quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, ik ga 1,50 voor een brood betalen terwijl ik er ook een voor 29 cent kan kopen, enkel om imagoschade tegen te gaan
AH neemt zijn brood af van verschillende grote broodfabrieken in nederland, brood wat je bij de Appie koopt is ook al bijna een dag oud voordat jij het op je bord hebtquote:Op maandag 3 september 2007 14:45 schreef DaantjeF het volgende:
Je kunt mij niet wijsmaken dat er 1 centrale bakkerij is die voor de Aldi EN Ah zorgt. Als dat wel zo is, dan is de Ah dus een grote afzetter!
Ah..![]()
Uiteraard (en dat is ook niet erg), tenzij je het zelf bakt dan is wel verser dan vers maar dat werd ik zat, tijd voor wat nieuws...quote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef djoxygene het volgende:
brood wat je bij de Appie koopt is ook al bijna een dag oud voordat jij het op je bord hebt
ligt aan de lopende band, soms pakt hij de broden ongelijkmatig.Dat wil zeggen dat ze er precies tussenin moeten komen maar er blijven altijd restjes achter waardoor de broden er soms scheef op komen te zitten.Als hij dan de snijmachine ingaat wordt het scheelt gesneden.Niets aan te doen imo omdat et controleren nogal moeilijk gaat wanneer je 1500+ per nacht bakt.,quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef kasper het volgende:
[..]
Aha! Jullie bakken o.a. brood voor AH?
Dan kan jij mij zeker wel vertellen waarom de boterhammen van het AH brood niet allemaal even dik gesneden worden?
Het is afwisselend: dik...dun...dik...dun...etc.
..1500 ?quote:Op maandag 3 september 2007 21:18 schreef Dibble het volgende:
Niets aan te doen imo omdat et controleren nogal moeilijk gaat wanneer je 1500+ per nacht bakt.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |