abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53117857
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef dutchie het volgende:

[..]

Bedoel je de inhalator?
Léon was iets ouder dan 1. Was eerst ook een gevecht. Maar uiteindelijk ging het goed. Handige truuk: Doe eerst zijn knuffel en dan hij. Vindt hij vast interessant. Of eerst jezelf en doe het goed voor.
Maar eerlijk is eerlijk, we hebben Léon ook wel in de houtgreep moeten houden om te puffen hoor. Op die leeftijd snappen ze het gewoon nog niet. Hoe ouder ze worden des te makkelijker wordt het. Tot die tijd; truukjes.

Cattie, schrikken lijkt me dat. Lijkt mij ook eenmalig. Ik zou het alleen een beetje in de gaten houden, mocht het vaker voorkomen.

Kozakken, ik wil ook een Romme-update. Wat een mooie man is dat zeg.
Ja.. Zo'n soort narcosekapje met een buisje eraan...
meneer moest er gisteravond voor hete eerst aan geloven... Doodmoe, net terug van de huisartsenpost, waar de arts op allerlei plekjes wilde luisteren terwijl miniminimonster het liefst alleen maar tegen maam aan wilde hangen en dan thuis ook nog zo'n ding op je snoet gezet krijgen!!!

Maar dat met die knuffel is wel een goed plan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53119944
Cattie wat een schrik zeg! Hopelijk gebeurt het niet nog eens!

Het heerst blijkbaar wel! Kim is nog steeds niet lekker. Erg weinig geslapen vannacht. Van tand/kies pijn kan ze toch ook last van de oortjes krijgen? Chamodent hielp amper, nog een zetpil gehad, werkte ook niet best. Flesje gehad, schone luier etc. Uiteindelijk gingen we samen op een luchbted op haar kamer slapen. Pas tegen 6uur in slaap gevallen. Dus we zijn brak.
Ze begint nu gelukkig wel meer te eten en drinken. Dus hopelijk knapt ze nu snel op!
Ze zit nu mee te kijken en vind de usericons zo leuk. En ze geeft me kusjes

[ Bericht 7% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-09-2007 13:42:52 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 17:03:19 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53125051
Even naar de huisarts gelopen vandaag, mag gewoon een flinke scheut extra poeppoeder erdoor gooien , dus vanavond er in en morgen heel het bed onder mocht dat nog niet helpen dan even maastricht bellen.

beterschap voor de kwakkelende kindjes, Arwen is alleen als babietje een ker dat ze het Rota virus had, verders nooit ziek geweest of wat dan ook.

Vast ter compensatie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53130126
Vamp, Amber had ook zo'n pufding. Wij gingen zitten op de grond. Amber met haar rug tegen mijn buik aan en dan dat ding op haar neus. Dan zongen we op een grote paddestoel en als het liedje afgelopen was waren we ook klaar.

Amber heeft afgelopen nacht helemaal doorgeslapen gelukkig. Ze wilde alleen niet naar bed gisteravond. Om 22.00 uur sliep ze eindelijk. Vandaag overdag lag ze eindelijk in bed en na een uurtje kwam er een stoet brandweerauto's langs en toen schoot ze helemaal in de stress. En slapen, no way. Vanavond lag ze om iets voor 20.00 en het was meteen stil. Ze had wel 39,1. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat.

Evenstar, ik hoop dat de poeppoeder helpt!

Ingrid, doorkomende kiesjes kan ook oorpijn veroorzaken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53130573
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:17 schreef Vicky het volgende:
Vamp, Amber had ook zo'n pufding. Wij gingen zitten op de grond. Amber met haar rug tegen mijn buik aan en dan dat ding op haar neus. Dan zongen we op een grote paddestoel en als het liedje afgelopen was waren we ook klaar.

Amber heeft afgelopen nacht helemaal doorgeslapen gelukkig. Ze wilde alleen niet naar bed gisteravond. Om 22.00 uur sliep ze eindelijk. Vandaag overdag lag ze eindelijk in bed en na een uurtje kwam er een stoet brandweerauto's langs en toen schoot ze helemaal in de stress. En slapen, no way. Vanavond lag ze om iets voor 20.00 en het was meteen stil. Ze had wel 39,1. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat.

Evenstar, ik hoop dat de poeppoeder helpt!

Ingrid, doorkomende kiesjes kan ook oorpijn veroorzaken.
Hij vecht zo dat dat ding steeds van zn gezichtje schiet.... Maakt dat nog wat uit?
K ga morgen toch even naar de eigen huisarts om te informeren (en misschien een receptje voor een extra geval voor op t KDV ) Maar een beetje "ervaringsdeskundige-info" is ook nooit weg!

Als we vanavond niet al op de HAP zitten ( voor de verandering) Hij is wat koortsig en lijkt weer last van zn oortje te hebben... Maar voorlopig ligt ie met een paracetamolletje lekker te slapen...
pi_53130600
Poeppoeder... Maar idd... hopen dat het helpt!
En idd... Doorkomende kiesjes en oorpijn gaan vaak samen
pi_53130767
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hij vecht zo dat dat ding steeds van zn gezichtje schiet.... Maakt dat nog wat uit?
K ga morgen toch even naar de eigen huisarts om te informeren (en misschien een receptje voor een extra geval voor op t KDV ) Maar een beetje "ervaringsdeskundige-info" is ook nooit weg!

Als we vanavond niet al op de HAP zitten ( voor de verandering) Hij is wat koortsig en lijkt weer last van zn oortje te hebben... Maar voorlopig ligt ie met een paracetamolletje lekker te slapen...
Bij Amber schoot ie ook regelmatig van haar neus. Ik liet haar ook met dat kapje spelen wat je op z'n neus zet. Amber ging eht op een gegeven moment zelf doen en ze was er niet bang voor.

Heb je ook een abonnement op de HAP
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53131840
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bij Amber schoot ie ook regelmatig van haar neus. Ik liet haar ook met dat kapje spelen wat je op z'n neus zet. Amber ging eht op een gegeven moment zelf doen en ze was er niet bang voor.

Heb je ook een abonnement op de HAP
Gelukkig vindt zn "grote" broer (nog net geen 4) T ook een erg interessant ding en die zet m lachend op zn eigen neus.... En dat kan je als Dreumes niet zomaar over ja kant laten gaan natuurlijk! Dat kan je dan zelf ( en ook bij jezelf) veul beter!! En zo wordt ie er spelenderwijs gelukkig al wat minder bang van!

Ben met dit monster al vaker bij de dokter/HAP geweest als met alle andere bij elkaar ja!
pi_53134959
Ik heb ook al heel wat nachtelijke bezoekjes aan de HAP gebracht. Sterker nog, volgens mij ben ik vaker met ze naar de HAP geweest dan naar de eigen HA! Hoewel we ons nu voorgenomen hebben om eerst gewoon naar het gebouw van de HAP te rijden, want dat schijnt al wonderen te doen! Bel je doodongerust de HAP op vanwege een 'zwaar ziek' kind... ben je daar, lijkt er niets meer aan de hand!
Gelukkig de laatste tijd 2 gezonde kinders. Hoewel Tinka behoorlijk verkouden is en vandaag bijna niets at. En na het eten vanavond stak ze haar vinger in de keel (heeft ze al eerder een hobby van gehad, ze lijkt dat kokhalzen nogal leuk te vinden ) en kwam er een deel weer uit! Hoop maar dat het haar slecht bevallen is en dat het een eenmalige actie was.
pi_53140401
Misschien moeten jullie in het vervolg gewoon een stukje met de auto gaan rijden. Wellicht helpt dat al.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53141710
Ik heb het eigenlijk niet zo op die HAPartsen... beetje te vaak met een kluitje het riet ingestuurd.... Vaak zat gehad dat ik er de ene dag/avond kwam met miniminimonster, omdat hij weer last leek te hebben van zn oortje, dat er niets aan de hand was en dat ik er de volgende dag toch maar weer zat omdat de klachten verergerde en dat er dan wel wat was....

Een van de laatste keren werden we de ene avond naar huis gestuurd met een leg 'm maar lekker in bed met een paracetamolletje en de volgende middag werdenw e direkt doorgestuurd naar het ziekenhuis, toen stond zn oortje dwars op zn hoofd en had ie een flinke ontsteking, tot op het been... Resultaat bijna een week aan t infuus in het ziekenhuis.

Ghehehe leuke hobby! Kokhalzen!
pi_53144177
Hier deed Sarah dat ook, vinger achter in de keel. En leuk dat ze het vondt!! Had toen gelezen dat het aandachttrekkerij was, dus ik heb niet meer gereageerd op haar. En toen hield ze op. Maar ik vond het echt vreselijk!!! Gelukkig is het nu al weer een hele tijd geleden dat ze het heeft gedaan.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_53144871
Tssk... wat die kleine mini's toch al niet verzinnen om aandacht te krijgen
  donderdag 13 september 2007 @ 13:48:17 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53145289
Storm loopt nu echt vaak uit zichzelf een stukje. Hij kan nog niet vanuit zitten zomaar gaan staan (zonder zicvh dus ergens aan op te trekken), maar als hij aan iets staat en naar iets anders wil, doet hij dat nu heel vaak lopend. Lief is het.

En net zei Maria: "Waarom zit Storm op mijn stoel?" Ik was hem even uit het oog verloren en jawel, meneer zit keurig op de tripptrapp van zijn zus: hoog en zonder beugel!

Nebelung, hoe gaat het nu met je meisje?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53145958
Lief is dat hé? Die kleine stapjes...
En dat op de stoel zitten. Kendahl deed dat bij zijn eigen kleine houten stoeltje. We hebben voor hem een houten tafel met twee stoeltjes van Ikea
  donderdag 13 september 2007 @ 14:28:19 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53146099
Ja, Storm klimt ook op een kinderstoeltje wel gewoon, dat vind ik al niet eens meer eng. Maar een TrippTrapp...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 13 september 2007 @ 16:44:02 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53149476
ieks sugar

mijn dochter heeft gewoon gefiets zelf knap ! ze gaat wel eens mee op haar driewieler met zo;n duwstang , ze kon nooit bij de trappers nu wel en ineens trapte ze dus ik liet los heeft ze zomaar een 2 meter zelf gefiets
pi_53149673
Ah, Arwen...
Hoe vond je haar in bed vanochtend Evenstar?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53154792
Oei oei oei wat griezelig Sugar !!

Knap van Arwen

Ik sta versteld, mijn meisje is motorisch niet zo knap

Sugar, ze is nog steeds ziek. Hoge koorts nog steeds, varierend van 39.5 tot 40.5 zo'n beetje. Ze slaapt veel, eet niet, drinkt wel aan de borst en water en eet een beetje yoghurt. Ze is niet suf of zo, geen vlekken, niet verkouden, wel hoesten. Ja, ik weet het niet, ik kijk het nog een dagje aan.
Variety is the spice of life
pi_53154930
Jeetje dat is balen nebelung! Hoop dat ze snel beter is.

Oeh Suug, dat is ff schrikken zeg!

Arwen wat goed!

Amber wil weer eens niet slapen. Vandaag overdag heeft ze wel goed geslapen. Ik heb d'r om 20.00 uur in bed gelegd en tot 2x toe was het gillen en krijsen. Nu ligt ze te kletsen in bed.. Ze bedijkt het maar ff
Gelukkig gaat het wel een stuk beter met d'r. Ze had vandaag geen koorts, maar ze heeft nog wel snotneuzen en ze hoest nog steeds. We zijn vandaag even naar buiten gegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53160609
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef Mammietje het volgende:
Gelukkig de laatste tijd 2 gezonde kinders. Hoewel Tinka behoorlijk verkouden is en vandaag bijna niets at. En na het eten vanavond stak ze haar vinger in de keel (heeft ze al eerder een hobby van gehad, ze lijkt dat kokhalzen nogal leuk te vinden ) en kwam er een deel weer uit! Hoop maar dat het haar slecht bevallen is en dat het een eenmalige actie was.
Zucht... te vroeg geroepen. Tinka is ziek. Vanmorgen behoorlijk jankerig en ik dacht dat het kwam doordat Randy voor het eerst naar de peuterspeelzaal was. Dat ze hem miste. Vond haar vanmorgen met opstaan wel wat warm, maar verder geen aandacht aan besteed. Toen ik haar vanmiddag van bed afhaalde was ze echter een gloeiend kooltje en een meting leverde 39 graden op. Getsie... ziek dus. En vanaf dat moment ook echt zielig. Het enige wat ze nog wilde was zitten of tegen je aanhangen, verder niets. Eten kreeg ik er niet meer in. Vanavond maar even een blikje mandarijntjes opgehaald waar ze zo dol op is en daar heeft ze gelukkig nog wel van gesmuld. Is tenminste wat, want mijn kleine krieltje kan niet zoveel missen. Voor het slapen was ze bijna 40 graden dus heb haar maar een paracetamol gegeven. Ze viel al tijdens het liedje zingen op mijn schoot in slaap. Hopen dat ze maar weer snel opknapt.
  vrijdag 14 september 2007 @ 03:23:21 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53163059
Moonah . 3 harde dropjes ter grote van een tuinboon , de normale dosis die ze krijgt is 2 ml daags 4 gr, nu had ik dus 16 gr gedaan ( op advies van huisarts ) en dan nog zo;n beetje,
najah zolang ze geen pijn lijkt te hebben misschien zit er niet meer?

en nebelung ik stond ook zo verbaasd, had me telefoon ook niet bij anders kon ik filmpje maken.
Motorisch is ze echt best knap vind ik, ze heeft wat dat betreft echt een uitzonderlijk fijne motoriek.
ze pikt dingen echt vlot op wat dat betreft buiten heel het eet gebeuren is het echt een ideaal kindje slaapt goed etc.

sterkte voor de zieken
pi_53163382
Gurm, alle zieke kindjes... Pfff... Evenstar, 3 dropjes na "zo'n dosis"! Idd... als ze geen pijn lijkt te hebben.....
T lijkt me zo dat als je er zo'n dosis ingooit en er zit wat het er echt wel uit had moeten komen! Misschien voor de zekerheid even navragen bij de huisarts?
  vrijdag 14 september 2007 @ 07:35:04 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53163421
Nou wat mijn betreft mogen we deze ziekte-golf wel overslaan. Er komen er nog genoeg.
Beterschap allemaal!

Ik zit hier nu en ik hoor vlak bij me: "Buja?"
Da's Cas zijn manier om tijdens kiekeboe te zeggen: "Waar ben je?"
Als hij 'buja' roept dan weet je dat hij zich aan het verstoppen is, dus ik ga maar eens zoeken.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:09:01 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_53163613
wat knap van Arwen evenstar, Liam doet dat pas sinds een paar maanden en dan nog loopt ie meestal met de fiets, want het is hem te veel moeite

"buja" Ezra zegt zoiets als "kiebuh" zo lief en hij kan zo heerlijk met een vliegtuig of auto "brrrroeooee" doen en dan de auto of vliegtuig heen en weer halen.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:15:25 #176
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53163662
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:09 schreef Belana het volgende:
"buja" Ezra zegt zoiets als "kiebuh" zo lief en hij kan zo heerlijk met een vliegtuig of auto "brrrroeooee" doen en dan de auto of vliegtuig heen en weer halen.
Bij een auto maakt hij een grommend geluid.
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:20:52 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_53163709
lief he is dat. zo lief spelen. nou kan Ezra ook een driftkikker zijn hoor dan gooit ie alles echt woest van hem af
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:46:15 #178
103793 kozakken
Living the life
pi_53164000
Onze Romme..

Alles met wielen doet 'brrrrrrr'. Mamamamamamamaa kan hij ook zeggen en voor de rest kan hij heel hard gillen.
Hij trekt zich lekker op aan alles (met grote voorkeur voor een willekeurige broekspijp) en schuifelt dan heel iets langs bv. de bank. Het liefste heeft hij de auto's van zijn grote broer te pakken en speelt hij zich een slag in de rondte (letterlijk ) met de wielen ervan.

Hij kan eten als een bootwerker afgewisseld met dagen van bijna-niets. Hij kan zo verschrikkelijk lief uitbundig lachen. Hij heeft een hele zwik tanden, dus die tonen zich ook prachtig in dat lieve mondje
(maar hij kan er ook heel goed zijn tanden mee in een uitstekend lichaamsdeel naar keuze zetten )

Romme is echt Romme. Ik denk dat zijn naam klopt bij wie hij is. Een mannetje met een sterke wil, weerbaar tegen zijn broer, momenteel heel kwetsbaar in het alleen laten en alleen in slaap moeten vallen, giebelig en schaterend om wilde spelletjes en daarnaast soms heerlijk knuffelig wanneer niet alleen hij, maar ook ik daar wel eens behoefte aan heb.

"Romme de bomme
wat een geRomme
wat een geRomme de bommel
Rinkel de kinkel
wat een gerinkel
wat een gerinkel de kinkel"
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:49:41 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_53164048
Wat vertel je dat lief kozakken.
Mooie, lieve Romme!
  vrijdag 14 september 2007 @ 09:27:51 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_53164620
kozakken

mijn jongste zoon ligt gewoon nog steeds te slapen als ze dat nou allebei doen he en dan in het weekend
stormy waters...
sailin'
pi_53165104
Romme Wat klinkt het schattig.

Anna heeft een boterham op en een halve banaan. Toen keek ze zo boos, dat ik snel nog een boterham in haar hand stopte. Inmiddels is ze aan de derde bezig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53165137
En ik hoor mijn jongste dochter net 2 tellen geleden wakker worden
Slaapkopje Ze slaapt als een osje sinds haar eigen kamertje heeft als nu maar niet de wet van fok in werking gaat

Kozakken, wat een heerlijke post
  vrijdag 14 september 2007 @ 09:55:16 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53165150
Romme
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:27:47 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53165818
LadyS die wet van fok slaat hier dan over, echt de keren dat ze snachts spookte is op een hand te tellen.
Nu maken we haar laatste tijd wel even wakker, even een flesje drinken bij papa en mama in bed

Kozakken lief

vamp 3 dropjes is weinig ja, maar ze eet/drinkt momenteel ook weinig.
dus misschien is het dat gewoon.
Ik dokter liever niet te vaak omdat ze al zo vaak geweest is/moet.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:28:29 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53165838
en Anna bootwerker smul ze
pi_53166432
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:27 schreef _evenstar_ het volgende:
LadyS die wet van fok slaat hier dan over, echt de keren dat ze snachts spookte is op een hand te tellen.
Nu maken we haar laatste tijd wel even wakker, even een flesje drinken bij papa en mama in bed

Kozakken lief

vamp 3 dropjes is weinig ja, maar ze eet/drinkt momenteel ook weinig.
dus misschien is het dat gewoon.
Ik dokter liever niet te vaak omdat ze al zo vaak geweest is/moet.
Als er weinig in gaat, komt er ook weinig uit ja...
Heb hier gelukkig een geweldige assistente die vaak met een telefoontje een ongerust moederhart weet gerust te stellen en als ze het zelf niet helemaal vertrouwd overlegt ze even met de HA en belt ze terug... Heeft al menig bezoekjes gescheelt!
pi_53166590
Ik ben weer verliefd op mijn guppie.
Vanmorgen zat ze teletubbies te kijken. Op een gegeven moment was het KUSJEE en toen kwam Amber naar me toegerend, armpjes wijd en was het mamma mamma kusje!
En net ging ze zitten neuzen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:09:40 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53168453
lief vicky hoop dat als jullie zondag komen, kunnen amber en Arwen wat meer samen spelen

Hier net bij logopedie geweest, kauwen gaat steeds beter, ze heeft zelfs op boontjes gekauwt
Nu nog afslikken maar dat komt wel, was wederom merkbaar dat ze echt schrik heeft, want na 4 boontjes was ze het zat , wou ze wat proppen om vercolkgens uit der mond te vissen en paniekerig te worden.
Ben heel erg blij dat ze het daar ook zo doet stiekem iig in die zin dat het dus niet aan mij ligt dan he..

Wel even gewogen en ze is dus 500 gram afgevallen hier op de weegschaal tegenover vorige maand
Logopediste zei al , als ze zo verstopt zijn kan er ook niks meer in, maag verkleitnt zich dan, eerder verzadigd enz.
Dus op advies toch maar even contact opgenomen met maastricht en wordt vanmiddag terug gebeld door andere gastro-enteroloog.
pi_53168534
Wat goed dat Arwen op een boontje gekauwd heeft
Maar wat balen dat ze weer afgevallen is. Het zit ook niet mee he.. Hoop dat het snel beter is!

Zoals het er nu uit ziet is er een hele grote kans dat we er zondag zijn. Amber voelt zich een stuk beter, heeft geen koorts meer maar heeft alleen nog een snotneusje en hoest nog wat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:17:25 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53168623
jippie , ja stapje vooruit stapje terug het gaat zoals het gaat, af en toe even lekker janken en dan de schouders er weer onder ^^

vrijdag 14 september 2007 @ 12:32:31 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_53168999
Wat een uitslaapkindjes! Hier was het 5.55 uur. Grmbl. Maar Ive was wel direct in slaap gevallen en is 's nachts niet wakker geworden. Dat is ook al wel erg fijn.

Vicky, fijn dat het met Amber beter gaat. Hoe is het met de andere zieke dreumesjes?

Evenstar, fijn dat Arwen kauwt! Maar wel balen zeg dat ze zoveel is afgevallen..
pi_53169053
Ik heb Amber gister ook niet meer gehoord. Vannacht is ze ook neit wakker geweest. Vanmorgen om 7.45 werd ze pas wakker maar toen was ze ook even helemaal van slag.
Ze lag er om 11.15 weer in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:30:54 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53175252
Net de collega gastro aan de telefoon gehad, voor nu het weekend even kijken met dagelijks 10 MG van het poeppoeder.
Maandag weer even wegen en dan evaluatie hoe het weekend gegaan is en hoe verder

ze vond het gewichtverlies en de ontlastinggebeuren wel wat zorgelijk.
En nu dus uitzoeken ofdat met de medicatie beter gaat , vermoedenlijk is haar darmen al het vocht eruit aan het onttrekken. Gecombineerd met gewichtzsverlies ondanks extra calorie-en poeder reden tot zorg om te kijken dat ze niet haar reserves gaat gebruiken ivm andere orgaantjes.
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:44:43 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_53181301
evenstar, gewoon ff een voor jou en je meisje. wat naar en zorgwekkend allemaal weer.
veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_53185066
Arwen, meiske toch!
Hier heeft miniminimonster vanmiddag toch weer koorts gekregen (40.4) Gelukkig wil ie wel eten (frietjes jummie) en goed drinken...
Ligt nu (na een extra papfles ) weer lekker te slapen
pi_53185330
a gos Vamp, balen zeg! Hoop dattie er snel vanaf is.

Hier nog 2x antibiotica en dan is het kuurtje weer voorbij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53186094
He getsie Evenstar... komt er nou nooit een eind aan? Lijk je zo op de goede weg te zijn met de prelogopedie en nou dit weer. Wat moet het soms moeilijk zijn om moed te houden en wat doe je dat toch fantastisch. Ik hoop toch zo dat ze er dit weekend een keutel uitperst waar een volwassene nog jaloers op is en vervolgens zich dronken drinkt aan de melk en een zak chips als een bootwerker achteruit werkt! Zo... dat is mijn wens voor dit weekend.
Dikke voor jou en je meissie.
pi_53186211
Beterschap voor alle zieken.
Tinka ging gelukkig weer wat lekkerder. Heb haar niet meer getemperatuurd maar ze voelde veel minder heet aan, had volgens mij alleen nog verhoging. Ze was ook een stuk beter te gebruiken, al moest het natuurlijk niet tegenzitten!
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:36:45 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53188085
belana , vamp mammietje

minimonster en Tinka ook zo ziekig steeds, zo ellendig als je kindje niet goed te pas is je wilt dat ze onbezorgd hun leventje kunnen ontdekken he..

en mammietje lief je wens ze had vanavond wel gepoept wat zachter maar geel normaal altijd groen najah iets om maandag mee te nemen
pi_53189262
Evenstar... geef zelf zoals je misschien wel weet bv en dan is geel een heel normale kleur voor ontlasting. Heb even voor je gegoogled en kwam het volgende tegen (ging overigens over diarree bij bv):
"De kleur kan verschillen van licht geel tot groen. Groene ontlasting kan ook duiden op te weinig voeding. De ontlasting verschilt van kleur door de galkleurstoffen."
Ook kan het met (enkel, dus zonder bijvoeding) bv zo zijn dat ze maar eens per 2 weken poep hebben omdat alle voedingstoffen 'opgebruikt' worden. Misschien was dit ook het geval bij Arwen en had ze geen verstopping? Mogelijk was het 'poeppoeder' de stof die overbleef en de gele kleur veroorzaakte? Ik gis ook maar wat hoor, misschien heb je er niets aan, maar wilde mijn gedachten even met je delen. (Op dit tijdstip nog! ) Zou het zeker even vermelden maandag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')