Volgens mij hebben ze allemaal zo'n badkuiprouting bij de brug toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, mijn Stratkopie blijkt zo'n routering te hebben:
[afbeelding]
Dat schept perspectieven natuurlijk..
SH-5.
Wat een pracht setje heb je toch!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:57 schreef Jorikjet het volgende:
holy grail binnen!
[afbeelding]
heb alleen geen adapterplugje vrij voor me tuner![]()
Dead onquote:
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal zo'n badkuiprouting bij de brug toch?
Klopt. Maar de maffe routering die ik heb, maakt het toch voor mij mogelijk een humbucker in te bouwen. Moet ik alleen in mijn slagplaat gaan zagen. Liever koop ik een nieuwe, want ik wil een zwarte ipv een witte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.
[afbeelding]
Ah, weer wat geleerd, dankuwel!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.
[afbeelding]
Ja nou ja, met zagen bedoelde ik ook niet meteen met de decoupeerzaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
Zagen hoeft niet meteen. Uitdremelen werkt ook![]()
[afbeelding]
dank dank!! ben er ook best tevreden meequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat een pracht setje heb je toch!Alleen vind ik een silver face net ff geiler, maar je vertelde laatst dat die krengen slechter zijn als blackfaces
. Echt, die strat van jou, daar wil ik er wel 10 van
.
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSENquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Maar mijn Ibanezzen zijn 'steek-stengels' dus kun je draaien tot je een ons weegt![]()
Jammer, had ik nou wel eens willen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja nou ja, met zagen bedoelde ik ook niet meteen met de decoupeerzaag..
Laat nooit weer los! Nouja, nauwelijksquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSEN![]()
Nou, op zich kan dat wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jammer, had ik nou wel eens willen zien![]()
Ik doelde eigelijk meer op de kleuren combinatiequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dank dank!! ben er ook best tevreden mee
op marktplaats staan eenzelfde stratocaster als de mijne, maar dan met handtekening van hank marvin erop. voor de rest hetzelfde.
http://muziek.marktplaats(...)ignature-fender.html
[edit]
en nog een, ook een silver series, precies dezelfde dus
http://muziek.marktplaats(...)er-series-japan.html
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSEN![]()
Hahaha. Decoupeerzaag ik meteen een Floyd-gat in mijn body.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Rannggggraggggflapperflapperrr![]()
Film het dan wel even wil je![]()
Hoe krijgen jullie die band members sectie zo strak onder elkaar met die foto'tjes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hahaha. Decoupeerzaag ik meteen een Floyd-gat in mijn body..
(damn, dat wordt een rare strat dan)
1. Was ook de bedoeling, maar hoe in Godsnaam!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
1. Zwart!
2. Niet volhangen met crap en banners
3. Iedereen in dit topic met myspace toevoegen als buddy
4. Niet alles in het Fries doen, want wij beschaafde Hollanders willen het ook lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |