abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 13:45:17 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52915469
Iedereen moest op de bank.

Ze krijgen een brief. De camera's hebben niets geregistreerd en daarom kan er niemand verwijderd worden.
In de brief wordt opgeroepen tot een positiever spel omdat anders het programa gevaar loopt. Iedreen krigt de schuld van wat er is gebeurd. Dit wordt niet opgepikt door de vijf en gaan door met bashen.

Lieke gaat even buiten zitten en is superkwaad. Huub komt even later ook.

En ook de gang van vijf volgt snel en beginnen weer te bashen. Ze verzuipen bijna in hun euforie. Lieke is het niet eens met de brief. Het lijkt er bijna op dat Amanda is getrapt door Huub. Hierop heeft Brian wraak genomen tegen Lieke op de trap. Alles zonder camera's.

Ook DGK site heeft wat te melden:

[ Bericht 51% gewijzigd door akveor op 03-09-2007 14:17:31 ]
  maandag 3 september 2007 @ 13:46:09 #3
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52915487
huub: ik ga ammenooitniet opstappen, dat gun ik ze niet.
pi_52915491
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind dat er 1 groot verschil is. De exit van Eric was opgezet door de redactie. Daar was geen sprake van haat. Dit is gewoon pure, kille haat.
Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
pi_52915494
'Wat stinkt het boven, (bij Huub en Lieke) hier ruikt het een stuk frisser'
Heeft Palma dat gezegd?
Go hard or go home
pi_52915502
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nee voor de medebewoners
beetje zelfbescherming

denk je dat bv een dennis nog veilig de deur uit kan ?
Dennis heeft nog niet een kwart gedaan van wat Huub op zijn geweten heeft. En als ik hem nu zo schijnheilig hoor praten, dan beschrijft hij zichzelf i.p.v. de anderen. Maar goed, alles voor de fans die er met open ogen instinken
  maandag 3 september 2007 @ 13:47:00 #7
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52915506
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Eric is het huis uit getreiterd, ik vond het vreselijk walchelijk om te zien hoe hij behandeld is door de rest. Anders moet je de filmpjes nog maar eens terugzien.
Met toestemming van achter
Anders hadden ze het nooit toegelaten
pi_52915509
Huub "de koers waarop we nu zitten heeft maar één eindpunt"'
Lieke "ik merk het ook aan mezelf"
Huub "de sfeer is hier zó agressief, niet normaal"
pi_52915514
quote:

[..]

Toch gek dat zij nog een leuk contact hebben.
Go hard or go home
pi_52915515
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schei toch uit. Huub heeft in zijn hele kooi bestaan, tot en met het vertrek van Eric niets anders gedaan dan dit. Helemaal totaal niets anders. Hij krijgt nu een koekje van eigen deeg, helemaal terecht, hoe lullig het ook is om naar te kijken.
Wat een Bullchit....dit is puur GROEPS terror...en STRAFbaar.
pi_52915518
Huub mocht het verkeerd aflopen met mijn dat ik er een keer uit moet dan zorg ik dat de show stopt
pi_52915520
quote:

[..]

Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.
pi_52915525
zooo agressief, zooo opgefokt....ja Huub, zooo erg. Dat is precies wat jij zo vaak gedaan hebt.
pi_52915530
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
Heeft Palma dat gezegd?
Ja, ik geloof om aan Huub door te geven dat Lieke beneden was en dat het stinkt waar de rest was...
pi_52915531
Huub: de sfeer is zo agressief, zo opgefokt
met zijn 5en is het makkelijker, ze kunnen elkaar aflossen
met zijn 2en moet je je constant verdedigen
pi_52915550
Zo...wat Huub nu zegt...als ik er dan uit moet dan gaat het met een BANG...dan zorg ik ook dat de Kooi meteen stopt

Huub en Lieke zijn ontzettend kwaad...blijkbaar zijn er met die paardenstal hele smerige valse dingen gebeurt richting die twee

wij als streamers hebben allemaal al gezien dat dat met het gesprek van nathanael mat die club helemaal opgebouwd werd..ze werden helemaal opgepompt tot aktie

Huub waarschuwt voor de agressieve sfeer die er nu is....hij is bang dat de boel gaat escaleren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52915551
quote:
Heeft Palma dat gezegd?
toch wel lief he?
  maandag 3 september 2007 @ 13:49:13 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_52915554
Valt me mee dat er geen streamlock is... of is het streamlocktijdperk voorbij en is alles out in the open?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52915555
Wel raar dat we dit allemaal wel mogen horen of dat er geen delegatie binnen zit om dit in banen te leiden. De brief heeft iig niet sfeerverhogend gewerkt.
Go hard or go home
pi_52915558
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Absoluut, maar dit vind ik 10 keer enger, omdat de haat er van af druipt. Dit is persoonlijk.
Huub versus NT
Huub versus Palma
Huub versus Jaap
Huub versus Brain
Huub versus Natasia
Huub versus Dennis

Heb je goed naar Huubs ogen gekeken als hij bezig was met een borrel teveel op? Pure hatred
pi_52915561
Echt schandalig dat de redactie partij kiest...
pi_52915562
quote:
Heeft Palma dat gezegd?
Ja, maar de 5 zaten boven, het was positief naar huub en Lieke bedoeld. Huub vond het ook wel lief van haar.
pi_52915565
En dat vergeet ik nog Huub versus Erik
pi_52915574
pi_52915575
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zooo agressief, zooo opgefokt....ja Huub, zooo erg. Dat is precies wat jij zo vaak gedaan hebt.
Niet met zijn allen tegen een meisje.Brian heeft dus Lieke geslagen,daar hoor ik je niet over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')