Heintjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
Schop!
Luisteren jullie ook naar Rob & Fred nu? Rob die elke keer Heintje in wil starten![]()
We kijken de plaatjes welquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt op KXRadio ook Joss Stone gedraaid?
Nee kxradio draait goede muziekquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt op KXRadio ook Joss Stone gedraaid?
Je moet straks ook eesn Bert van Lent luisteren om 12 uur, die is ook echt zo gek als een deurquote:
Ik ben zo weg denk ik, morgen om half 8 gaat de wekker weerquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet straks ook eesn Bert van Lent luisteren om 12 uur, die is ook echt zo gek als een deur
Ah dat is minderquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben zo weg denk ik, morgen om half 8 gaat de wekker weer
Je kan ook gewoon de podcast terug luisterenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
Ik neem nog wel een stuk op vannacht![]()
Ben toch wel benieuwd
Dat issie vandaag al geworden tochquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
Zometeen weer met een jarige Rob
Hij wordt 23 toch
Jij bent nog scherp op dit tijdstipquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat issie vandaag al geworden toch.
Heb je vanmiddag geluisterd, toen ze al die "vrienden" van stenders gingen bellen waarom ze hem niet gefeliciteerd hadden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef on_air het volgende:
Wat is Rob leuk, wat issie lief, zo interessant en exclusief, we vinden hem geweldig, in één woord geweldig.
Zekes! Prachtig. Wat een geblunderquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag geluisterd, toen ze al die "vrienden" van stenders gingen bellen waarom ze hem niet gefeliciteerd hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |