Slaap zequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
Zo, vind het weer mooi geweest
Morgen mss nog maar ff terugluisteren
Leuk, jammer dat sunchaser ook te zien en te horen isquote:Op zondag 11 mei 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
FOK!tv Classic: Stenders Kijkvermaak:-Stenders-Kijkvermaak.html
Dat was toevallig toen die ene avond, normaal is het er niet geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wanneer was die houseclassics avond ook alweer....
Beetje jammer eigenlijk. Wel een mooie avond toen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was toevallig toen die ene avond, normaal is het er niet geloof ik
Zekers, heerlijke muziek.Van Speedy J word ik altijd superblijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beetje jammer eigenlijk. Wel een mooie avond toen.
Inderdaad, jammer dat het niet kan op een "echt" radiostation tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi toch
Dat je het hoort hè, niet de muziek zelf
"Nu gaan ze uit"
Er zijn geen echte radiostations meer. Er zijn alleen nog een aantal formatsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad, jammer dat het niet kan op een "echt" radiostation tegenwoordig.
Jammer is dat inderdaad terwijl het best kan als je bijv een Studio Brussel ziet.3FM is een lachertje vergeleken bij wat het was 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn geen echte radiostations meer. Er zijn alleen nog een aantal formats
Brussel en Donna, zijn ook lekker om naar te luisteren. Moest veel in Belgie werken vorig jaar. Maar BBC radio one, is voor mij toch wel nummer 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer is dat inderdaad terwijl het best kan als je bijv een Studio Brussel ziet.3FM is een lachertje vergeleken bij wat het was 10 jaar geleden
BBC radio one eigenlijk nooit gehoord ook vanwege dat ik de kriebels krijg als ik te veel britpop hoor.Hardstikke leuk hoor maar ook weer niet te veel.Brussel is top maar thuis is het toch vaak kxradio nu, heb mijn stereo doorgeschakeld naar mijn upc mediabox dus kan nu gewoon zo luisteren inplaats van alleen via de pc of de tvquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Brussel en Donna, zijn ook lekker om naar te luisteren. Moest veel in Belgie werken vorig jaar. Maar BBC radio one, is voor mij toch wel nummer 1.
Ik heb vorig jaar veel in het buitenland gewerkt: Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Engeland, Belgie en Duitslandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
BBC radio one eigenlijk nooit gehoord ook vanwege dat ik de kriebels krijg als ik te veel britpop hoor.Hardstikke leuk hoor maar ook weer niet te veel.Brussel is top maar thuis is het toch vaak kxradio nu, heb mijn stereo doorgeschakeld naar mijn upc mediabox dus kan nu gewoon zo luisteren inplaats van alleen via de pc of de tv
Denemarkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar veel in het buitenland gewerkt: Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Engeland, Belgie en Duitsland
Denemarken en Engeland, staan qua radio wel op 1 bij mij. (ja, na een tijdje ga je een beetje Deens verstaan... )
Kopenhagen, been there, done that...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Ben in Kopenhagen geweest en verliefd geworden op de stad en de VROUWEN![]()
![]()
![]()
Zijn ze daar NOG beter?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kopenhagen, been there, done that...
Je moet meer noord-west gaan., die vrouwen daar
![]()
Nog nooit in Zweden geweest maar ik herinner me wel de zweedse studentes op vakantie in Amsterdamquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel beter, die OGEN
Zweden, alleen dan echt knap en slim...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |