Hehe, dat is altijd lastig. Vroeger ergerde ik me al dood aan een klein beetje fretbuzz, nu kan ik eigenlijk niet meer zonder. Dat is de bespeelbaarheid van m'n gitaren wel ten goede gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Loepzuiver en de actie precies zoals de klant het wil [en de gitaar het toelaat].
Nou nee, dat zijn dus die uurlonenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Deansensitized het volgende:
En laat ik nou eens geen uurloon vragen![]()
Maar daar ben ik ook wel benieuwd naar NASDAQ. Maar weet niet of je voor dat vele extra geld nou wel echt zoveel extra kwaliteit krijgt. Je zou denken van wel...
Kon me nog een custom gitaarbouwer herinneren in Rusland... Shamray volgens mij. Ik had daar voor de gein een online offerte laten uitrekenen met de duurste onderdelen etc. (incl. LED-lampjes als fretmarkers)... volgens mij kwam je niet eens boven de 1500,-quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Inderdaad, uurlonen en kwaliteitscontrole. Ik zou bij elke nek verwachten dat ie bijvoorbeeld perfect gefret is, maar dat blijkt in de praktijk volgens mij ook wel eens tegen te vallen.
Als je zelf gitaren kan bouwen heb je voor ~¤500 (exclusief gereedschap) een gitaar met betere specs dan een USA Gibson.
mag je mijn gitaar wel een keer onderhanden nemen als je in brabant bentquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Dat met die snaren zit wat in. Maar heb mijn versie al een paar keer eerder gehoord, en dat heeft bij mij al eens gewerkt, vandaar
En hij gaat bij mij de deur niet uit zonder dat hij perfect is. Loepzuiver en de actie precies zoals de klant het wil [en de gitaar het toelaat].
En nog geen ontevreden mensen gehad. Geef zelfs twee maand 'garantie'. Als het niet bevalt of er is wat pas ik het kostenloos aan.
Ik ga beter spelen van Guinness. Althans: wanneer ik veel Guinness op heb, heb ik het idee veel beter te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef Gitarist het volgende:
Dus je ging beter spelen door de rose?
Want anders moet ik dat ook gaan drinken, snap je... ;-)
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:We mogen supporten voor 3Storeys High (uit Engeland speelden erder dit jaar met Less than Jake, Bowling for Soup en Wheatus onder anderes) en The Get Go (Allstarpunkband uit Amerika met exleden van o.a. allister, mest en home grown)
![]()
Enige nadeel isd at we niet bij dat bookingburo zitten en hij ons niet ind e package mee kan aanbieden in 1 stuk maar als we zelf iets kunnen regelen is het goed
Word wel 600 euro voor die 2 bands dan in ieder geval
Iemand enig idee welke zalen bereid zijn dat te betalen
W00t! Nice man!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:We mogen supporten voor 3Storeys High (uit Engeland speelden erder dit jaar met Less than Jake, Bowling for Soup en Wheatus onder anderes) en The Get Go (Allstarpunkband uit Amerika met exleden van o.a. allister, mest en home grown)
![]()
Enige nadeel isd at we niet bij dat bookingburo zitten en hij ons niet ind e package mee kan aanbieden in 1 stuk maar als we zelf iets kunnen regelen is het goed
Word wel 600 euro voor die 2 bands dan in ieder geval
Iemand enig idee welke zalen bereid zijn dat te betalen
feedbackquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:33 schreef Aresdreams het volgende:
iemand een idee misschien waar ik een Boss GT-8 adapter kan bestellen? zodak een reserf heb?
Doe hen de groeten.quote:
ik zei bestellen he?quote:
als extra boost bijvoorbeeld. een tubescreamer bijvoorbeeld ervoor klinkt het allemaal nog iets harder!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nee, DSL401![]()
[..]
Vind ik ook, maar waarom zie ik dan zoveel gitaristen gebruik maken van een distortionpedaal (en dan doel ik op bekende artiesten e.d. he).
meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
maar waarom zo'n extra reverb? Die fenders staan er toch zo bekend om dat die een goeie reverb hebben of valt dat nog tegen
Ik gebruik soms de Ingebouwde dist van de Fender + een laagje Big Muff fuzz erover = zowel cool als uberlelijk, doch zeer bruikbaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
als extra boost bijvoorbeeld. een tubescreamer bijvoorbeeld ervoor klinkt het allemaal nog iets harder!
Volgens mij hebben ze allemaal zo'n badkuiprouting bij de brug toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, mijn Stratkopie blijkt zo'n routering te hebben:
[afbeelding]
Dat schept perspectieven natuurlijk..
SH-5.
Wat een pracht setje heb je toch!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:57 schreef Jorikjet het volgende:
holy grail binnen!
[afbeelding]
heb alleen geen adapterplugje vrij voor me tuner![]()
Dead onquote:
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal zo'n badkuiprouting bij de brug toch?
Klopt. Maar de maffe routering die ik heb, maakt het toch voor mij mogelijk een humbucker in te bouwen. Moet ik alleen in mijn slagplaat gaan zagen. Liever koop ik een nieuwe, want ik wil een zwarte ipv een witte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.
[afbeelding]
Ah, weer wat geleerd, dankuwel!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
"Badkuiprouting" is volgens mij zo'n groot rechthoek (hence zwembad) waar alle pickups binnenvallen. Fender heeft dat een tijdje gedaan.
[afbeelding]
Ja nou ja, met zagen bedoelde ik ook niet meteen met de decoupeerzaag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
Zagen hoeft niet meteen. Uitdremelen werkt ook![]()
[afbeelding]
dank dank!! ben er ook best tevreden meequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat een pracht setje heb je toch!Alleen vind ik een silver face net ff geiler, maar je vertelde laatst dat die krengen slechter zijn als blackfaces
. Echt, die strat van jou, daar wil ik er wel 10 van
.
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSENquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Maar mijn Ibanezzen zijn 'steek-stengels' dus kun je draaien tot je een ons weegt![]()
Jammer, had ik nou wel eens willen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja nou ja, met zagen bedoelde ik ook niet meteen met de decoupeerzaag..
Laat nooit weer los! Nouja, nauwelijksquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ibanez met Floyd nemen? en anders MIG LASSEN![]()
Nou, op zich kan dat wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jammer, had ik nou wel eens willen zien![]()
Ik doelde eigelijk meer op de kleuren combinatiequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dank dank!! ben er ook best tevreden mee
op marktplaats staan eenzelfde stratocaster als de mijne, maar dan met handtekening van hank marvin erop. voor de rest hetzelfde.
http://muziek.marktplaats(...)ignature-fender.html
[edit]
en nog een, ook een silver series, precies dezelfde dus
http://muziek.marktplaats(...)er-series-japan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |