PV, ik snap het wel hoor. Ik krijg bijvoorbeeld vaak te horen dat Kim adhd heeft, omdat ze druk kan zijn.
ik vindh et niet leuk dat ze nu een stempeltje krijgt zeg maar. Overigens volgens de huisarts en kinderarts heeft ze geen adhd.
Maar soms is ze dus heel druk. Ook gillen, dat gaat door merg en been. Negeren probeer ik ook, maar dat helpt niet altijd. Verder is ze snel boos als iets niet lukt. Dan gaat ze als een beest te keer. Klinkt raar maar is wel zo. Ze gilt en schreeuwt dan, gaat slaan, keihard met dingen smijten, over de grond rollen etc. Kalmeren is dan moeilijk. Vind ik lastig om mee om te gaan.
Bv. een puzzel maken, daar heeft ze dan geen geduld voor. Wil het niet, dan wordt ze meteen boos.
Maar het is niet allemaal negatief hier hoor. Ze kan ook heel lief en leuk spelen. Ze kan haarzelf goed vermaken. Ze is verder echt een liefie, een hartendiefje.
![]()
Ze doet nu luchtkusjes naar me toe, zo schattig. En een tasje is nu helemaal goed. Blokje, erin, eruit, erin, eruit etc. En ze heeft een grote spongebob knuffel, die moet nu overal erbij zitten. Blokjes stapelen is leuk, maar als het niet wil is het smijten. Vormending hetzelfde. Maar dan gaat ze gewoon "valsspelen". Ze gaat nu ook meer napraten. Ohja, alles is bah. Een klein kruimeltje wil ze meteen opruimen. En als ze bv. met de fles heeft genoeikd op de grond, wil ze het zelf met een doekje schoonmaken.
Ze is/was nu 4 dagen aan de diarree en duidelijk niet lekker.Wilde ook steeds minder drinken. Gisteren ging ze veel spugen en ik maakte me wel wat zorgen. Uiteindelijk had ze wat pap op en dat is erin gebleven. Ze is nu niet zo bleek meer en heeft meer praatjes. Maar kijken hoe het vandaag gaat.
Is het nu goed of slecht om naar buiten te gaan?