abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53075744
Dreumessen hebben na de eerste verjaardag 300 cc aan melkproducten nodig. Lust hij wel karnemelk, kwark, vla of yoghurt? Dan heb je aan een bakje al genoeg
Variety is the spice of life
  maandag 10 september 2007 @ 17:54:26 #102
108648 cattie
lieve moeder
pi_53076770
Hmm, 300cc haalt hij nu niet. Hij eet als toetje nu al wel kwark, maar maar een klein bakje. Ik zal eens kijken of hij daar meer van wil.
  maandag 10 september 2007 @ 18:22:51 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_53077360
ook met minder wordt ie wel groot hoor cattie. Liam houdt er ook niet van. drinkt altijd nog opvolgmelk 3, 1 flesje van 180 cc per dag, als ie dat al red. ik maak me daar niet zo druk om.

wat een nachtbrakers hier allemaal trouwens, zit het in het weer?
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 september 2007 @ 19:23:11 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_53078734
Met groot worden heeft Ive tot nu toe ook geen probleem! (Wat gaat het hard.. )
Ik maak me er ook niet super druk om, ik vroeg het me zo af. En een beetje extra kwark geven zal denk ik niet zo'n probleem zijn.

Volgens mij zit het behalve in het weer ook in de virusjes. De tijd van verkoudheid na verkoudheid is geloof ik weer aangebroken.
pi_53079926
Amber sluit zich ook aan bij de verkouden kindjes. Mevrouwtje is strontverkouden. Snot druipt uit haar neus en ze heeft 39 koorts. Eten wil ze niet, drinken gelukkig wel.

Beterschap voor alle kindjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53084161
Beterschap voor de zieke kindjes.
En ja hoor, Kim is alweer aan de diarree.
Maar gelukkig drinkt ze er nu wel bij. Eten redelijk. En verder heel veel slapen.
Misschien komt het door de tandjes. Er komen 4 tegelijk door. Waarvan 2 zo goed als door.
Gelukkig is ze tussendoor wel vrolijk en levendig.
pi_53088562
Mikael is ook een beetje verkouden en wil ook niet meer slapen 's nachts
Maar.... HIJ LOOPT Nu durfd ie ook gewoon zo als ie ergens heen moet. En niet van die kleine stukjes maar gewoon zo midden in de kamer gaan staan en dan ergens naar toe. Zal eens kijken of ik hem straks eens stiekem kan filmen
Maar weet niet of dat gaat lukken nog vandaag met mijn pa plotseling in ziekenhuis enzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53090389
wat goed Mika!!

Wij zaten gisteravond bij de HAP. Amber was naar bed gegaan maar was 2x helemaal in paniek wakker geworden. TOen maar bij ons in bed genomen maar ze lag zo te piepen en te hijgen. Ze had het spaansbenauwd. Even gebeld naar de HAP en omdat ze ook koorts had mochten we langskomen. Amber heeft een oorontsteking.
Hebben alle 3 bijna niet geslapen vannacht. Amber heeft bij ons gelegen maar ze deeds steeds korte hazeslaapje.
Onderweg naar de HAP had ze wel lol. Ze zat lekker te kletsen en auto's te tellen. Bij de HAP gingz e ook nog even lekker uitgebreid zitten spelen...
Hebben AB en een andere neusspray gekregen. Hoop dat het helpt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:03:38 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_53090488
wat goed van mika

arme amber, ze is veel ziek de laatste tijd he vicky?

hier was Ezra wel weer vroeg wakker voor een fles, uur of 5 ofzo en daarna heeft ie weer lekker doorgeslapen tot een uur of half 9. geen ziek en zeer hier gelukkig
stormy waters...
sailin'
pi_53090543
Op de meet was ze idd ook ziek maar daarvoor eigenlijk weinig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53090593
Ik lag me echt rot om dat rare knulletje van mij. Hij is zo lief ondeugend. Tijdens het lopen ademt ie heel hard door zijn neus. En nu is ie verkouden dus komen en bellen mee naar buiten en dan schreeuwt ie heel hard mama bahahahahah. En dan veegt ie het mijn zijn hand weg en komt het me brengen met zo'n blik van goed he. Dus nu loopt ie de hele tijd met een doekje en moet iedereen eraan geloven (zelfs de hond )
Liefde
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:12:25 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_53090673
ik vind mika zo'n slim knulletje
stormy waters...
sailin'
pi_53090821
Hij begrijpt gewoon heel veel
Laatst bijvoorbeeld waren we boodschappen aan het doen. En Mikael gilt dan van blijdschap. Kwam er een meneer naar ons toe en die zei: Zo zo'n klein ventje en dan als zo'n volume. En toen zei ie tegen Mikael: Wat kan jij al gillen zeg. Dus Mikael deed zijn vinger voor zijn mond en deed ssttttt. Die meneer ging zijn eigen weg en wij ook. Maar Mikael zat telkens rond te kijken. En als hij die meneer weer zag begon ie weer te gillen totdat die meneer weer keek en dan deed Mikael weer sttttt.

En eergister hadden we familie feest. Er waren 5 kinderen van (bijna) 1 jaar. Die hadden allemaal een gekleurd t-shirt aan met de naam erop. Mikael die zat iedereen eens te bekijken en te snuffelen enzo. Paar uur later vond ie een groen t-shirt. Hij schoof meteen naar het kindje van wie dat t-shirt was. Vond ik zo knap van hem

En zo kan ik nog wel ff doorgaan

Oh en ik heb eigenlijk ook nog een hele zielige.
Mikael slaap normaal gesproken maandagavond bij mijn ouders omdat ik dinsdags moet werken. Gister toen we bij mijn ouders kwamen werd mijn vader net met de ambulance opgehaald. Die zat dus onder de plakkers en had 2 infusen enzo. Dus ik laat Mikael even naar opa kijken zegt ie: Ah opa au. En toen ging ie mijn vader een kus geven. Was zoo mooi om te zien.
Liefde
pi_53091133
Hihi Mika, slimme jongen!!

Amber is ook zo lekker bijdehand. Van de week zegt ze pappa kom daarheen puzz die... Oftewel, papa ik wil met je puzzelen daar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_53091397
Haha, die Mika is er ééntje, dat heb ik allang in de gaten

Beterschap voor Amber, Vicky.

Hier nog een heel ziek kindje, 40.5 mét zetpil.
pi_53091507
a gossie. Ook beterscha voor jouw kleine meid nebelung!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:30:39 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_53092512
jeetje menicole, hij is echt heel slim. wat sneu van je vader trouwens, bah. ik hoop dat alles goed gaat?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:31:55 #118
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53092533
O jee wat een zieken weer. Beterschap!
Mika goed bezig man! Je hebt helemaal geen hulp nodig.

Ik vertel veel te weinig over Cas. Terwijl hij zo belangrijk is voor me. Dus even een kleine Cas update:
Soms (nou ja regelmatig eigenlijk) sta ik echt versteld van hem. Zo kan ik me nog herinneren dat als bij Léon een verandering op komst was, je dat aan van alles merkte. Frustratie, verhoging, dagenlang vieze luiers met billen die bijna tot bloedens toe geïrriteerd waren. Nou ja, je kon er donder op zeggen dat er wat op komst was.
Gister had Cas ineens erg dunne volle luiers, dus ik dacht; het zou best een tandje kunnen zijn die er aan komt. Kijk ik even later in zijn mondje, zit die er gewoon al! Niks van gemerkt. Je zou bijna zeggen dat die er na 2x persen er gewoon uit gesprongen is ofzo.
Da's typisch Cas, het gaat gewoon zo. Cas trekt zijn eigen plan. Als Cas wil lopen dan doet hij dat, ookal zwabberen zijn beentjes onder het gewicht. En niet huilen als het niet lukt, gewoon doorgaan. Stoot hij zijn hoofd hard tijdens het spelen, even schudden en weer door. Zit zijn broer hem te jennen? Nou dan kan hij een tik krijgen. (ik heb ze al een paar keer uit elkaar moeten trekken, nu al! )
Cas doet gewoon zijn eigen ding. Hoort hij muziek dan gaat hij dansen of rondjes draaien net als zijn broer. Cas regelt het allemaal zelf wel.
Daarom is het zo fijn als hij bij me komt, op mijn arm wil zitten, zijn armpje om me heen slaat en zijn hoofdje op mijn schouder legt. Zo van: Mama, ik doe het allemaal wel, maar ik heb jou ook nog steeds nodig. Voor de tlc. Lief lief klein stoer kind van me.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:36:40 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_53092631
ik zit hier heel erg te glimlachen dutch, wat een vreselijk lief stukje over je mooie Cas
stormy waters...
sailin'
pi_53092905
Aww Cas.... Mooi stukje, dutchie!

En die Mika! Ik weet nog dat ik driekwart jaar terug al met verbazing las hoe snel hij ging! Hopelijk gaat alles goed met je vader, Nicole...
pi_53092988
Zo, wat een koorts zeg! Beterschap voor het kleine zieke meisje!

Kendahl is aan de beterende hand, maar wel nog steeds heel moe. Schrale billen, huilerig, misschien komt er wel een tandje aan....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53093060
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef owlet het volgende:
Aww Cas.... Mooi stukje, dutchie!

En die Mika! Ik weet nog dat ik driekwart jaar terug al met verbazing las hoe snel hij ging! Hopelijk gaat alles goed met je vader, Nicole...
Zal straks in het moedertopic ff over mijn vader vertellen
Liefde
pi_53093184
Mika loopt

Cas, ik zit te grinniken terwijl ik over jou lees. Ik zie het helemaal voor me. Lekker ding!
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:16:18 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_53093469
Aah, Dutchie, wat een heerlijk stukje over een lekker eigengereid ventje!

Mika, slim mannetje!
Ive doet mij ook regelmatig versteld staan. Hij snapt dingen ook al erg snel.
pi_53093487
En ik maar denken dat Emma zo bijdehand is,Mika lijkt nog wel bijdehanter!

Emma is ook ziekjes, gisteravond verschrikkelijk zielig huilen, niet willen eten alleen maar dirnken bij mama en een toetje. Voor het bad getempt en ze had 37,9 niet vreselijk maar er was wel duidelijk ietsaan de hand. In bad melde ze dat ze moest spugen maar er kwam niks. Toen ze helemaal klaar was kwam het er wel uit dus schone romper aan en washandje over de natte delen
vanmorgen heeft ze weer twee keer gespuugd en in totaal wel een uur aan mijn borst gehangen.
alles wat ze tot nu toe gegeten heeft blijft er wel netjes in. Misschien is het wel over

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 11-09-2007 13:15:37 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53093507
Heb ik mijn halve leven hele zieke mensen verpleegd, sta ik een kwartier te dubben wat ik mijn zieke meisje moet aantrekken in bed . Tis toch te erg, ik ben niets gewend, ze is nooit ziek.

Bah
pi_53093704
Liefde
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:30 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53093797
nebelung naar hoor en emma ook al ziek

Dutchie je hebt een mooi stoer slim kereltje gemaakt. hoe is het trouwens met zijn eczeem?

Mika wijsneus
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53093839
Wat een lief beeld schets je van Cas, Dutchie. Je ziet het voor je

En Mika is leuk
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:37:51 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53093931
btw vraagje , hoelang mogen dreumesjes niet poepen ?

Ze heeft hier nl 1,5 week niet gepoept op vrijdag 3 erwtjes na..
pi_53095253
beterschap voor alle zieke kindjes!

Sarah moest gisteren weer naar het CB. Ze is nu 82,5 cm en 12.130 gram! Onze grote meid
Verder 2 prikjes gehad (in beentje en arm) en dat ging ook best goed. Hopen dat ze er geen last van krijgt.. nu weer verder met het huishouden
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:57:58 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53095627
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef dutchie het volgende:
Kijk ik even later in zijn mondje, zit die er gewoon al! Niks van gemerkt. Je zou bijna zeggen dat die er na 2x persen er gewoon uit gesprongen is ofzo.
Da's een snelle bevalling...!
En wat is 'tlc'?

Beterschap voor alle zieke dreumesen!

Als ik zo lees hier vind ik dat Thies hier echt al thuishoort, maar ik zal netjes updaten in het babietjestopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:01:03 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53095695
Ik ken het als 'Tender Love and Care' Moonah.
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:06:52 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53095785
Ah, natuurlijk. Tnx.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53097172
Wow Mika!
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:19:22 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53097461
Wat BE zegt Moonah.

Evenstar, met zijn eczeem gaat het best goed. (als in, het zit er nog ) We houden het gewoon goed in de gaten, maar als ik sommige kindjes zie valt het allemaal reuze mee. Gewoon een gevoelige huid.
en ik maar denken dat de verloskundige destijds de ziel van Cas omschreef toen ze zei: "Dat wordt een gevoelig jochie. Vond ik zo lief dat ze dat zei. Nu weet ik dat ze zijn huid bedoelde. Hormonen hè.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:45:01 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53098085
1,5 week vind ik wel lang hoor, Evenstar..

Dutch, wat omschrijf je dat allemaal lief
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:02:15 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53098351
hahaha die hormonen ja, maar fijn dat het losloopt , hier gelukkig geen eczeem meer, al was het niet noemenswaardig, maar met een man die een hyer gevoelige huid heeft wil je dat ook niet.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:32:28 #139
108648 cattie
lieve moeder
pi_53098965
Dutchie, misschien bedoelde ze en het innerlijk en zijn huidje!

CM, Sarah is een flinke meid!
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:43:10 #140
103793 kozakken
Living the life
pi_53106235
Dutsj, wat klink je lief! Fijn dat het zo goed gaat! En dat hij zo'n lekker ventje is

Ik zal binnenkort ook eens even mooshien over Romme
Ik merk nav jouw postje dat ik vaak ook gewoon vergeet over hem te vertellen. Gewoon... omdat het allemaal gaat in de vaart der volkeren.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:00:24 #141
108648 cattie
lieve moeder
pi_53106766
Kozakken, ik wacht met plezier op je update over Romme !

Ive werd een half uur geleden heel hard huilend wakker. Toen ik hem uit zijn bedje haalde was hij helemaal slap, het enige teken van reactie was huilen. Het leek wel of hij verder nog sliep. Pas na een minuut of 5 werd hij weer alert. Best eng. Hij begint nu eindelijk echt tot rust te komen, hopelijk kan hij zo weer verder slapen.
pi_53107505
Wie heeft er ervaring met "puffertjes" en monstertjes van net een jaar? Pfff..... Wat een gevecht!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53111322
Terug van vakantie!
Laatste stukkie vluchtig doorgelezen, maar dit topic had ook 'de dreumesziekenboeg' kunnen heten he?! Beterschap voor alle guppies!
  woensdag 12 september 2007 @ 06:43:07 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_53113179
cattie, wat eng. kan me voorstellen dat je even bij moest komen. nou weet ik van verhalen hier dat sommige kindjes dat hebben. ik geloof dat Morris van snoopy dat ook nog wel eens had.
heeft ie verder nog lekker geslapen daarna?
stormy waters...
sailin'
pi_53114295
Bleh Mikael heeft echt de hele nacht niet geslapen. Hij is heel erg verkouden en ik denk dat de spanning rond mijn vader en het lopen hem ook niet echt goed heeft gedaan. Allemaal een beetje teveel van het goede. Arme vent.
Liefde
  woensdag 12 september 2007 @ 09:46:00 #146
108648 cattie
lieve moeder
pi_53115091
Aaah, da's niet fijn voor Mikael en jullie.

Ive is nog lang onrustig geweest, maar om een uur of 11 sliep hij wel. Tot 6 uur, zonder wakker te worden. En nu ligt hij alweer in bed voor een dutje, want hij was erg moe. Gelukkig is hij nu wel weer "de oude".
pi_53116359
Wat griezelig, cattie. Maar misschien sliep hij inderdaad nog.

Nog steeds meisje met hoge koorts hier, ze slaapt eigenlijk alleen maar. En drinken doet ze wel, gelukkig.
  woensdag 12 september 2007 @ 10:47:54 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_53116382
Beterschap voor je meisje, nebelung!
pi_53116864
Ik heb daar wel eens eerder van gehoord, Cattie. Er zijn meerdere kindjes die dat hebben. Had iemand hier in OUD ook een keer zo'n verhaal? Ik denk dat Ive idd nog sliep, waarschijnlijk heeft hij eng gedroomd ofzo.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:44:51 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53117584
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef vamperotica het volgende:
Wie heeft er ervaring met "puffertjes" en monstertjes van net een jaar? Pfff..... Wat een gevecht!
Bedoel je de inhalator?
Léon was iets ouder dan 1. Was eerst ook een gevecht. Maar uiteindelijk ging het goed. Handige truuk: Doe eerst zijn knuffel en dan hij. Vindt hij vast interessant. Of eerst jezelf en doe het goed voor.
Maar eerlijk is eerlijk, we hebben Léon ook wel in de houtgreep moeten houden om te puffen hoor. Op die leeftijd snappen ze het gewoon nog niet. Hoe ouder ze worden des te makkelijker wordt het. Tot die tijd; truukjes.

Cattie, schrikken lijkt me dat. Lijkt mij ook eenmalig. Ik zou het alleen een beetje in de gaten houden, mocht het vaker voorkomen.

Kozakken, ik wil ook een Romme-update. Wat een mooie man is dat zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')