wel een lastig blok... met een grote l.
Stonden mensen achter me in de rij. Geld blijft toch wel zo'n 15 seconden zitten. Toen was ik al weg dus. En het geld is van mn rekening afgeschreven, dat had ik al even gecheckt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:16 schreef Sebasser het volgende:
De geldautomaat trekt je geld toch gewoon terug na een x aantal seconden?
En dan staat het gewoon weer op je rekening.
Of heeft iemand t geld er uit getrokken terwijl je ff niet keek ofzo?
3 mastervakken: beleidsevaluatie, beleidsontwerp en pro sociaal gedrag..........quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke vakken heb je dan allemaal?
Daarom wilde ik die master dus ook niet doen... die vakken kunnen me totaal niet boeienquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
3 mastervakken: beleidsevaluatie, beleidsontwerp en pro sociaal gedrag..........![]()
T-mobile is nogal achterlijk? ofwah? waar sturen ze die e-mail nieuwsbrief heen?quote:E-mailadres
Er is geen e-mailadres bekend bij T-Mobile.
Ontvangen informatie
Je ontvangt e-mail nieuwsbrief.
Je ontvangt e-mail met aanbiedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |