Herman Brood?quote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
Sinds de dood van Herman is het bergafwaarts gegaan
Ja, en dan moet je het zeker nog zelf maken.quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef Dangel het volgende:
bij de Aldi kost een brood btw 29 cent.
Bij de Ah to Go kost een half broodje ¤1,15quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef Dangel het volgende:
bij de Aldi kost een brood btw 29 cent.
verpakt en gesnedenquote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je het zeker nog zelf maken.
Bij de AH to go kosten twee belegde boterhammen ¤2,85quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Biancavia het volgende:
10 cent voor een boterham is niet duur.
Zonder kaviaar wel.quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Biancavia het volgende:
10 cent voor een boterham is niet duur.
Eetbaar?quote:
Ja, een pizza in een restaurant eten is ook een stuk duurder dan thuis een diepvriespizza in de oven gooien.quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij de AH to go kosten twee belegde boterhammen ¤2,85
nee, ik ga 1,50 voor een brood betalen terwijl ik er ook een voor 29 cent kan kopen, enkel om imagoschade tegen te gaanquote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Eetbaar?Aldi-zwervers (of studeer je? Dan is het geoorloofd)
Mensen die dingen niet kopen omdat het verkocht wordt bij de Aldi.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Eetbaar?Aldi-zwervers (of studeer je? Dan is het geoorloofd)
Ja, ze profiteren van het feit dat het op tv en radio was. Nu gaan die prijzen niet meer omlaag.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
De boeren hebben geklaagd, hierover...
De prijs van grondstoffen is inderdaad gestegen, maar de bakkers (maar ook patatboeren en andere fabrikanten die gebruik maken van grondstoffen van het land) hebben hun prijzen veel te veel laten stijgen... En als er weer eens een goeie oogst is, gaat de prijs van grondstoffen wèl omlaag (en krijgt de boer dus minder geld), maar zal brood niet in prijs dalen.
Echt waar?quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, een pizza in een restaurant eten is ook een stuk duurder dan thuis een diepvriespizza in de oven gooien.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die dingen niet kopen omdat het verkocht wordt bij de Aldi.![]()
Jij bent zo'n type die als ie gebeld wordt in de Aldi zegt dat ie bij de AH is?![]()
![]()
Bullshit.quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef Syheriat het volgende:
[..]! Nee, als de kwaliteit goed genoeg zou gaan zou het me geen drol kunnen schelen. Maar aangezien de meeste producten van aldi minder lekker zijn dan een tumor of je eigen stront koop ik er liever niet
quote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon even lekker en soms zelfs lekkerder.
JIj hebt geen smaak en laat je brainwashen door imago.quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef Syheriat het volgende:
[..]_!
Ooit in een restaurant gegeten? Sowieso ooit iets beters gegeten dan magnetron-maaltijden? Mensen zonder smaak mogen niet oordelen
Dat wist ik. Ook dat men het verschil tussen een aardappel en appel, of zelfs appel en ui niet of nauwelijks proeven als ze geblindoekt zijn en niet kunnen ruiken.quote:Op maandag 3 september 2007 14:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj hebt geen smaak en laat je brainwashen door imago.![]()
Wist je dat mensen iets lekkerder vinden als het een bepaalde kleur heeft? Puur psychologisch effect.
Neem een AH brood en een aldi brood en eet ze op zonder naar de verpakking te kijken of iets dergelijks. Test zelf maar.quote:Op maandag 3 september 2007 14:18 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat wist ik. Ook dat men het verschil tussen een aardappel en appel, of zelfs appel en ui niet of nauwelijks proeven als ze geblindoekt zijn en niet kunnen ruiken.
Maar imago is bullshit, echtAls Aldi spullen van dezelfde kwaliteit als bijv. de AH zou hebben zou ik er morgen nog staan
![]()
Ik proef wel gelijk het verschil tussen 'supermarktbrood' en brood van een goede bakker. Ik eet zelf altijd alleen maar brood van de bakker en als ik dan een keer bij iemand anders eet, merk ik gelijk het verschil in smaak.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neem een AH brood en een aldi brood en eet ze op zonder naar de verpakking te kijken of iets dergelijks. Test zelf maar.![]()
Ik vind het brood van de AH echt lekkerquote:Op maandag 3 september 2007 14:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik proef wel gelijk het verschil tussen 'supermarktbrood' en brood van een goede bakker. Ik eet zelf altijd alleen maar brood van de bakker en als ik dan een keer bij iemand anders eet, merk ik gelijk het verschil in smaak.
Ik vind persoonlijk brood van de AH echt matig, misschien net een 5 waard.
Koop eens een brood bij een goede echte bakker, dus niet zo'n Bakkerij Bart geval, dat is ook 3x niks.quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het brood van de AH echt lekker
Geloof me nou maar, er zijn mensen die wel smaakpapillen hebben die verder komen dan groenten en vlees van elkaar onderscheidenquote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neem een AH brood en een aldi brood en eet ze op zonder naar de verpakking te kijken of iets dergelijks. Test zelf maar.![]()
Dat heb ik gedaan, maar ik vind AH-brood gewoon écht lekkerder. Smaken verschillenquote:Op maandag 3 september 2007 14:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Koop eens een brood bij een goede echte bakker, dus niet zo'n Bakkerij Bart geval, dat is ook 3x niks.
Aha! Jullie bakken o.a. brood voor AH?quote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef Dibble het volgende:
Ik werk bij een bakkerij en daar wordt al het brood wat we maken naar verschillende ketens gedistributeerd.AH en Aldi vallen daaronder en we gebruiken gewoon hetzelfde recept dus...![]()
Voor de afwisseling duh!quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef kasper het volgende:
[..]
Aha! Jullie bakken o.a. brood voor AH?
Dan kan jij mij zeker wel vertellen waarom de boterhammen van het AH brood niet allemaal even dik gesneden worden?
Het is afwisselend: dik...dun...dik...dun...etc.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, ik ga 1,50 voor een brood betalen terwijl ik er ook een voor 29 cent kan kopen, enkel om imagoschade tegen te gaan
AH neemt zijn brood af van verschillende grote broodfabrieken in nederland, brood wat je bij de Appie koopt is ook al bijna een dag oud voordat jij het op je bord hebtquote:Op maandag 3 september 2007 14:45 schreef DaantjeF het volgende:
Je kunt mij niet wijsmaken dat er 1 centrale bakkerij is die voor de Aldi EN Ah zorgt. Als dat wel zo is, dan is de Ah dus een grote afzetter!
Ah..![]()
Uiteraard (en dat is ook niet erg), tenzij je het zelf bakt dan is wel verser dan vers maar dat werd ik zat, tijd voor wat nieuws...quote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef djoxygene het volgende:
brood wat je bij de Appie koopt is ook al bijna een dag oud voordat jij het op je bord hebt
ligt aan de lopende band, soms pakt hij de broden ongelijkmatig.Dat wil zeggen dat ze er precies tussenin moeten komen maar er blijven altijd restjes achter waardoor de broden er soms scheef op komen te zitten.Als hij dan de snijmachine ingaat wordt het scheelt gesneden.Niets aan te doen imo omdat et controleren nogal moeilijk gaat wanneer je 1500+ per nacht bakt.,quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef kasper het volgende:
[..]
Aha! Jullie bakken o.a. brood voor AH?
Dan kan jij mij zeker wel vertellen waarom de boterhammen van het AH brood niet allemaal even dik gesneden worden?
Het is afwisselend: dik...dun...dik...dun...etc.
..1500 ?quote:Op maandag 3 september 2007 21:18 schreef Dibble het volgende:
Niets aan te doen imo omdat et controleren nogal moeilijk gaat wanneer je 1500+ per nacht bakt.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |