quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
het is 4 x een kwart en niet een kwart tot de 4de macht
Wil je het nog 1 keer proberen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:22 schreef Becherovka het volgende:
Kolere dat dit nog steeds loopt
2 keer de helft kun je dus NOOIT als 0,5 * 0,5 interpreteren. Slechts als 2 * 0,5. Je hebt immers twee maal de helft. 0,5 PLUS 0,5 zou wel kunnen (twee helften, twee keren de helft), maar nooit en te nimmer 0,5 MAAL 0,5.
Maar ik denk niet dat ik de wiskundige wonderkindjes hier ooit kan uitleggen![]()
![]()
Wát een topic!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:22 schreef Becherovka het volgende:
Kolere dat dit nog steeds loopt
2 keer de helft kun je dus NOOIT als 0,5 * 0,5 interpreteren. Slechts als 2 * 0,5. Je hebt immers twee maal de helft. 0,5 PLUS 0,5 zou wel kunnen (twee helften, twee keren de helft), maar nooit en te nimmer 0,5 MAAL 0,5.
Maar ik denk niet dat ik de wiskundige wonderkindjes hier ooit kan uitleggen![]()
![]()
Wát een topic!
Offtopic:Nee joh, bij 2 keer de helft dan betaal je alleen de deuren!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:14 schreef XtremeNL het volgende:
Als je twee keer de helft betaalt voor die ford fiesta, moet je ze dan achteraf samen lassen?
Of geld weer terug vragen na 1 helft, zodat je dan de tweede keer de helft kan betalen?
1 voordeel. Weer een posting dichter bij het verwijderd zijn van dit topic uit mijn ATquote:Op zondag 18 januari 2009 20:36 schreef cablegunmaster het volgende:
42
En nog een.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 voordeel. Weer een posting dichter bij het verwijderd zijn van dit topic uit mijn AT
Het gaat nooit weg uit je AT, het zakt alleen naar beneden!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 voordeel. Weer een posting dichter bij het verwijderd zijn van dit topic uit mijn AT
Meer van deze opmerkingen aubquote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het gaat nooit weg uit je AT, het zakt alleen naar beneden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |