abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:57:22 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53189718
Normale ontlasting met hypoallergene voeding is mosgroen op de friso toen ze die kreeg was het gelig, vanaf de nutramigen werd het dus groen dat is normaal voor die voeding.

wel lief dat je meedenkt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 15 september 2007 @ 06:04:40 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53190944
Succes met je kleine meid, Evenstar.

Storm heeft gisteravond heeeeel slecht gegeten en nu was hij vanochtend heel vroeg wakker. Echt 4.55 u. Maar ja, hoe vroeg ook, als je dan maar naar beneden gaat en met 'm aan tafel gaat ontbijten, word je vanzelf wel vrolijk. Want dan zie je dit blije koppie:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53191080
Na een onrustig nachtje ( miniminimonster lag bij ons in bed, met veul gedraai en gejammer in zn slaap...) Loopt ie nu, zonder koorts weer heerlijk rond te banjeren.... Hopelijk blijft het zo de rest van de dag!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53191082
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Normale ontlasting met hypoallergene voeding is mosgroen op de friso toen ze die kreeg was het gelig, vanaf de nutramigen werd het dus groen dat is normaal voor die voeding.

wel lief dat je meedenkt
Misschien moet het allemaal weer op gang komen en heeft het daardoor een ander kleurtje?
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:23:43 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53191314
Evenstar, sterkte ermee

Sugar, wat lief! Misschien een gek idee, maar ik lees ontbijten, ontbijt je dan meteen om 5 uur? Schuift dan het ritme niet helemaal op (eerder lunchen, eerder avondeten en dus eerder slapen, wat weer resulteert in eerder wakker? Misschien zeg ik iets geks?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53191670
Een voor Evenstar...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53192897
voor Arwen, arme meid.

Storm, lekker vroeg, wil zoveel mogelijk genieten van de dag.

Anna was om kwart over zes voor de 5e keer wakker, ze weigerde in bed te gaan slapen, dus maar tussen ons in gelegd. Daar heeft ze nog bijna twee uur geslapen. Dat is uniek. Het sprongetje is bijna over denk ik. Gisteren was ze erg vrolijk en vandaag ook weer. Ze gaat nu stukjes 'lopen' langs de kast en het bed en doet Broem Broem met de trein.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:59:29 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53194827
jullie zijn allemaal zo lief echt sterkt me wel hoor

Storm zo vroeg weer , maar idd lekker bekkie hoor

halflopende Anna voor je het weet stampen ze zo weg en is in je huis niets meer veilig
pi_53198675
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:

halflopende Anna voor je het weet stampen ze zo weg en is in je huis niets meer veilig
Ben zo moe van het vangen
Maar het is zooo leuk. Mikael is er meteen zo door verandert. Iedereen is zijn beste vriend omdat iedereen nu om hem moet lachen en dat vind ie zo leuk. En hij lacht met iedereen mee
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53204285
We waren vandaag even in het winkelcentrum en daar stond een draaiorgel. Amber ging centjes doen in dat centenbakje. Op de terugweg kwamen we er weer langs en toen mocht ze weer centejs in het bakje doen. Ook ging ze staan dansen en het paardje aaien en koekjes geven. Heb zo gelachen.

Daarstraks zat ze te krabbelen aan haar hoofd en toen ik ging kijken zaten er een aantal bultjes op haar achterhoofd. Het lijkt op van die brandnetelblaaasjes. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Wat goed Anna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:49:05 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_53204347
Anna leuk he

ik vond Ezra knap vandaag, wij hebben een plankje met stokjes erop waar je dan blokjes op kan doen, blokjes met gaatjes erin dus. best moeilijk voor die ukkies, maar hij heeft zo zijn best zitten doen en nadat ik het voor had gedaan, ging ie nog meer zijn best doen en lukte het hem ook. ik was zo trots
stormy waters...
sailin'
  zondag 16 september 2007 @ 07:06:00 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53212903
Knappe kinderen!

PM-girl, ik was niet zo bang voor meteen wennen aan zo'n vroeg ontbijt, het was wel duidelijk dat hij wakker werd omdat hij zo slecht had gegeten de avond ervoor. Normaal eten we om half zeven meestal, dat is hij gewend. Vanochtend werd hij ook weer om die tijd wakker, gelukkig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 16 september 2007 @ 10:29:54 #213
94046 PM-girl
pi_53213743
Gelukkig maar Sugar!
*
  maandag 17 september 2007 @ 09:34:17 #214
108648 cattie
lieve moeder
pi_53236907
Slimme Ezra! Hoe is het nu met hem, is hij alweer wat beter?

Ive is vanochtend naar het cb geweest. Hij is nu 81,5 cm en 11,5 kg. Bovengemiddeld dus. Zijn gewicht is wel erg gestegen, maar dat schijnt normaal te zijn vlak voor de periode dat een kindje gaat lopen. Verder was ook alles goed en de prikken heeft hij dapper doorstaan. Binnen een halve minuut was hij alweer vrolijk aan het brabbelen.
pi_53236961
Ik heb trouwens helemaal vergeten te melden dat Mikael woensdag aan zijn bijoortje geholpen word. Om half 10 moeten we ons melden in het ziekenhuis. Nu mag ie helemaal niks meer eten van te voren dus dat word heel gezellig want nu ie loopt eet ie zoveel
Liefde
pi_53237047
Ezra, wat knap! en wat grappig, Ronja heeft sinds gister precies hetzelfde helemaal door. En ze kan ineens de knikkers in de peuterknikkerbaan leggen. Ze springt als een gek sinds ze naar het KDV gaat

Spannend, Nicole. Wat moet ik me voorstellen bij een operatie aan zijn bijoortje?

Grote vent, die Ive! Fijn dat de prikken niet zo veel indruk hebben gemaakt.
  maandag 17 september 2007 @ 09:41:54 #217
108648 cattie
lieve moeder
pi_53237086
Ronja ook al een slimme meid!

Oeh, dat is niet leuk MeNicole, om hem eten te moeten weigeren. Veel succes woensdag alvast. Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_53237116
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef owlet het volgende:

Spannend, Nicole. Wat moet ik me voorstellen bij een operatie aan zijn bijoortje?
Die halen ze weg
Liefde
pi_53237212
Ik moest even googlen om te zien wat een bijoor is maar ik geloof dat ik het snap! Een zeer kleine ingreep maar toch eng lijkt me! Moet hij helemaal onder narcose?
pi_53237276
Ja ze doen hoe klein de operatie ook is onder algehele narcose. Tis een ingreep van maar 10 minuten Chirurg zei wel dat tegen de tijd dat ik mijn blauwe pakkie uit heb Mikael ook al bijna klaar is
Liefde
pi_53240442
Nou ja, kleine ingreep of niet, toch wel eng zo'n narcose. Zou ik hebben hoor, tenminste. Misschien ben jij wel heel erg nuchter enzo
Variety is the spice of life
  maandag 17 september 2007 @ 14:27:06 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53243703
Volgende week maandag naar de gastro ipv van 15 oktober. aangezien ze niet compleet van de wereld is en goed aanspreekbaar, en nog reserves heeft kon een weekje wachten nog wel. maar bij nog meer achteruitgang moesten we toch bellen. maar ze hadden liever dat de vaste arts er naar keek en die had eerder echt geen tijd i.v.m. vakantie.
  maandag 17 september 2007 @ 14:28:07 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53243724
even een voor knappe ronja en ezra ook nog en mikael succes woensdag
  maandag 17 september 2007 @ 16:46:26 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_53247192
cattie, Ezra is stront verkouden en ik, ik ben ronduit ziek. vandaag wel aan het werk gegaan maar al vrij snel weer naar huis ook. lekker geslapen vanmiddag en nu kop vol watten...

heej, mika woensdag al, nou ja, dan is het maar gebeurt.
evenstar, fijn dat het eerder kan!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:01:47 #225
94046 PM-girl
pi_53269967
Nicole, alvast veel succes!

Wat goed van Ronja en Ezra!
*
pi_53271304
Mika en Nicole succes!!

voor Ezra en Ronja!

Amber heeft weer koorts, 39.3. Ze hoest nog steeds als ze uit bed komt en ze heeft een megasnotneus. Slapen wilde ze net niet. Gister had ze juist een slaapdag. Ze was daarstraks wel heel lief aan het spelen met Po. Po moest ook blokjes stapelen en puzzelen en eten
Po kom Po kom zei ze steeds
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53280308
Mikael heeft zo'n elkectonisch liedjesboek. Nu heeft ie het zovaak geluisterd dat ie de liedjes mee kan neurien Mama word er gek van hele dag zelfde liedjes
Liefde
pi_53292082
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef MeNicole het volgende:
Mikael heeft zo'n elkectonisch liedjesboek. Nu heeft ie het zovaak geluisterd dat ie de liedjes mee kan neurien Mama word er gek van hele dag zelfde liedjes
hahaha!

Kendahl is verkouden, beetje hees, snotteren, niezen, soms hard hoesten. Maar hij heeft er bijna geen last van. Hij is gewoon lekker dreumesachtig
Oja, hij heeft er weer een tandje bij onder. Dus nu zeven tanden! Jaa!
Hij is nu zo lief aan het spelen, zo lief aan het brabbelen in zijn eigen taaltje
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:28:56 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53292569
Jeetje het heerst weer heel erg de laatste tijd hè.
Belanan volgens mij heb jij wel veel pech de laatste tijd, de virusjes weten je telkens weer te vinden.
MeNicole, veel succes vandaag met het niet-eten, maar zeker ook morgen.
Cattie heb je nog eens een foto van Ive? (of van jullie meet met Belana)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53292674
Wat een zieken weer.

Vorige week is Anna een dagje niet lekker geweest, maar gelukkig heeft het niet doorgezet. Ze kan steeds beter duidelijk maken wat ze wil door te wijzen en 'praten' ipv te gillen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 19 september 2007 @ 10:33:50 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_53294065
Hoe is het nu met Ezra?
En met Mikael, hoe is het gegaan?
Kendahl al weer 7 tanden, geweldig!
Wat fijn dat Anna niet meer gilt. Ive wijst tegenwoordig aan wat hij wil met een soort van huhuhuhu geluidje. De eerste keren was het leuk, het huhuhuhu geluidje zou hij nu wel weg mogen laten.

Ive is erg slaperig de laatste paar dagen, sinds de BMR prik. Al werd hij vannacht een keer of 4 wakker, maar nadat ik hem opnieuw had ingestopt sliep hij direct verder! Verder gaat het prima met hem. Heel voorzichtig loopt hij steeds meer, maar alleen als hij denkt dat wij het niet zien.

Dutchie, check je pm!
pi_53301481
Ik ben benieuwd hoe het nu met Mikael gaat, laat je het gauw weten MeNicole?
Ik had eerst helemaal niet goed gelezen en ik dacht dat hij mee moest doen aan de ramadan
Maargoed, ik heb inmiddels mijn herseninhoud van het nachtkastje gehaald en terug in mijn hoofd gestopt...

AnywayzZ... voor Ken komt ook binnenkort de BMR-prik eraan. We zullen zien wat onze knul ervan merkt. Hij is nu weer heel lief aan het spelen, met tussendoor keihard gebrabbel En hij was zo blij dat papa hem vanmiddag uit zijn bed haalde... nu is hij weer heel vrolijk.
pi_53304153
Jongens doe je kind nooit naar het ziekenhuis als het niet echt hoefd
Het was zooo zielig. Eerst een een heel gevecht om hem in slaap te krijgen. En dan zijn ze zoo sterk. Ze moesten hem met zijn 4 en vast houden omdat ie zo wild werd. Naar een paar minuten sliep ie eindelijk. En na 15 minuten hoorde ik hem alweer huilen (mocht op de gang wachten omdat het zo'n korte ingreep was). Hij had zo'n paniek en ik mocht er gewoon nog niet bij Dat is zoo erg. 10 Minuten later haalde ze me pas op en eigenlijk was mijn tere moederhart al gebroken. En dan zit daar zo'n zustertje met jou kind op schoot. Jou kind die dikke paniek heeft en alleen maar zijn mama wil. Gelukkig werd ie direct stil toen ik hem overpakte. Zo hebben we lekker een kwartiertje gezeten en daarna mocht ie terug naar de kinderafdeling waar het infuus eruit mocht en hij eindelijk weer wat kon eten en drinken. En weer lekker lopen. Gangen door, niks dat hem in de weg stond. Tegen kwart voor 2 mochten we naar huis en vanaf dat moment slaapt ie eigenlijk ook al. Hij was helemaal op. Maar het bijoortje is eraf, er zit 1 hechting in en 2 pleistertjes over. Gaat allemaal vanzelf eraf vallen en oplossen. Ik ben trots op mijn kleine kereltje.
Foto's volgen later. Foto's in fototopic.

[ Bericht 1% gewijzigd door MeNicole op 19-09-2007 18:25:05 ]
Liefde
  woensdag 19 september 2007 @ 17:03:19 #234
108648 cattie
lieve moeder
pi_53304356
Aah, wat zielig voor Mikael. Maar ik denk dat hij er later wel blij om zal zijn!
pi_53304391
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had eerst helemaal niet goed gelezen en ik dacht dat hij mee moest doen aan de ramadan
Maargoed, ik heb inmiddels mijn herseninhoud van het nachtkastje gehaald en terug in mijn hoofd gestopt...

Ik ben ook benieuwd naar Mika!

Oooohhh Nicole, ik zit plaatsvervangend te snikken gewoon Wat ontzettend idioot dat je niet bij hem mocht zeg Gelukkig is hij lekker thuis!
pi_53304497
Idd zielig voor Mika! Ik hoop dat hij er verder geen last van heeft.
pi_53309132
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Jongens doe je kind nooit naar het ziekenhuis als het niet echt hoefd
Het was zooo zielig. Eerst een een heel gevecht om hem in slaap te krijgen. En dan zijn ze zoo sterk. Ze moesten hem met zijn 4 en vast houden omdat ie zo wild werd. Naar een paar minuten sliep ie eindelijk. En na 15 minuten hoorde ik hem alweer huilen (mocht op de gang wachten omdat het zo'n korte ingreep was). Hij had zo'n paniek en ik mocht er gewoon nog niet bij Dat is zoo erg. 10 Minuten later haalde ze me pas op en eigenlijk was mijn tere moederhart al gebroken. En dan zit daar zo'n zustertje met jou kind op schoot. Jou kind die dikke paniek heeft en alleen maar zijn mama wil. Gelukkig werd ie direct stil toen ik hem overpakte. Zo hebben we lekker een kwartiertje gezeten en daarna mocht ie terug naar de kinderafdeling waar het infuus eruit mocht en hij eindelijk weer wat kon eten en drinken. En weer lekker lopen. Gangen door, niks dat hem in de weg stond. Tegen kwart voor 2 mochten we naar huis en vanaf dat moment slaapt ie eigenlijk ook al. Hij was helemaal op. Maar het bijoortje is eraf, er zit 1 hechting in en 2 pleistertjes over. Gaat allemaal vanzelf eraf vallen en oplossen. Ik ben trots op mijn kleine kereltje.
Foto's volgen later. Foto's in fototopic.
Achossie Mika, achossie MeNicole Gelukkig is het nu helemaal klaar.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:39:40 #238
103793 kozakken
Living the life
pi_53310117
Ach gossie toch. Mika toch (en mams en paps natuurlijk ook )
  woensdag 19 september 2007 @ 20:57:21 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_53310525
och arme Mika en jij ook MeNicole, vreselijk om je kind zo te horen huilen.
gelukkig is het achter de rug!
stormy waters...
sailin'
pi_53310744
Oh, wat lijkt me dat naar Nicole.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:05:02 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53312818
He bah, wat een naar verhaal. Zielig voor hem! Gelukkig is het voorbij, maar bah.
pi_53327319
ach gossie mika!! arm ventje! en arme mama gelukkig is het allemaal goed en gedaan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53328100
MeNicole.... Wat klotegevoel is dat toch heh.... Als je j e kind hoort huilen en je kan/mag er nog niet bij!!
Fijn dt alles goed is gegaan en dat je mannetje weer heerlijk thuis is!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:52:54 #244
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53329668
Menicole naar is dat he, ik herken je gevoel wel alleen mocht ik erbij dat onderzoek bij zijn, maar de machteloosheid die je voelt de pijn als je kindje zo van streek is en je niets kunt/mag doen is gewoonK**
pi_53329951
Nare ervaring idd.

Gelukkig onthouden ze dit soort dingen niet, jij hebt er ws meer last van dan hij
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  donderdag 20 september 2007 @ 16:13:24 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53330325
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Nare ervaring idd.

Gelukkig onthouden ze dit soort dingen niet, jij hebt er ws meer last van dan hij
ben ik niet helemaal met je eens, hier dus een kindje wat er wel degelijk problemen door heeft gekregen.
moet zeggen het is hier wel een cimbinatie van factoren, maar hier heeft het wel degelijk zijn sporen diep nagelaten
pi_53330647
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ben ik niet helemaal met je eens, hier dus een kindje wat er wel degelijk problemen door heeft gekregen.
moet zeggen het is hier wel een cimbinatie van factoren, maar hier heeft het wel degelijk zijn sporen diep nagelaten
oh? Ik had er nog nooit wat van gehoord. En ook niet gemerkt bij mijn eigen kinderen. Vooral mijn zoontje heeft nogal vaak bloed moeten laten prikken (gelukkig niet meer). Ik kan me in het bijzonder een keer herinneren met een bloedprikmevrouw die nooit eerder kinderen had geprikt. Ik moest m vasthouden (papa medeplichting) en ze deed het erg onhandig. Mijn zoontje helemaal overstuur, zn zus die mee was ook in tranen. Ik weet het nu (zes mnd later) nog, zij allebei niet meer.

Maar kennelijk komt het dus wel voor.
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 20 september 2007 @ 16:34:16 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53330947
VV arwen heeft passage foto gehad, barium papje via sonde in de neus, en daarmee dus best langdurend onderzoek en intussen kind in vaste positie in dwang houden.
Sinds toen duimde ze niet meer, mochten we niet meer in haar mondje komen etc. ze krijgt nu ook prelogopedie daarvoor, doordat zij zo allergisch is en dus al relfexen miste die kindjes wel elren normaal met eten, en dan nog dat onderzoek en de provocaties die keer op keer toch weer misgingen heeft ze zo'n nare asociatie gehad dat onderzoek was de druppel zeg maar.
Nu 8 maanden later duimt ze wel weer eens, en spelenderwijs mag ik nu soms in haar mondje voelen.
pi_53331259
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef _evenstar_ het volgende:
VV arwen heeft passage foto gehad, barium papje via sonde in de neus, en daarmee dus best langdurend onderzoek en intussen kind in vaste positie in dwang houden.
Sinds toen duimde ze niet meer, mochten we niet meer in haar mondje komen etc. ze krijgt nu ook prelogopedie daarvoor, doordat zij zo allergisch is en dus al relfexen miste die kindjes wel elren normaal met eten, en dan nog dat onderzoek en de provocaties die keer op keer toch weer misgingen heeft ze zo'n nare asociatie gehad dat onderzoek was de druppel zeg maar.
Nu 8 maanden later duimt ze wel weer eens, en spelenderwijs mag ik nu soms in haar mondje voelen.
ah, okay. Klinkt vervelend. Maar het lijkt gelukkig weer de goede kant op te gaan.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_53331349
Wat een avontuur voor Mika zeg, en moeilijk dat je niet bij hem mocht MeNicole toen hij huilde. Dat lijkt me erg.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')