Nee, meer een verkapte ik-verveel-me-de-tering-en-post-daarom-zulke-zooi-postquote:Op maandag 3 september 2007 16:00 schreef MASD het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geen-humor-maar-ik-probeer-het-toch post
Ok, hippiequote:Op maandag 3 september 2007 16:04 schreef PretKroket het volgende:
Ze skippen gewoon alle kutclips. Aangezien het alleen maar kutclips zijn, blijven ze skippen
Ok, kankerhippiequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet je ook maar geen bagger kijken/luisteren.
Of de batterijen van de remote es vervangen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet je ook maar geen bagger kijken/luisteren.
Ach rot op gangsterkneus je bent zelf net zo dom als de hippies waren in hun tijd, gewoon weer het volgende trendhoertje, ga eens op zoek naar echte muziek.quote:
Ah mooi, daar mis ik dus niks aan.quote:
Kankerhippiequote:Op dinsdag 4 september 2007 02:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach rot op gangsterkneus je bent zelf net zo dom als de hippies waren in hun tijd, gewoon weer het volgende trendhoertje, ga eens op zoek naar echte muziek.
Goede comeback, het geeft echt een blijk van je intelligentie samen met het feit dat je MTV kijkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |