Misschien moet het allemaal weer op gang komen en heeft het daardoor een ander kleurtje?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Normale ontlasting met hypoallergene voeding is mosgroenop de friso toen ze die kreeg was het gelig, vanaf de nutramigen werd het dus groen dat is normaal voor die voeding.
wel lief dat je meedenkt![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
halflopende Annavoor je het weet stampen ze zo weg en is in je huis niets meer veilig
![]()
Die halen ze wegquote:Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef owlet het volgende:
Spannend, Nicole. Wat moet ik me voorstellen bij een operatie aan zijn bijoortje?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef MeNicole het volgende:
Mikael heeft zo'n elkectonisch liedjesboek. Nu heeft ie het zovaak geluisterd dat ie de liedjes mee kan neurienMama word er gek van
hele dag zelfde liedjes
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had eerst helemaal niet goed gelezen en ik dacht dat hij mee moest doen aan de ramadan![]()
![]()
Maargoed, ik heb inmiddels mijn herseninhoud van het nachtkastje gehaald en terug in mijn hoofd gestopt...
Achossie Mika, achossie MeNicolequote:Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Jongens doe je kind nooit naar het ziekenhuis als het niet echt hoefd![]()
Het was zooo zielig. Eerst een een heel gevecht om hem in slaap te krijgen. En dan zijn ze zoo sterk. Ze moesten hem met zijn 4 en vast houden omdat ie zo wild werd. Naar een paar minuten sliep ie eindelijk. En na 15 minuten hoorde ik hem alweer huilen (mocht op de gang wachten omdat het zo'n korte ingreep was). Hij had zo'n paniek en ik mocht er gewoon nog niet bijDat is zoo erg. 10 Minuten later haalde ze me pas op en eigenlijk was mijn tere
moederhart al gebroken. En dan zit daar zo'n zustertje met jou kind op schoot. Jou kind die dikke paniek heeft en alleen maar zijn mama wil. Gelukkig werd ie direct stil toen ik hem overpakte. Zo hebben we lekker een kwartiertje gezeten en daarna mocht ie terug naar de kinderafdeling waar het infuus eruit mocht en hij eindelijk weer wat kon eten en drinken. En weer lekker lopen. Gangen door, niks dat hem in de weg stond. Tegen kwart voor 2 mochten we naar huis en vanaf dat moment slaapt ie eigenlijk ook al. Hij was helemaal op. Maar het bijoortje is eraf, er zit 1 hechting in en 2 pleistertjes over. Gaat allemaal vanzelf eraf vallen en oplossen. Ik ben trots op mijn kleine kereltje.
Foto's volgen later. Foto's in fototopic.
ben ik niet helemaal met je eens, hier dus een kindje wat er wel degelijk problemen door heeft gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Nare ervaring idd.
Gelukkig onthouden ze dit soort dingen niet, jij hebt er ws meer last van dan hij
oh? Ik had er nog nooit wat van gehoord. En ook niet gemerkt bij mijn eigen kinderen. Vooral mijn zoontje heeft nogal vaak bloed moeten laten prikken (gelukkig niet meer). Ik kan me in het bijzonder een keer herinneren met een bloedprikmevrouw die nooit eerder kinderen had geprikt. Ik moest m vasthouden (papa medeplichting) en ze deed het erg onhandig. Mijn zoontje helemaal overstuur, zn zus die mee was ook in tranen. Ik weet het nu (zes mnd later) nog, zij allebei niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ben ik niet helemaal met je eens, hier dus een kindje wat er wel degelijk problemen door heeft gekregen.
moet zeggen het is hier wel een cimbinatie van factoren, maar hier heeft het wel degelijk zijn sporen diep nagelaten
ah, okay. Klinkt vervelend. Maar het lijkt gelukkig weer de goede kant op te gaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef _evenstar_ het volgende:
VV arwen heeft passage foto gehad, barium papje via sonde in de neus, en daarmee dus best langdurend onderzoek en intussen kind in vaste positie in dwang houden.
Sinds toen duimde ze niet meer, mochten we niet meer in haar mondje komen etc. ze krijgt nu ook prelogopedie daarvoor, doordat zij zo allergisch is en dus al relfexen miste die kindjes wel elren normaal met eten, en dan nog dat onderzoek en de provocaties die keer op keer toch weer misgingen heeft ze zo'n nare asociatie gehad dat onderzoek was de druppel zeg maar.
Nu 8 maanden later duimt ze wel weer eens, en spelenderwijs mag ik nu soms in haar mondje voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |