quote:Op maandag 3 september 2007 13:13 schreef boku het volgende:
Een tijdje gelden kwamen mijn huisgenoot en ik erachter dat we een nieuwe huisgenoot hadden, een lief klein muisje. Deze muis weigerde om mee te betalen aan de huur vandaar dat we gedwongen waren om hem buiten te zetten. Omdat we het muisje niet wilde doodmaken besloten we naar een dierenspeciaalzaak te gaan en een 'diervriendelijke' muizenval te halen.
Vanmorgen toen ik met slaperige ogen de keuken in liep zag ik dat het valletje zijn 'werk' had gedaan. Alleen was ik erg verbaasd om te zien dat het muisje een piercing had gekregen. De springveer van de muizenval had het kleine lieve muisje namelijk doorboord.
Klacht: zogenaamd diervriendelijke muizenval die het muisje heeft gepierced waardoor ik genoodzaakt was het muisje uit zijn lijden te verlossen.![]()
Nou, daar ben ik het opzich wel mee eens. Hoewel ik laatst weer een verhaal hoorde van een muis die er alleen met zn poot in terecht was gekomen. En die sleepte dus die muizenval achter zich aan terwijl hij weg probeerde te lopenquote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef l3laster het volgende:
Die vriendlijk is de ouderwetse muizenval.... dat gaat zo snel en dodelijk voelen ze niks van
En een nieuwe muis eisen! Je huisdier is nu dood, terwijl je hem alleen terug in z'n kooitje wou stoppen...quote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef Jesse_ het volgende:
Ik zou wel even terug gaan naar de dierenspeciaalzaak met je bebloedediervriendelijkemuizenval.
Ach ik wou geen typisch klaagbaak topic maken dus ik dacht ik geef er een leuke draai aan, ook al is het natuurlijk absoluut niet prettig.quote:Op maandag 3 september 2007 13:15 schreef TNA het volgende:
Dit is wel één van de meeste droge OP's die ik de afgelopen tijd heb gelezenOntopic: gecondoleerd
De emotionele schade is enormquote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En een nieuwe muis eisen! Je huisdier is nu dood, terwijl je hem alleen terug in z'n kooitje wou stoppen...
quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En een nieuwe muis eisen! Je huisdier is nu dood, terwijl je hem alleen terug in z'n kooitje wou stoppen...
quote:
Ja da's toch vriendelijk voor die kat dan, en een kat is ook een dier, DUS: diervriendelijkquote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is ook alles behalve diervriendelijk.
Katten hebben de neiging om een paar uur te spelen met hun prooi![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja da's toch vriendelijk voor die kat dan, en een kat is ook een dier, DUS: diervriendelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |