Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.quote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat er 1 groot verschil is. De exit van Eric was opgezet door de redactie. Daar was geen sprake van haat. Dit is gewoon pure, kille haat.
Dennis heeft nog niet een kwart gedaan van wat Huub op zijn geweten heeft. En als ik hem nu zo schijnheilig hoor praten, dan beschrijft hij zichzelf i.p.v. de anderen. Maar goed, alles voor de fans die er met open ogen instinkenquote:Op maandag 3 september 2007 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee voor de medebewoners
beetje zelfbescherming
denk je dat bv een dennis nog veilig de deur uit kan ?
Met toestemming van achterquote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
Toch gek dat zij nog een leuk contact hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
Wat een Bullchit....dit is puur GROEPS terror...en STRAFbaar.quote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit. Huub heeft in zijn hele kooi bestaan, tot en met het vertrek van Eric niets anders gedaan dan dit. Helemaal totaal niets anders. Hij krijgt nu een koekje van eigen deeg, helemaal terecht, hoe lullig het ook is om naar te kijken.
Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, ik geloof om aan Huub door te geven dat Lieke beneden was en dat het stinkt waar de rest was...quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
'Wat stinkt het boven, (bij Huub en Lieke) hier ruikt het een stuk frisser'
Heeft Palma dat gezegd?
quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
Heeft Palma dat gezegd?
Huub versus NTquote:Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.
Ja, maar de 5 zaten boven, het was positief naar huub en Lieke bedoeld. Huub vond het ook wel lief van haar.quote:Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
Heeft Palma dat gezegd?
Niet met zijn allen tegen een meisje.Brian heeft dus Lieke geslagen,daar hoor ik je niet over.quote:Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zooo agressief, zooo opgefokt....ja Huub, zooo erg. Dat is precies wat jij zo vaak gedaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |