Jij niet, ik heb het over de rest die zo dom doet, jij snapt het tenminste.quote:Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Toch niet mij hoop ik he.
1) Fiesta is 650, knaak en bosje konthaar waard
2) Ook wel 2 x de helft
3) 1/2 x 1/2 = 2 x 0,5 = 0,25
Wie is er nou dom, dude...
quote:Op maandag 3 september 2007 23:18 schreef Antal het volgende:
Misschien voor eens en altijd :
2 * 0.5
0.5 * 0.5
en nu slapen![]()
Dat klopt, maar 2x de helft is dus 0,5 x 0,5. Ik zie namelijk 0,5 en nog eens 0,5. Dat is dus twee keer 0,5. En dus 0,25.quote:Op maandag 3 september 2007 23:18 schreef Antal het volgende:
Misschien voor eens en altijd :
2 * 0.5
0.5 * 0.5
en nu slapen![]()
Neuh.. met 2x de helft bedoel je te zeggen ik pak 2 keer een helf bij elkaar.. dus optellen... maar je schrijft het als 2x .. Maar om dat dan te vergelijken met 0.5x0.5 is helemaalquote:Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 2x de helft is dus 0,5 x 0,5. Ik zie namelijk 0,5 en nog eens 0,5. Dat is dus twee keer 0,5. En dus 0,25.
Ah, het befaamde breukenstandpunt, de geaccepteerde alternatieve wiskunde.quote:Hij bekijkt het vanuit het breukenstandpunt
Doe je het expres of bedoelde je de helft?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:44 schreef it_was_me het volgende:
Wat ben ik blij dat er een deel 2 is zeg.
Stel je voor dat half Fok! niet weet hoeveel 2 keer de helft is. Dan heeft een kwart een probleem met delen.
Psst...... expressquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:47 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Doe je het expres of bedoelde je de helft?
quote:
quote:ex·pres2 (bn.)
1 met opzet => opzettelijk
2 vooral, met de bepaalde bedoeling
Verklaring 1 om de discussie op gang te houden of om een andere invalshoek te laten zien of ........quote:
wheheheh, nee gaat goed met de NL'se scholen joh!quote:
kijk hier maar hoe het zitquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef Kreupelhout het volgende:
Nee hoor, nu alweer iets minder, omdat de dagwaarde van gisteren anders is dan vandaag...
Maar Antal en consorten... Ben je nou echt zo vreeselijk DOM of hoe zit het?
Hou je kanker bek eens vieze teringjood. Ga je moeder beffen paardenpijper met je kanekrvaderquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
In het vorige deel zei Zerg ook dit.
[..]
Ah, het befaamde breukenstandpunt, de geaccepteerde alternatieve wiskunde.Naast de relativiteitstheorie en het foto-elektrisch effect één van de meest invloedrijke werken van Einstein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |